Корпус пічки від пассата б4, мабуть і б3 такийже. Це кліматронік тому тросіків нема, лише електроніка та вакуум. З 3 гольфа корпус пічки геть не такий його важко буде з воздуховодами звести. Фари в фільтр не впираються, але фільтр від чері амулет. Вартували 150 уй з ксеноном. Десь біля фоток написано. Без скла перед лінзами вони світять набагато краще
Поставив гідравлічний ГЦС на моторний щит. Насверлив отворів в моторному щиті, там де у гольфа три гумки в рядок під проводку Поставив пластину з металу 3мм щоб ГЦС не вирвало і взагалі його було до чого прикручувати Нажимаю зчеплення а моторний щит підозріло "грає". "Чета я ачкую"(с) Треба буде якось підсилити, поки не уявляю як.
Отже, проблему з жорсткістю моторного щита вирішено. Для цього береться з б4 пассата лапа кріплення гцс і прикручується в гольф. Знімаємо вакумний підсилювач з ГТЦ і блоком АБС і замість кріплення вакуумника з гольфа ставим кріплення з пассата. Чомусь нівкого в неті я цеї процедури не побачив і про це кріплення взагалі дізнався випадково. Тепер про корпус пічки Встає болтОн. Потрібно насверлити отворів під випаровувач кондиціонера і злив конденсата. Все вже є розмічене на моторному щиті на бітумній віброізоляції шумці і ковроліні. Клапан зливу конденсата підходить від чері амулет, новий коштує копійки, найти не проблема. Його треба поставити перед монтажем пічки. Всі воздуховоди беремо з старої пічки з гольфа. Нижній треба трохи підрізати канцелярським ножем. Було так Стало так
На даний момент шукаю на кліму датчик освітленності, датчик температури зовнішнього повітря, датчик температури тосолу, реле кліми, скоріш за все номер 105. Морально готуюсь підключати все це в блоку реле.
Класс. Не знав що стає практично 1:1. Плюсую. Про блок реле - в рідному кондишині все просто - вствляєм реле і 1 зелену фішку, цікаво як з клімою буде. хтось мені колись казав що компресори кліми і кондиціонера в своїй сутності різні. Мол кондюка - або робе, або не робе, а кліми може холодити більше або менше регулюючи тим самим нагрузку на мотор, це правда? Щось якось не віриться.
Регулюють нагрузку на двигун компресори нового типу з клапаном N280,а старого - з електромуфтою або працюють або не працюють.
У мене бортова проводка від гольф3 а кліма з пассата. Гадаю трохи ті проводки різні. Компрессори однакові у кліми і кондюка, вони ніби як просто керуються нульом і плюсом відповідно. Але в мому випадку це не важливо, я не переробляю, я ставлю з нуля.
Нарешті знайшов схему кліми яка відповідає дійсності. Справа зрушилась з мертвої точки, але тепер у мене враження що не вистачає шматка проводки і чомусь розйєм під кліму в блоку реле відмовляється працювати. Бардачок став значно мілкішим. Мабуть більш ніж в половину Датчик температури в салоні припаяв зсередини до панелі Потім треба буде приклеїти якусь гарненьку решітку щоб не так дико дивився забір повітря для датчика
Якби не борода Вотекс неуявляю куди ставити панель керування. Тепер треба знайти карман на пів ДІНа замість панелі керування старої пічки. Так і не розібрався з тим зеленим розйємом кліми в блоку реле, так він і не працює. Взяв плюси з іних розйємів.
Ну да. Левый китайский алпайн там невтему. Собрал авто, поехал домой на нем, проеду 500 метров- авто глохнет, если еду как бабушка за хлебом то проежжаю километр и всеравно глохнет. Заглушу, заведу -все ок. На холостых работает без проблем. На следующий день пол дня искал в чем причина, и клапан холостого хода почистил, и бензонасос проверил и куда только не заглядывал. Решил, в конце концов поменять бензонасос и О ЧУДО, она поехала. Старый бензонасос давил "в стенку" положенные ему 3 бара но при езде, видимо, давление просаживалось. Интересно тянет двигатель, до 3000 оборотов едет как восьмиклапанник, а после 3000 открывается второе дыхание. Двигатель упирается в родную шумку капота, походу прийдется ее снять, КР, ПЛ и 9А собирались на низких блоках, потому на стандартных гольфах такой проблемы нет.
Сьогодні перевірили кондиціонер на герметичність. Знайшли і запаяли одну дюрку, де переварювалась трубка від радіатора до компресора. Накачали повітря, у вівторок перевірю чи не впав тиск. При включенні кліми почав включатись компресор. Походу все працює в обхід реле кліми.
Реле кліми стоїть, але якщо його вийняти то кліма всеодно робить. Ще не підключив датчик освітленності але і це на роботу кліми не впливає. Мабуть пускає радіатор кондюка, бо за два тиждні тиск впав з 10 до 7 атмосфер, тому поки закачане повітря. Мусив зняти фішку з датчика тиску фреону бо кожен раз як включав кліму включався компресор кондюка. Поки нема часу знімати радіатори. Мабуть доведеться шукати радіатор від гольфа з кондюком бо нижній патрубок трохи заблизько до компресора