Я не кажу що мають всі поголовно в клубі мають мати виставочного класу автомобілі, але враховуючи кількість людей в клубі, то презентаційних машин має бути більше, Олег не може вічно тянути на собі тягар "обличчя клубу". От давайте складемо список машин з клубу котрих не встидно відправити на будь-який автозахід як представників Львівського VW клуба.
1. Моя. Коли їду по вулиці, люди жестами показують "кльово" і кажуть "вот ета апарат". Питання чи продаю ставлять в середньому раз у тиждень.
А я от читаю-читаю і думаю... а тема то "Новий Martini-мобіль (Seat Leon 2.0 FSI)"... Або перенесіть то все обговорення у іншу тему, чи почистіть!
так поправлю ато аж вкурвило як прочитав, по перше результат був не 1:1 а 2:1 в мою користь + я нічого там не чіпував на той час в мене даже вихлопу не було і як зараз є 150 поні так само і тоді було 150 поні щей з лисою резиною) + до всьої ваги машини в мене повна обезшумка + повний багажник музики одна коробка на саб важить близько 60 кг) такщо народ не фантазуйте як тут завжди всі роблять) і неспорте хто там кого якщо так мудро брати топовий мотор сірокко протів топового мотора льови то думаю Cupra R з стоком в майже 290 сил з тимж 2хлітровим мотором)
а шо дійсно можна начіпувати той мотор до 200 коней? Мені здається, з нього максимум витиснули на заводі. Тут хіба дути, але тоді це тягне за собою досить дорогі і непрості модифікації самого двигуна.
чіп дасть максимум 5 коней та то так написали аби відмазатись я тоді в черлянах розірвав той сірокко а якби я ще музику зняв запаски ітд то я взагалі мовчу, на той мотор нічого нема і дути його аж ніяк не вигідно простіше купити ФР чи купру, навіть на шріку нема валів на нього тільки під заказ як мені відповіли на мій мейл завод шрік що ціна девайсу від 2000Є за 2 вала такщо це невигідно аж ніяк, от якщо взяти ТФСІ отам потенціал великий, я недавно їздив хотів колектор зварити впускний уви сказали нереально))) той мотор зроблений так щоб на нього небуло доробок