Нема нічого неможливого. От в мене однокласник з 8кл. 1,5 л Ланоса витиснув 120 конячок. Бюджет на ту справу - біля 200 американських гривень... Стосовно Фольців так то машини, придумані німаками і хоча й мають троха запасу потужності, але клєпати шось з головою без особливої потреби в тому я б не став. ІМХО - все мона зробити.... питання в тому А чи треба воно тобі? (брати машину і замість того, щоб кататись, тішитись, горя собі не знати сидіти в гаражі і колдувати над нею, не знаючи що з того вийде)
А чи треба воно тобі? (брати машину і замість того, щоб кататись, тішитись, горя собі не знати сидіти в гаражі і колдувати над нею, не знаючи що з того вийде) _________________ а в тому то і вся романтіка)))
Колупання це стиль життя! Та з часом хочеться цей стиль поміняти Bodyn купуй бензиновий там більше поле для реалізаціїї колупань
Питання - нафіга ви вцепились до того компресора чи турбіни??? Я, дякувати Богу, позбувся того гіморою і тепер тішусь лише перевіркою рівня масла і заливанням бензину в бак. Хоча є люди, які хочуть з Запорожця зробити реактивний літак - ріспект і натхнення їм. Електротурбіни є. і вже давно є. На Гольфі4 сам бачив. Класна штука, поки що.... і кабеля там такі, як на високовольтних стовпах висять
Згоден. Дизель ніколи не покаже такої динаміки як бензин при однакових умовах. Хоча й існують дизеля з додатковою турбіною. Бачив таке на Toyota Land Cruiser, там кнопка спеціальна біля АКП для її ввімкнення при обгоні (так мені пояснили). Як воно все працює не бачив на свої очі. І без неї машина аж присідала при швидкому старті. Мотор правда був 4.8 л.
на твого Т4 таке двигло поставити, то там і кнопки не треба))))) А який розхід в того Крузера?? так, цікаво просто)))
а газ по 3,65. при такій різниці в ціні на дизельного і газ/бензинового гольфа я би вибір зупинив на останнёму, звичяйно якщо кузов живий у автівки
ЗАМАХАВСЯ я вже восьму сторінку читати "переливання". Bodyn, на мою думку ви вже визначилися з видом палива? Адміни закрийте тему!!!!!
Хіба що ГБО вже стоїть на авто і воно в гарному стані. А так окупність ГБО на гольфа (з розрахунку 6л на 100 км) - 271 000 км!!!! + За ГБО треба постійно доглядати... чистити, міняти резинки, слідкувати за справністю редуктора і електрики (якщо там електронне упраління), бо якщо механічне то його важко правильно настроїти і, як наслідок, авто не буде їхати, а і котитись і взимку не буде заводитись на газу... Тре буде за 100 м перед стоянкою переключати на бензин, глушити, а зранку знову заводити і гріти на бензині, і тільки коли двигун прогріється знову переключати на газ. Повірте, купа гемору і часто забуваєш то зробити.
В тому то й діло, що ГБО вже стоїть в деяких авто, на яких я поклав око. НЕ думаю, що гольф 90 року мав електронне керування ГБО. Я правий?
так, немав, хібащо авто - повний електронний інжектор і власник готовий був віддати третину ціни гольфа за ГБО. там ГБО просте як двері. при таких роках автівок треба дивитись на кузов, а тоді на все інше. а самому встановити ГБО на карбюраторних (та й мабуть моноінжекторних) авто - як два пальці об асфальт (якщо руки ті що треба) і в 1700 грн можна вкластися. та й не сильно доглядати за ГБО треба, раз в місяць чи в два мильною водою промазуєш точьки з"єднання трубок і редуктор,щоб побачити чи не травить газ, та конденсат час від часу зливаєш. якщо вже дійсно багато їсти стане то ремкомплект редуктора встановити, або новий редуктор. от практично і всі заморочки з ГБО.
Був сьогодніна кривчицях, туфта повна, машин мало, було два гольфи тройки і одна двойка. Бачу що треба в Івано Франківськ валити....
зараз ціна на машини відчутно впала,тому мало хто хоче віддавати своє авто дешево.а якщо шось і продають - то воно вже своє відїздило! на луцькому авторинку машин тоже поменьшало
Справа ясно твоя,але я б не радив шукати машину по базарах(хіба з цінами ознайомитись),там продають переважно перекупщики.Звичайні люди які хочуть продати своЇ авто не мають часу стояти по базарах,для того є нет,оголошення знайомі і те-де де можна закинути інфу і чекати на дзвінок роблячи свою роботу.