Гідрокомпенсатори

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем S@sha, 19 чер 2007.

  1. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    "Недорого" прошу перевести в більш зрозумілу валюту!!!
     
  2. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    У вівторок запитаю свого майстра, котрий мені капіталить 16V голову.
     
  3. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    Коли вечером глушите мотор, один або два кулачки розпредвала завжди будуть дивитися вниз. Тобто один або два гідрокомпенсатора є завжди піджаті - зверху тисне кулачок, а знизу пружина клапана. Сила приблизно 50 кг.. За ніч під таким тиском масло з компенсатора стравлюється, і чим довше машина стоїть - тим більше. Зранку ви заводите мотор, і на цих компенсаторах получаються збільшені зазори, вони починають цокати. Але компенсатори не винуваті , вони справні. Цокіт тільки до повного прогріву двигуна, поки їх знову не прокачає маслом. І звук той ні на шо не впливає. Я читав на форумах, що деякі виробники в інструкціях по користуванню нових машин пишуть на такий звук уваги взагалі не звертати.
    Гірше , коли вони стукають на прогрітому двигуні. Але причина може бути зовсім не в компенсаторах. Може бути недостатній тиск масла в головці . І тому їхня заміна може нічого не дати, стук стихне несильно і ненадовго . Тут на форумі вже було багато дописів про такі випадки. На В-5 1.8 пасатах така хвороба . Один рік часу їзди по майстрах , міняв компенсатори, натяжителі, потрапив купу грошей, нічого не дало поки не прочистили маслоприйомник в піддоні. Стук - не причина а наслідок поганої роботи масляної системи двигуна.
    Ше треба чітко відрізняти стук компенсаторів від “ стуку пальців” –дитонаційного згорання. Але то друга тема.
    Тут не є закритий форум, і кожний має право висловити свою думку. Хіба би з Коломиї ліпше було видно.
     
  4. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    - а вот це ти для чого написав???
     
  5. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    Зранку гідрокомпенсатори при холодному двигуні стукають тільки при першій прогазовці(2-3сек), но при прогрітому двигуні і десь так на 4-й передачі на трасі при натисненні різко на педаль газу прослуховується цокіт, але з більшою частотою і меншою силою ніж при цокоті гідрокомпенсаторів з ранку. В чім проблєм?
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Зараннє запалювання...
     
  7. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Вирішив написати у цю тему, хоча не знаю, чи то гідрики цокають чи клапани. Опишу все. На гарячу на нейтралці мотор витягує хто зна які оберти без зайвих звуків. А от на гарячу чи не дуже під навантаженням на передачі неможливо втопити газ в полік або під гору Високий замок навіть на першій передачі - цокіт і чим сильніше тисну тим гірше цокіт. Проблема може бути, як тут пишуть колеги:

    - у поганій бензині. Лию лише ОККО 95 Євро. Машина загалом їде нормально. На холодно то взагалі проблем таких не бачив. Якщо не газувати по максимуму, то і цокання не чути навіть на гарячу. Їздив по трасі з навантаженням і під горки все нормально. Лише коли максимальний газ, ось тут і маємо. А коробка автомат. То нижчу передачу або вручну включати або кік-даун робити (педаль газа в полік). Якщо оберти і головне швидкість підходять, коробка звичайно переключає на нижчу передачу. Але коли швидкість велика, то цокіт;
    - у невідповідності типу масла. До того постійно заливав Castrol GTX 10W-40, після початку мигання датчика масла на низьких обертах (є окрема тема, поборена сьогодні Донецьким, за що йому велике дякую) була заміна масла на Mobil 1 Super 2000 10W-40. Масло вже проїхав десь 500 км, а як сльоза, ніц не темніє. Чи може це насторожувати? Знаючі люди дивилися, казали, що воно ніц не жирне. Це півсинтетика. Заливали цей мобіл1 після промивки промивочним маслом. Але цей мобіл мені щось не подобається. Castrol темнішав швидше і вроді густина була більша на холодно. А це що на гарячу що на холодну якесь прозоре і рідке, хоча і не капає з щупа;
    - неправильно виставлене запалення. Чи є ще якісь прояви неправильно виставленого запалення, окрім цокання?

    І де шукати причину цокання? Бензин заправлю інший за пару днів. Міняти знову масло на Castrol? На тому сервісі відмовилися вже від його продажів, кажуть багато підробок. Але щось цей мобіл1 нічого хорошого мені не показує. Чи пора чистити масляний насос? Датчик масла мигав на дуже малих обертах, але я думаю то у всіх так. Причину малих обертів забрали, зараз оберти більш менш і датчик не мигає. Що ще можна спробувати?
     
    Останнє редагування: 3 тра 2011
  8. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    в мене такі ж симптоми....
     
  9. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    якщо у тебе монік то непотрібні пункти викинеш. якщо іжектор то:
    -запалення вистави стробоскопом у нормальных майстрів
    -перевір датчик детонації (я крім заміни на завідомо справний способу перевірки незнаю).
    -перевір датчик абсолютного тиску в колекторі.
    -заправ хороший бензин

    З.І.
    особисто я ніколи не чув як цокають клапана при детонації, завжди цокіт пальців перекривав всі звуки з двигуна
     
    Останнє редагування: 3 тра 2011
  10. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015

    В мене моноінжектор. То що викидати? Над запаленням ще Донецький завтра має колдувати, датчик детонації, датчик абсолютного тиску - не знаю мабуть немає такого. Бензин заправиться кращий, але треба той від'їздити, що залито. Цікаво чи масло добре і чи то не масляний насос або в тій сфері десь шукати. І що таке цокіт пальців, клапанів, гідрокомпенсаторів? Цокає зараза щось з тих трьох на гарячу на повний газ або під гору Високий замок, особливо на останньому повороті. Колись були такі самі звуки, коли залив 92 бензин. Мотор на спокійно їхав нормально, а коли газ в полік, то відразу цокало. Зараз на 95 бензині проявилося таке саме. Детонації немає ніякої. А ще й після чародійства Донецького мотор так тихо працює, коли без газу їду повільно, що вже два рази налякав людей нехотячи. На нейтралці максимальні оберти і хоч би що (щадящі для вуха, але все одно великі). А ось під навантаження чи повний газ чи під гору і маємо цокання...
     
    Останнє редагування: 4 тра 2011
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якщо цокання появилось після заміни масла то винувате масло. Якщо крутили трамблер то запалювання скрутили. А може бути і одне і друге. Коли цокає тільки під нагрузкою - запалення.
     
  12. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Якось привезу то масло для оцінки, бо вже сумніви гризуть. Цокання з'явилося в процесі пошуку проблеми з падінням обертів двигуна при включенні передачі та блиманням датчика масла. Зараз Донецький все це владнав лише йому відомими маніпуляціями. Без чародійства точно не обійшлося. Залишилось цокання під нагрузкою. На нейтралці не чути хоч повний газ давай хоч який. Мотор працює рівно і тихо.
     
  13. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    коли буде підключений стробоскоп, перевір вакуум коректор на трамблері. чи при сталих обертах, десь 1500 - 2000 запалення реагує на розрідження. шлангочку скинеш з коректора і повітря з неї висосеш
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Скоріше всього в тебе оберти підняли за рахунок раннього запалення.... ми ж пробували таким методом.... то не правильно. споравжня причина падіння обертів напевно в іншому. Будеш довго їздити на ранньму запалюванні - піде знос поршневої групи.
     
  15. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Ні не за рахунок того..........
     
  16. vasq3d

    vasq3d Початківець

    Авто:
    GOLF II 1.8 1986р.
    Підкажіть будь ласка новачку в тому ділі, чи може через несправний гідрик частково пропасти тиск в циліндрі і гнати масло через сапун?
     
    Останнє редагування: 20 жов 2014
  17. rvm

    rvm Місцевий

    Авто:
    vw В5
    Пропасти тиск може елементарно. Якщо несправний гідрокомпенсатор тобто він може підклинювати, а через те може незакриватись повністю клапан. І звичайно можливе пропадання масла. Хоча за масло це окреме питання. За гідрики скажу впевнено. Бо сам через то пройшов.
     
  18. vasq3d

    vasq3d Початківець

    Авто:
    GOLF II 1.8 1986р.
    І шо з тим тепер робити?? Просто замінити гідрики конкретного циліндра?
     
  19. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    А ти плануєш розбирати голову ще раз по якійсь іншій причині?
    Раз тре міняти гідрик на одному то краще замінити всі. Як правило вони зношуються однаково. І... ще не факт що причина в гідриках.
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Напевне тиск в циліндрі називається компресією... але якщо це в тебе двигун 86 року то там скоріше всього не гідрики а шайби... дай код двигуна і тоді точніше можна сказати. в принципі на цих 1.8 двигунах навіть при повністю розваленому гідрику компресія падати не повинна... коли перестає працювати гідравлічна частина то сам гідрик працює як велика шайба.... правда грохіт з голови йде страшенний..... Таке може бути коли сам гідрик розвалиться на куски - але це велика рідкість... вони навіть тріснуті працюють дуже довго.... німаки це зробили досить надійно.... Те що в тебе масло з сапуна валить - значить є знос поршневої групи і тиск з циліндра через кільця втікає у піддон і видуває масло в сапун
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)