ну ти дядьку і порівняв. Б5 і Г2......тата і сина...маму і доцю)))))))) Кабель ще не мінявся з роду-віку. свічка на 2,0 коштує 50 грн. і її хватає - ой як на довго. котушка - хоть би хни. (тьху-тьху-тьху) і т.д. - міняється відповідно по ресурсу і зносу))))))). Як часто? - так само часто як давати машині п.....дюлєй. тобто якщо нормально їздити - все гуд. якщо рвати з неї останні сили, соки і палити резину - питання часу
На своєму дизелі вдавалось проїхати понад 600 км, спаливши приблизно пів бака (40 л.) в змішаному циклі, 6 чоловік в салоні. Динамікою розгону не похвастався б тоді. Щось датчик масової витрати повітря тоді барахлив. Мабуть через таку витрату пального і пожертвував розгоном. А в загальному зимою ще не стикався з ситуацією щоб машина не завелась. Єдиний раз хіба акумулятор підсів (автомобіль на вулиці). Д/п вдається діставати по 4-5 грн/л тому дизель зараз вигідний.
на своєму бензині прийшлось влупити по Карпатам 3000 км. і це по перевалам іпідніманням вгору. машина завантажена була. По підрахункам в тебе взяло 6,6 літра на 100 км. В мене 7,0. так, троха більше і по фінансам також. але динаміка розгону, а особливо обгону попереднього ТЗ, коли до закритого повороту якихось 100-150 метрів.... думаю дизель такого не покаже...або диму буде ой як мнего))))) (якщо помиляюсь - наведіть факти. ІМХО - не допускається)
На тому сайті багато мяса, це сайт виробника. От і конструкція:http://auto-turbo.ru/index.php?optio...&id=3&Itemid=4
А хто буде доробляти випусну систему, систему змашення, маслорадіатор, "інтеркулер" під турбіну? Компресор всього цього непотребує, поставив, пепрошив и все! Голова і рідна походить, єдине потрібно степінь стиснення зменшити, для початку додаткової прокладки під голову вистачить.
От і конструкція:http://auto-turbo.ru/index.php?optio...&id=3&Itemid=4[/QUOTE] Це не конструкція, це так, для блондинок((
Що маємо то маемо, дешевших аналогів я незнайшов... Ти форум бачив? Там швидко відповідають на питання, там спитай. http://www.auto-turbo.ru/forum/
Як на мене, то простіше почекати, підзбирати грошенят і купити те, що подобається. а то почнеться... болти нові купи, + машинка в літах - голову то прийдеться шліфанути... прокладк умідну виставити, герметиком там наляпати. А мо залізеш туда і стільки всього зачепиш що й компресора не схочеш... Перша порада це перевірити ВСІ наявні на кузові, двигуні і т.д. номера.грамотна друга - діагностика мотора при покупці. третя - це сам кузов (на предмет наскрізних дірок, корозії і найменших її проявів) і ходова як сама дешева в ремонті штука ( тим більше на Г2)
Компресором? так то нині не новина ні для кого. Це просто модна фішка яку всі вважають крутою. Ставити на 1,3 компресор на 0,5 бара - це просто взяти собі ЛЄГО і побавитись. Результату бублик, зате гемору купа.
Без гемору не цікаво жити!!! І до того ж потрібно ставити собі якусь планку, яку потрібно подолати, бо сказати на самому початку "Ні, це зависоко!", тоді не слід і підійматися. А все таки краще купити ту комплектацію, яку хочеться(звісно якщо є варіанти), або максимально наближену. Впринципі за 1000 зелених можна щось придумати і з двигуном, і з гумою, і з гальмами, і т.д.(Ну трішки віліз за ліміт)