Не завжди, але в більшості випадків саме так воно і є. Порий в не ті на популярних сайтах: http://vashmagazin.ua/ http://avtobazar.autocentre.ua/index.php?act=userarticles&action=emailsent&p=3 http://www.avtomagazine.ua http://auto.ria.ua/ http://rstcars.com http://www.infocar.com.ua/
Нема ніякого гемору на вприсковому двигуні(маю наувазі бензин)[ Електронне керування - це друге покоління газового обладнання, а зараз йде четверте(а можливо й п"яте). Оце ви говорите про четверте покоління(газовий вприск)- система гарна але дорога.Неперепутай при покупці друге покоління(електронне управління редуктором), та четверте(газовий вприск чи газовий інжектор).
Якби ставив сам(купував), то ти б зроду неперепутав друге покоління(вартістю 2000грн) з четвертим(вартістю від 5000грн). Я написав попередній допис, щоб в автора була можливісь відрізнити лапшу яку можуть повісити деякі продавці, від лапші яка лежить в тарілці під час "обїдання" щойно придбаного авто
Конечно же ГАЗ-бензин. На газе сделал акцент, потому как дешёвый и выгодный -------------------------------------- карнитин
...у мене 2.0tdi, на сьогодні не міняв би на бензин. По трасі 4.7-5.2, місто-7.0-8.0. Мав А-5 Шкоду 1.6 той же режим 6.5-7.3, 8.0-9.5. Все на механіці
Ти рівняєш сучасний дизельний двигун з бензиновим. Якщо добре розібратися з історією двигунобудування то бензинові двигуни розвивалися дуже швидко в порівннянні з дизелями. Якщо взяти дизель другого гольфа та дизель повоєнної європи(60 річної давнини) то принцип та керування ним не змінилося. Так само стоїть ТНВД, ті самі форсунки, ті самі трубки, і т.д. А якщо зрівняти з твоїм двигуном то в тебе стоїть вже куча електроніки яка порційно вприскує пальне щоб він м"якіше працював, тобто не просто розпилив пальне в циліндр а робить 10 впорскувань в один циліндр, стоїть турбіна яка також керується електронікою щоб небуло провалів, втрат потужності. Матеріали я нечіпаю, тобто надійність зросла(порівняно з 60 річним), але відчуття в дизелі 20 річної давнини майже такі самі як і в 60 річному. Дизеля отримали новий розвиток останні 10-20 років, а бензинові за останні 10-20 років суттєво не змінилися лише трішки вдосконалилися(маю на увазі системи вприску). Якби автор теми запитав який з яким двигуном брати авто 5-10річної давнини то я б мабуть згодився з тобою(хоча я всерівно за бензин), дизеля в мене не було хоча мав щастя керувати дизелями, то пасат б2(по формі кузова як гольф2) з дизельним 1,6 непопадає з ауді а4 2,0тді(тут майже незгадуєш що це дизель).Звісно подужність більша, але машина працює майже як бензинова, і динаміка краща(за рахунок сучасного дизеля).
взнава на рахунок крузера. при швидкості приблизно 120 км/год бере десь в середньому 10,1 л. при 140 - 14 л., при 160 - понад 16л.