А взагалі про яке авто йде мова? Є вже якісь приблизні плани, уподобання? Тут багато людей, які мали можливість випробувати різні моделі! Тому я думаю, що потрібно вказати, що це за автівка.
Турбіна - геморой. Компресор - сила!!! http://auto-turbo.ru/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=1 Цей компресор ініверсальний, можна хоч і на мою!
це один з показових випадків.а загалом я мав на увазі,що при покупці бу авто вкладення обовязково будуть.що би там не говорив продавець на рахунок "сів і поїхав",а замінити всі необхідні розхідники таки прийдеться.і в перший тиждень гроші попливуть на масла,фільтра,ремні,колодки і т.д.,це так по мінімуму.і то...при умові живого двигунця,доброї підвіски,нормальної гуми і крепкого акума.
Хоч я за дизель (якщо нове авто), але у вашому випадку, враховуючи рік випуску та різницю в цінах, віддав би перевагу бензиновому Гольфу. Ви уявляєте чим запрвляли 1.6ТД, скільки реальних км. він проїхав, як і коли обслуговувся? Я собі цього уявити і знати про 17-річне авто не можу. Думаю і ви також знаєте про цього дизелька не більше за мене. Тому... газ/бензин - ваш вибір. Його все-таки легше і дешевше ремонтувати.
Моя порада найди 1991р.бензину 1.8л.і гасай собі на радість.І по роках нормально і під капотом хватає.
навіть не знаю.я всеодно за дизель,бо різниця в 6 років - це велика різниця.і не знати як там той газ встановлений. подивись яку з них менше час пошарпав або власники проїдься десь на пару км. тай виріши.якщо з дизелями не мав справи попроси щоб проїхався вже зі стажем водій
Моя порада найди 1991р.бензину 1.8л.і гасай собі на радість.І по роках нормально і під капотом хватає. ///// Думаєш не шукав?! В мене як не ціна, то стан не той, сьогодні один за Г2 84 року запросив 5000уо!!!)))
Я за Дизель!!! ( мо тому, що сам на такому їжджу) В5+, 130к.с. моторка моя - AWX. Супер!!! Навіть якщо його тиснути, то більше 10 літрів не вийде, а так - влітку, з клімою, 5 чоловік в машині, на фарах - 9 літрів. траса при 140 км год - 5,9. На порівняння В5+, двигун 1,8 Т (150 к.с.) - по місту п"є 14-15 літрів ( без кліми )... Економії- 493 грн на кожну тисячу км пробігу. Різницю в 20 к.С. в Львівських пробках відчути тяжко. (( + Всі кажуть, що дизелі капризні, тре їм то витратомір, то датчики різні, то там турбіна глюка дає... Нічого подібного. На порівняння: Власники авто з бензиновими двигунами, признайтесь, скільки коштує ВВ кабель і свічка запалення, котушка, і т.д...+ як часто їх тре міняти.
Віриш за 22роки кабель один раз поміняв і то батько Їздить ,Свічі 3-х контакні міняв +- три рази,Котушка ще рідна ,гасає рідна і ходь-би щось:навіщо рівняєш VW з vw по моєму однаково:D
В мене одногрупник на Шкоді їздить... Тож типу ВАГ... За рік 2 комплекти свічок і всі ВВ кабелі поміняв. Назвав ціну і я ще раз втішився за свого дизельного вітерця...
Хлопці надійність авто(б/у, та ще й одної моделі) залежить тільки від його власника. З цих двох варіантів: Бензин 85року, чи дизель 91року яб вибрав дизель(хоча я за бензин). Чому? та тому що машина свіжіша + після 89 року в модельному ряді були конкретні доопрацювання. Якщо брати бензиновий то обов"язково інжекторний! Хоча можна взяти і бензиновий за 2800 і вкласти в нього 1000 зелених, до тогож динаміка 1800бензина поза конкуренцією 1600дизеля.
Я однозначно за бензин. В мене вже 3 роки ГБО. НІЯКИХ ПРОБЛЕМ!!! Газ полюбому дешевший наполовину за бенз. Хто говорить про менший ресурс двигуна, невір, ТОЙ НІКОЛИ НЕМАВ ГБО!!!!!!!!!!!