Golf II Gazen Wagen by vitOK

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем vitOK, 2 жов 2009.

  1. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Скільки вартували фари з лінзами? І як виглядають під капотом? Чи не впираються в повітряний фільтр?
     
  2. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Golf 2 2.0 8v Vegetable EDITION
    Корпус пічки від пассата б4, мабуть і б3 такийже. Це кліматронік тому тросіків нема, лише електроніка та вакуум. З 3 гольфа корпус пічки геть не такий його важко буде з воздуховодами звести.

    Фари в фільтр не впираються, але фільтр від чері амулет. Вартували 150 уй з ксеноном. Десь біля фоток написано. Без скла перед лінзами вони світять набагато краще
     
  3. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Golf 2 2.0 8v Vegetable EDITION
    Поставив гідравлічний ГЦС на моторний щит. Насверлив отворів в моторному щиті, там де у гольфа три гумки в рядок під проводку
    20170827_174948.jpg

    Поставив пластину з металу 3мм щоб ГЦС не вирвало і взагалі його було до чого прикручувати
    20170827_174829.jpg

    Нажимаю зчеплення а моторний щит підозріло "грає".
    "Чета я ачкую"(с)
    Треба буде якось підсилити, поки не уявляю як.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Golf 2 2.0 8v Vegetable EDITION
    Отже, проблему з жорсткістю моторного щита вирішено. Для цього береться з б4 пассата лапа кріплення гцс і прикручується в гольф. Знімаємо вакумний підсилювач з ГТЦ і блоком АБС і замість кріплення вакуумника з гольфа ставим кріплення з пассата. Чомусь нівкого в неті я цеї процедури не побачив і про це кріплення взагалі дізнався випадково.

    Тепер про корпус пічки
    20170910_144320.jpg

    Встає болтОн. Потрібно насверлити отворів під випаровувач кондиціонера і злив конденсата. Все вже є розмічене на моторному щиті на бітумній віброізоляції шумці і ковроліні.
    Клапан зливу конденсата підходить від чері амулет, новий коштує копійки, найти не проблема. Його треба поставити перед монтажем пічки.

    Всі воздуховоди беремо з старої пічки з гольфа. Нижній треба трохи підрізати канцелярським ножем.
    Було так
    20170910_150124.jpg
    Стало так
    20170910_150410.jpg
     
    Останнє редагування: 10 вер 2017
    • Подобається Подобається x 4
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  5. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Golf 2 2.0 8v Vegetable EDITION
    На даний момент шукаю на кліму датчик освітленності, датчик температури зовнішнього повітря, датчик температури тосолу, реле кліми, скоріш за все номер 105.

    Морально готуюсь підключати все це в блоку реле.
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Класс. Не знав що стає практично 1:1. Плюсую. Про блок реле - в рідному кондишині все просто - вствляєм реле і 1 зелену фішку, цікаво як з клімою буде.
    хтось мені колись казав що компресори кліми і кондиціонера в своїй сутності різні. Мол кондюка - або робе, або не робе, а кліми може холодити більше або менше регулюючи тим самим нагрузку на мотор, це правда? Щось якось не віриться.
     
  7. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Регулюють нагрузку на двигун компресори нового типу з клапаном N280,а старого - з електромуфтою або працюють або не працюють.
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
    • Інформативно Інформативно x 1
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Нового типу це яких років? 2000?
     
  9. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Приблизно 2004 ->
     
  10. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Golf 2 2.0 8v Vegetable EDITION
    У мене бортова проводка від гольф3 а кліма з пассата. Гадаю трохи ті проводки різні.
    Компрессори однакові у кліми і кондюка, вони ніби як просто керуються нульом і плюсом відповідно. Але в мому випадку це не важливо, я не переробляю, я ставлю з нуля.
     
  11. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Golf 2 2.0 8v Vegetable EDITION
    Нарешті знайшов схему кліми яка відповідає дійсності. Справа зрушилась з мертвої точки, але тепер у мене враження що не вистачає шматка проводки і чомусь розйєм під кліму в блоку реле відмовляється працювати.

    20171005_212357.jpg

    Бардачок став значно мілкішим. Мабуть більш ніж в половину
    20171005_212407.jpg

    Датчик температури в салоні припаяв зсередини до панелі
    20171005_212434.jpg

    Потім треба буде приклеїти якусь гарненьку решітку щоб не так дико дивився забір повітря для датчика

    20171005_212443.jpg
     
    • Подобається Подобається x 5
  12. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Цікавий процес інсталяції кліми в мк2
     
  13. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Golf 2 2.0 8v Vegetable EDITION
    Якби не борода Вотекс неуявляю куди ставити панель керування.
    20171009_152735.jpg

    Тепер треба знайти карман на пів ДІНа замість панелі керування старої пічки.

    Так і не розібрався з тим зеленим розйємом кліми в блоку реле, так він і не працює. Взяв плюси з іних розйємів.
     
    • Подобається Подобається x 2
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  14. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Мафон лєвак
    тепер трбе оригінальну гаму-3
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Golf 2 2.0 8v Vegetable EDITION
    Ну да. Левый китайский алпайн там невтему. :sad:

    Собрал авто, поехал домой на нем, проеду 500 метров- авто глохнет, если еду как бабушка за хлебом то проежжаю километр и всеравно глохнет. Заглушу, заведу -все ок. На холостых работает без проблем.
    На следующий день пол дня искал в чем причина, и клапан холостого хода почистил, и бензонасос проверил и куда только не заглядывал. Решил, в конце концов поменять бензонасос
    и О ЧУДО, она поехала. Старый бензонасос давил "в стенку" положенные ему 3 бара но при езде, видимо, давление просаживалось.

    Интересно тянет двигатель, до 3000 оборотов едет как восьмиклапанник, а после 3000 открывается второе дыхание.

    Двигатель упирается в родную шумку капота, походу прийдется ее снять, КР, ПЛ и 9А собирались на низких блоках, потому на стандартных гольфах такой проблемы нет.
     
  16. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Golf 2 2.0 8v Vegetable EDITION
    Сьогодні перевірили кондиціонер на герметичність. Знайшли і запаяли одну дюрку, де переварювалась трубка від радіатора до компресора. Накачали повітря, у вівторок перевірю чи не впав тиск. При включенні кліми почав включатись компресор. Походу все працює в обхід реле кліми.
     
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  17. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Golf 2 2.0 8v Vegetable EDITION
    20171014_110553.jpg
     
    • Подобається Подобається x 2
  18. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Його нема, чи як? А вентилятор радіатора?
     
  19. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Шо там кондюк?
     
  20. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Golf 2 2.0 8v Vegetable EDITION
    Реле кліми стоїть, але якщо його вийняти то кліма всеодно робить.
    Ще не підключив датчик освітленності але і це на роботу кліми не впливає.
    Мабуть пускає радіатор кондюка, бо за два тиждні тиск впав з 10 до 7 атмосфер, тому поки закачане повітря. Мусив зняти фішку з датчика тиску фреону бо кожен раз як включав кліму включався компресор кондюка. Поки нема часу знімати радіатори.

    Мабуть доведеться шукати радіатор від гольфа з кондюком бо нижній патрубок трохи заблизько до компресора
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)