Давно не писав, закинув бортовик. За цей час було встановлено: - сидіння Рєкаро ГТИєдішн - губа ГТІ під широкий бампер - п"ятиболтову підвіску від Гольф3 ВР6 з задніми дисковими тормозами і передніми вентильованими 280 мм. - АБС - ГЦС і вакуумпідсилювач тормозів більшого діаметра - Двигун 2.0 8V з кодом AGG та коробку 020 з товстим валом, зчепленням 210мм і шрусами 100мм. - Гідропідсилювач від ВР6 - Приборку від Гольф3 і проводку звідтиж - ГБО четвертого покоління
Хм... Дуууже цікаво. Стільки жирків встановлено, а де можна почитати звіти, а ще краще було б бачити фотозвіти. Бо дійсно цікаво
Адміни, видаліть, будьласка, 1.6 з назви теми. Пи.Си. Досі немаю наклейки клубу, у кого її в Луцьку можна взяти? або на маршрутку вивезіть
Де можна детальніше почитати про встановлення приборки, підкермових вимикачів і проводки від 3 гольфа?
перемикачі встають болт, такби мовити, он. панель на півтора, два сантиметра ширша і трохи, нузовсім трохи вища, беремо газового пальника, канцелярський ніж, сіточку, паяльник, пряму викрутку та двухкомпонентний клей типу епоксидка. Все робиться на знятій торпеді. ріжемо кріплення на торпеді щоб розсунути їх на потрібну відстань, прикручуємо рамку панелі. до панель приладіви прикручуємо відрізані частини торпеди і прикладаємо панель приладів так як нам хотілось би щоб вона стояла. припаюємо кріплення до торпеди. відкручуємо панель приладів і пропаюємо кріплення в місцях стику, впаюємо туди мілку сіточку і мажемо єпоксидкою. дивимось що заважає запихати панель приладів (з верху) і відрізаємо все лишнє. Проводка встає практично один в один, тільки штєкера перепаювати треба, якщо перекиади все з блоком запобіжників будуть звіти, все буде. можливо без детальних фоток, але буде, пізніше
немав коли підсвітку підключити, зфоткаю з підсвіткою -сподобається , якби не ті шкали я би з панеллю не грався
Давно не був на форумі. новий стиль форуму став несподіванкою. за цей час на авто купив оригінальні диски ББС з зимовою гумою Нокіан. підключив шкали Моман на приборці і більше на авто не трачусь. відчуття ніби нова машина. їдиш і тільки до масла заглядаєш та рідину в омивач заливаєш інколи. КААААЙФ Забув. поміняв лобове скло. придбав його майже за 100 баксів, але результат себе повністью виправдав. зустрічні авто з дальнім світлом в ночі зовсім не сліплять. та встановив ксенон "шомі" та білінзи "гелексі 5" у свої гівняні "хрустальні" фари "автопал", якість світла зросла у рази. бюджет питання 150 баксів. також за смішні гроші придбав тавстановив задні фари хелла рєд/блєк.
Вже забув як це - впихати в машину те що заводом непередбачено. Мабуть те що зараз роблю - останній серйозний тюнінг. Трохи забагато це все відбирає сил та часу. Отже: Двигун ABF 2.0 16v . Капіталений, коробка 02А, відповідно тросикова куліса і гідравлічне зчеплення. Кліматронік Комплект виявиася недуже комплектним і зараз дошуковуються і докупляються датчики яких бракує, але я його дотисну. Електросклопідіймачі Вже давно чекають свого часу але неможувирішити куди поставити кнопки керування. Можливо буду підключати через блок комфорту. Ще невирішив. Борода votex з нішею під магнітофон Електропідігрів сидінь
Корпус пічки від Б3 чи гольфа? Якщо від б3 то як стає? Якщо гольфа.... А не може бути гольфа, там ж 1 тросик а тут все на вакуумі напевно. Так як стає?