Курва, нині хтось зтирив заглушки з діцків передніх, виглядає тепер ніяк. Не думав що ці заглушки додавали 100500 до карми (вигляду) машині.
Ітогі падвідьом. 2 місяці тому їхав з києва і посеред траси дав клина ППВТ. Прийшлось кататись а евакуаторі до Львіва (350км)... Замінивши ПНВТ ніц доброго не дало, машина сі заводила, але не їхала. Поміряли компресію і приговорили 2 циліндри на обидвох головках. Пробували діагностувати і сі виявило що всі клапани у всіх циліндрах трішки не рівні, а у тих двох зовсім вже тиск не тримают, мабудь так було відколи я взяв машину а попмпа просто то виявила на світ Божий. Щоб сі не махати з ремонтом головок бо там тих клапанів до курвим мами, виріши взяти головки з розборки, благо я знову був у відрядженні і час у мене був . Тепер машинка знову бігає і горя не знає. Зате я став на 1.2 Кілобаксів бідніший і став спецом по ПНВТ бош VP44 Як раптом комусь тре буде відремонтувати помпу чи будуть розводити на сервісі на помпу - питайтеся у мене. І якщо раптом почуєте від "майстрів" що циклову подачу можна виставити зміщенням датчика положення валу помпи, то бийте в рило і тікайте з того "сервіса". З.І. Отрмав завдаток за машинку... Але ще маю поїздити по родичам тиджень, а далі нехай служить новому господарю.