Глохне машина 'поступово' - хто, що підкаже?

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем dragger85, 28 січ 2016.

  1. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Є гени з самозбудженням. Хоча хз на таких авто навряд чи.
     
  2. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    а КГ якось можна продіагностувати? які признаки, що їй капець?
    *чи варто купити і возити з собою і пробувати поміняти, коли така містика знову станеться?
     
  3. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ніяк не можна продіагностувати. Там хренова купа контактів і кожен з них може вмирати по різному, тому признаків що КГ вмирає може бути купа. Найчастіше люди беруться до заміни КГ коли настає пісєц контакту що йде до стартера, і машину неможливо звести з ключа.

    І КГ не так легко замінити, не знаю як на інших машинах, а на Б4 без зняття керма та іммо то неможливо.
     
    Останнє редагування: 8 бер 2016
  4. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    На Б3 КГ міняється так, як в Г2, тобто bass правильно написав, треба знімати кермо і т.п.
    П/С/ комусь, колись тут на форумі помагав таке робити на В4.
    Якщо не помиляюсь, то КГ на В3 така ж як на Г2.
    Якщо потрібно буде, десь мав, треба пошукати. Віддам за 25копійок.
     
  5. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    друже , чо ж ти так збудився ,що аж таку статейку забабахав ?) читай уважніше ! я написав що збуджується при оборотах !
     
  6. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    Після возні з поворотами - інструмент для зняття керма і підкермових компонентів додались до моєї 'аптечки' :) зняття керма займає не довше 1 хв, та й знімати ту конструкцію ніби не так важко. Перед тим як сам розібрав - то і не уявляв, що так просто знімати.

    Загалом містика нікуди не поділась ... після наступного разу як повториться - спробую контактну групу поміняти.
     
  7. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    @diesel757 при наявності вільного часу котроїсь суботи з твого боку - можемо поміняти під акомпонемент доброго баварського пива )
     
  8. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    Всі все правильно написали, просто прочитали в різний час і по різному зрозуміли :)

    Мене хвилює одне, як Пейс просто тупо глохне - після того поворот ключа в замку - то ніби як не до нього взагалі, а після додаткової енергії - бжик і поїхали... ?!
     
  9. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Так ж 8-ме березня , весна!!!:).Дівки по дворі гуляють!!!
    От в тому той річ. КГ може викидати такі коники , але ніяк не розумію яке відношення "дроти" мають до КГ.
     
  10. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    Якщо таке повториться - спробую поміняти КГ
     
  11. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Іноді падають до критичних оберти (майже глохне на ХХ), підсвітка тусклою стає. Коли добавляєш газу машина не глохне звісно, але приборка тускла далі, а потім раптово підсвітка стає освітлена так як треба, оберти стають з 300 на 750 і їде добре. Відбувається дуже рідко але можу бути пару разів на день. Прослідковується частіше у дощову (вологу) погоду. МАса добре. Що може давати такий "фон"?
     
  12. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    Я не авторитет в таких інжекторних питаннях, але з того, з чим стикався на своєму Пейсі - можливо варто перевірити регулятор ХХ (від'єднати, подивитись ні реакцію обертів), чи його не замикає в більш вологу погоду..
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. yurkus7

    yurkus7 Active Member

    Авто:
    volkswagen passat b3.AAM 1.8 1992 універсал
    такі самі симптоми були на моєму авто причиною був надламаний дротик на фішці зєднання який іде від приборки до генератора.
    Цей тоненький дріт відповідає за зарядку акамулятора.Сильно не критикуйте я не електрик але після пропайки того дротика все працює до сьогодні
     
    • Подобається Подобається x 2
  14. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Ще питання в тому напрямку. Якщо є тріщинка чи пробивання, чи можна було б пульверизатор для квітів набрати воду і пшикати на певні елементи дротів, свічок, датчиків і ще такого на розігрітому двигуні, щоб побачити коли почне троїїти і глохнути?
     
  15. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    То все залежить від того чи попадеш ти тими краплями саме ТУДИ. Бо коли вологість в повітрі то конденсат осідає всюди і взнати де саме коротить не має як.
     
  16. yurkus7

    yurkus7 Active Member

    Авто:
    volkswagen passat b3.AAM 1.8 1992 універсал
    Мені на мотор так напшикали на мийці в суботу що в понеділок пів дня просидів в електрика .Слава Богу все владнав за невеликі гроші
     
  17. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    Добре,що минулося за невеликі гроші.. @yurkus7 а на мийці мили водою , чи піною?

    Sincerely Yours, dragger85
     
  18. yurkus7

    yurkus7 Active Member

    Авто:
    volkswagen passat b3.AAM 1.8 1992 універсал
    на розігрітий мотор спочатку пшикають піною пару хвилин чекають потім змивають водою.стандартна процедура але багато чого залежить від людини яка той мотор миє
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)