Газове обладнання

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Чортопхай, 15 жов 2012.

  1. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    Толково пояснено.. спс

    Та я вкурсі я як приклад привів. Якшо АБФ поставити то має піти)
     
  2. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    незнаю наскільки доцільно,але в знайомого було авто на газу і комп регулював подачу води в систему, реально газу хавало на 43% потрібного то ми вираховували після 14000км , а щодо потужності то він на свому пассаті спокійно рушав з 3 передачі чим я був шалено здивований
     
  3. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Можеш роз"яснити свій допис? Вода вприскувалась? "газу хавало на 43%" від чого? просто заплутався в словах:)
     
  4. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    я теж нічого незрозумів :wacko:
     
  5. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    вода та газ подавались в камеру згорання,і газу автомобіль споживав не 12 птрібних йому літрів на сотню, а трошки більше 5
     
  6. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    забув дописати,вода була в окремому бачку
     
  7. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    ти шо куриш?
     
  8. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    Останнє редагування: 24 жов 2012
  9. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    получаэться водне мобыль якийсь.як на мене це марення ствої кобили. тупо розвоняк на бабло.
     
  10. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Ти не правий! Паровий двигун працює по якому принципу? Є котел в якому воду нагрівають до пару і під тиском подають в циліндр в якому є поршень,шатун, КВ, які іприврдять в рух якийсь механізм. Що до двигуна внутрішнього згоряння то таке можливо бо при згрорянні паливо повітряної суміші ми використовуємо лише зміну об"єма газа (різке розширення під час горіння), а теплова енергія яка виділяється є побічним продуктом (відводимо через ох. с-му). В даному випадку "капнувши" краплину води на розпечений поршень отримуємо пар, який і штовхає поршень, звісно потрібно і пальне (нагріти ж потрібно ЦПГ). Навчаючись в Політехі на кафедрі "Двигунів внутрішнього згоряння" нам розказували про бензиновий двигун в який впорскувалася вода і бачив на власні очі працюючий танковий двигун на заводі ім. Малишева з таким самим принципом. От тільки я не погоджуюсь з твердженням що система економить 65% пального, на той час я чув цифри 10-15%. Від її розробки відмовилися бо КПД парової машини низький, та й сама с-ма досить складна (маю на увазі бензиновий двигун), а переробляти(розділяти) воду на водень і кисень і подавати ці гази в циліндр більш економічно доцільніше (саме ця с-ма і має розвиток).
    Колись твердили що використовувати відпрацьовані гази для приводу якогось механізму це "брєд", а виявилося що можна поставити турбіну яка буде крутити компресор!
     
    Останнє редагування: 24 жов 2012
  11. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    може та система і дає якигось 5-10% економії, але ви не врахували які побічні дії. наприклад в пальному є сірка, в сполученні з водою і високою температурою, отримуєм сірчану кислоту прямо в циліндрах. була б та система хоть трохи перспективною, давно б були прототипи і серійні зразки автівок. і не треба тут про змову нафтовласників - автовиробники ж вводять всякі FSI TFSI, гібриди які реально економлять.

    цікавим було б використання надлишкового тепла, яке виділяється з двз, але ті ж термоелектричні елементи дуже дорогі і фіг зна чи окупляться.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    несперичатимусь,але є ще один факт,що таку установку ставили і на Таксі правда на ВАЗ 4 серії в м Городок,таксі вояж, і я тому свідок,так їхало гарно,так скрутили подачу газу до мінімуму,але дійсно серйозно у виробництво за це невзявся жоден виробник ,тому і невнушає довіри така річ + вибухи видню в ДВЗ здається ненайкраще
     
  13. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    quote=MrWolf777;160683]може та система і дає якигось 5-10% економії, але ви не врахували які побічні дії. наприклад в пальному є сірка, в сполученні з водою і високою температурою, отримуєм сірчану кислоту прямо в циліндрах.[/quote]
    + вода має в собі вся примышки, буш мати ефект чайника знакипом.

    байка то все. так само як магнітики, іонізатори і каталізатори горіння.
    1. двигун коли холодний як їздити?
    2. коли зима як їздити. все водою студиш з середини, згорає 2 рази менше газу відповідно менше нагрівається двіжок.
    3. Ресурс двіжка 0.
    4. каталізатору торба так само як і всій решта вихлопній системі.
    5.і ше 100 варіантів якщо добре пошорупати мізками.
     
  14. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    я несперечаюсь а лише констатую факт,а стосовно першого пункту система запускалась коли ОР двигуна піднімалась до 50градусів і нераніше, а стосовно проблем я завсім несперечатимусь,логічно шо автовиробники якби це було настільки ефективно збільшували б таким методом потужність двигуна
     
  15. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    вибухів водню там і близько небуде. щоб розкласти воду на кисень і водень треба купу специфічних умов і дофіга енергії
     
  16. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    бл* а якич чином та річ тоді працює поясніть мені дурному,коли реально і потужність + і скрутили жиклери і газу ішло мало як так?
     
  17. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    нарив інфу ближчу до істини, а не рекламну:.
    На P-47D-5-RE был установлен ...... Впрыск воды в цилиндры предуп*реждал возможную детонацию смеси и улучшал охлаждение головок цилиндров. Бак для воды емкостью 57 л монтировался в отсеке агрегатов двигателя, в воду добавлялись антикоррози*онные присадки и метиловый спирт, предотвращавший замерзание воды. Насос для подачи воды имел привод от двигателя. Впервые массовый американский самолет получил систему впрыска воды в цилиндры двигателя. Более глубоко, чем на P-47D-2-RE модернизировали топливную и кислородную системы. Боевые самолеты перегонялись из США в Великобританию через Гренландию и Исландию.

    по суті на виході два плюса - зменшення перегріву і детонації все банально за рахунок втрат тепла на випаровування води. та й на літаках та фіча постійно не юзалась а тільки на форсованих режимах, видно на ресурс впливало серьозно.

    а ще я тут подумав - в нашій тіпа бєнзі також багато води вже із заправки - відповідно та система непотрібна, все ітак покращено турботливими заправщиками))
     
  18. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    скоро в нас будуть паровози
     
  19. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Умова одна: подати сильний електричний струм, такі с-ми вже є і широко рекламуються в інеті та й вартість досить адекватна. Та чи потрібна така "доробка"? я на своє авто навіть пропанову установку не ставлю бо відбиватися буде тисяч 80-150.
     
  20. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    ага, тільки забуваєш про закон збереженняі енергії.
    дивись. для того щоб розкласти ту воду на кисень і водень треба затратити певну кількість енергії A. притому процес розкладу має ккд явно набагато менше 100% відповідно в водні і кисні буде закладено потенційної хімічної енергії B яка менша за A(A<B). при горінні того всього енергії вивільниться також не 100% від B, а якась величина С<B<A, яка перетвориться в механічну роботу з якої треба знову отримати електричну енергію на розкладення на кисень і водень(A), але в реальності ККД генератора також вносить корективи і він виробить з кисню тільки D енергії D<C<B<A. тобто на виході маєм тільки електроенергії значно(на порядок) менше ніж її затратилось для її генерації, про корисну роботу взагалі мови не йде
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)