ну власне, 5-12 коней - це ще правдоподібно, за рахунок обходу всякої там екологічної чи економічної херні, але +50 явно якісь байки. Олег, з чого ти той брєд взагалі взяв?
Чіповкою можна без проблем розігнати твій дригун до 170 коней. Але ти повинен бути свідомий того, що на низах зменшиться тяга і на тисячу підросте відсічка. Тобто якщо в тебе зараз 150 на 3500 то буде 170 на 5000. Цифри приблизні, для розуміння. Це зробить машину економнішу на малих оборотах, але двигун стане менш еластичний, напр. для обгону треба буде перемикатися на одну-дві передачі вниз, хоч і прийом збільшиться. До цього можна призвичаїтися але знову але - це потягне за собою більше шуму, і частково більший знос. Тому вибирай сам, що важливіше - комфорт і ресурс чи підрив і розгон.
Ти мабуть забувся, було 1:1, перший раз я на багато виграв, другий раз ти... п.С. ти ще після заїзду до мене сам підходив руку потиснути... забув? вова 001 повинен пам'ятати. можливо, але пацани казали що чіпував...тому правди не знаю пропоную це обговорити у відповідній темі: http://volkswagen.lviv.ua/forum/sho...ht=%E4%F0%E0%E3+%F7%E5%F0%EB%FF%ED%E8&page=17
Поправлю. Заїзди було 2 один виграв Фолькс, а в другому виграв ти, бо фолькс рушив з дуже малих обертів. І тому наздогнати уже не зміг.
Я незовсім погоджуюсь з твоїм твердженням! В мене на ренохі максимальні коні на 6000об/хв (98кс) а крутний момент максимальний на 3000об/хв та двигун еластичний, діапазон 5тої передачі від 40км і до максималки (звісно розгон не супер та дискомфорту не відчуваєш). Нарахунок коней на максимальних обертах в цьому є свій великий + а саме: потрібно різко обігнати фуру (чи ще щось) зі швидкостю 70-80км за год з невеликим просвітом зустрічки, то вмикається 3тя газ в пол і за 3-4сек маємо 110-120 км на спідометрі і 5000-6000об/хв на тахо. Потужність не спадає а навпаки наростає, на гольфі потрібно було вже на 4000-4500 переходити на вищу передачу бо "тяга" змінювалася лише шумом і вібраціями. Це лише мої власні відчуття на істину не претендую! По темі: Шановний MARTINI Ви придбали гарне авто, особисто мені воно дуже подобається, хотів в свій час і собі таке та цінова політика фольцваген груп трохи засмучує.
так я підходив пожав руку так і було але було 2:1 томущо я пройшов далі вот вчому гон) а пожав руку просто як вічлива людина! а то що хтось там щось казав яне винен я такого не говорив і такого там нема Є в даний момент вихлоп і купа зайвої ваги зарахунок чого я зараз мабуть і мартіні не обїду хоч в нього такийже мотор і ще ніхто вам там незніме 20 к.с. народ неспорте я той двигун вже 3тій рік мучу вичитую всякі іспанські форуми на 2.0 FSI нереально щось робити от 2.0 TFSI має і вали і впуски і даунпайпи ітд ітп. а наш двигун зніме 20 к.с. з чіповки якщо переробити воністю вихлоп з колектором зробити впускз який як мені недавно сказали тре знімати бошку точити ітд одним словом гемор. а чіп поляки сказали ну 5-7 коней порішає я навіть нестав з тим заморочуватись) і останє Мартіні можим всетаки проїхатись для цікавості але не драг бо в дразі машина напрягається тай плюс там вже як хто зацепиться на старті, давай на рулон
Та ні, ми з тобою 2 рази проїхались а не 3. попитай свідків. Я ще разок обїхав БМВ і здув Шкоді 4х4 3-го заїзду з тобою не було бо в зв'язку з певними обставинами я поїхав до дому і більше участі не брав. Мене ще шукали щоб вручити приз за 3-тє місце
Непогоджуюсь з твердженням що двигун який має максимальну потужність на високих обертах(5000-6000об/хв) менш еластичний ніж той що в середині діапазону (3000-4000об/хв). На рахунок перемикання на нижчу (на пару нижчих) передачу то це лише в "екстренних" випадках, коли треба обігнати фуру за 3-4сек а просвіт між зустрічкой 5-10сек, от тоді і кручу двигун на максимальних обертах знаючи що він невтрачає потужності з ростом обертів (максимальні 98коней на 6000 об/хв). Тобто як на мене якби ці максимальні коні були б в середині діапазона (3000-4000об/хв) то мені б приходилосяб під час різкого обгону перемикати швидкість на вищу так як робив це на Г2, а це втрата часу (в даній ситуації важливого часу). Звісно якби під капотом був 150ти сильний і з 200Нм крутного моменту двигун то мабуть це булоб не актуально а з такими моторами як в мене 1,4 моя думка що всетаки краще коли зі збільшенням обертів до максимальних так само збільшується і потужність. Доречі крутний момент(123Нм) в мого двигуна максимальний на 2800об/хв що й дає "еластичність".
Хлопаки "еластичність" це неправильне слово. воно шкодить і двигуну і КПП. Я б замінив це слово на їзду в натяжку і тоді стає більш ясно. А їзда в натяжку гробить двигуни і коробки
Подивись на криву потужності двигуна Мартіні - у нього вона майже горизонтальна, 150 це майже весь робочий діапазон-від 2500 до відсічки, тобто йому обганяти фуру можна хоч на 2000, хоч на 3000, хоч на 4000 хоч на 5000 і на всіх цих обертах розгін буде одинаковий і одинаково очікуваним. В такому режимі не треба особливих навиків і розрахунків - натиснув газ і пішов на обгон з очікуваним прискоренням, не перестаючи говорити по телефону чи їсти бутер без поту у яйцях. Після чіповки, за рахунок зміни фаз та паливних карт, потужність впаде на низьких і зросте на високих, відтак втратиться еластичність і доведеться перемикатися на обгоні, адже крейсерська швидкість це близько 2000 обертів. Це і називаю зниженням еластичності двигуна і комфорту їзди і саме ці параметри цінують більшість водіїв, в тому числі автор теми. P.S. Крім того, до збільшення потужності на високих потрібно мати особливі навики, наприклад, бути готовим до зривання коліс у букс при обгоні у дощову погоду ітп, але це вже інша тема.
Я не критикую двигун автомобіля Мартіні, чи будь який двигун фольцвагена, я просто непогодився з твердженням що перенос максимальної потужності на більш високі оберти призводить до втрати еластичності двигуна, бо еластичність це тягові характеристики які вимірюються в "Нм". Я юзаю малооб"ємний двигун 1,4 а їхня головна проблема якраз в тому що їх потрібно крутити, тому я і пишу що для мого двигуна (авто) це ідеальний варіант коли макс. потужність співпадає з макс обертами (на середині давить нічим). Доречі я чув багато відгуків від людей які скаржилися на двигуни які мають макс. потужність на середніх обертах що після переходу цих обертів двигун втрачає динаміку, такеж відчуття було в мене на Г2 тому і не погодився з Вашим категоричним твердженням. На істину не претендую!
Знову не правильно... не використовуйте слово елестичність. перенос максимальної потужності на більш високі оберти може привести до втрати самої потужності, а не еластичності. Тут і заключається вся наука правильного переключення передач на кожному типу двигуна і КПП. Еластичність - це коли двигун і КПП так збалансовано що при розгоні авто до максимуму з першої передачі до останньої немає провалів при переході з передачі на передачу, що в перед що назад. На добре збалансованій парі двигун -КПП і при доброму відчутті самої потужності двигуна вищі від першої передачі можна переключати не вижимаючи зчеплення.
:shok: kym, хто в тебе інформатор, зізнайся Еластичність - це здатність двигуна розганятись одинаково на максимально широкій полосі обертів від низьких до високих. Як наслідок еластичності - легший прогноз розгону водієм (більша передбачуваність) не залежно від обертів двигуна та відсутність потреби змінювати передачу перед зміною режиму навантаження на двигун, наприклад, перед обгоном. Саме слово еластичність пішло від поняття розтягування - чим більше розтягнута потужність двигуна по амплітуді робочих обертів тим його еластичність більша. До кпп це поняття не має жодного стосунку.