ГАЗ/Бензин, Бензин, чи Дизель???

Тема у розділі 'Інше', створена користувачем Bodyn, 8 вер 2009.

  1. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    ну ти дядьку і порівняв. Б5 і Г2......тата і сина...маму і доцю))))))))

    Кабель ще не мінявся з роду-віку. свічка на 2,0 коштує 50 грн. і її хватає - ой як на довго. котушка - хоть би хни. (тьху-тьху-тьху) і т.д. - міняється відповідно по ресурсу і зносу))))))). Як часто? - так само часто як давати машині п.....дюлєй. тобто якщо нормально їздити - все гуд. якщо рвати з неї останні сили, соки і палити резину - питання часу
     
  2. GDM

    GDM Active Member

    Авто:
    VW Transporter T4 2.5 TDI '01 ACV 75 КВт ( 102 к.с.) DXZ Long vehicle
    На своєму дизелі вдавалось проїхати понад 600 км, спаливши приблизно пів бака (40 л.) в змішаному циклі, 6 чоловік в салоні. Динамікою розгону не похвастався б тоді. Щось датчик масової витрати повітря тоді барахлив. Мабуть через таку витрату пального і пожертвував розгоном.

    А в загальному зимою ще не стикався з ситуацією щоб машина не завелась. Єдиний раз хіба акумулятор підсів (автомобіль на вулиці).

    Д/п вдається діставати по 4-5 грн/л тому дизель зараз вигідний.
     
  3. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    Старий механичний дизель простий и недорогий в обслуговуванні, що нескажешь про нові дизеля.
     
  4. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    на своєму бензині прийшлось влупити по Карпатам 3000 км. і це по перевалам іпідніманням вгору. машина завантажена була. По підрахункам в тебе взяло 6,6 літра на 100 км. В мене 7,0. так, троха більше і по фінансам також. але динаміка розгону, а особливо обгону попереднього ТЗ, коли до закритого повороту якихось 100-150 метрів.... думаю дизель такого не покаже...або диму буде ой як мнего))))) (якщо помиляюсь - наведіть факти. ІМХО - не допускається)
     
  5. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    Скиньте хтось креслення, або схему турбіни!
     
  6. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    Я раніше ссилку давав на компресор, то буде простіше ніж турбіна.
     
  7. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI

    толку мені з тої зсилки, як там тільки дві картинки, а мені тре м"ясо!!!!)))
     
  8. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    Останнє редагування: 10 вер 2009
  9. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    А голову хто доробляти буде під компресор? там гемору купа...
     
  10. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    А хто буде доробляти випусну систему, систему змашення, маслорадіатор, "інтеркулер" під турбіну? Компресор всього цього непотребує, поставив, пепрошив и все! Голова і рідна походить, єдине потрібно степінь стиснення зменшити, для початку додаткової прокладки під голову вистачить.
     
  11. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
  12. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    Що маємо то маемо, дешевших аналогів я незнайшов...
    Ти форум бачив? Там швидко відповідають на питання, там спитай. http://www.auto-turbo.ru/forum/
     
  13. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Як на мене, то простіше почекати, підзбирати грошенят і купити те, що подобається. а то почнеться... болти нові купи, + машинка в літах - голову то прийдеться шліфанути... прокладк умідну виставити, герметиком там наляпати. А мо залізеш туда і стільки всього зачепиш що й компресора не схочеш...
    Перша порада це перевірити ВСІ наявні на кузові, двигуні і т.д. номера.грамотна
    друга - діагностика мотора при покупці.
    третя - це сам кузов (на предмет наскрізних дірок, корозії і найменших її проявів) і ходова як сама дешева в ремонті штука ( тим більше на Г2)
     
  14. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    от не розумію, чого досих пір не придумали електро турбіни, а точніше компресора!?
     
  15. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Батарейки сідати часто будуть:bad:
     
  16. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    А якже бажання виділитись з наповпу?
     
  17. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Компресором? так то нині не новина ні для кого. Це просто модна фішка яку всі вважають крутою. Ставити на 1,3 компресор на 0,5 бара - це просто взяти собі ЛЄГО і побавитись. Результату бублик, зате гемору купа.
     
  18. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    а якщо від живлення поворотників?
     
  19. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    БУГАГАГА:D
    Ну хіба...
     
  20. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Без гемору не цікаво жити!!! І до того ж потрібно ставити собі якусь планку, яку потрібно подолати, бо сказати на самому початку "Ні, це зависоко!", тоді не слід і підійматися:). А все таки краще купити ту комплектацію, яку хочеться(звісно якщо є варіанти), або максимально наближену. Впринципі за 1000 зелених можна щось придумати і з двигуном, і з гумою, і з гальмами, і т.д.(Ну трішки віліз за ліміт:))
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)