golf2 1.3 підбур 2 е дуже великий апетит

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Васьок або ZiK, 27 бер 2012.

  1. victar

    victar Початківець

    Авто:
    Jetta
    забув спитати, Васьок або ZiK , як то ти так виміряєш свій розхід, ше блінкожен день, поділись, небойсь в тебе шланг в карбюратор іде від каністри з позначками яка в салоні між ногами стоїть:D
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так от читав читав а видно до кінця не дочитав..))))) А якщо мханізм нагрівся а пружина не повернула ту трещотку або повернула не докінця- що робити... і в різнии карбах механізми різні одні від вакуму працюють одні від біметалічної пружини треті від звичайного воску
     
  3. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    ні , я всетаки маю завжди з собою каністру з бензином мінімум 1.5 2.0 літри , так от провірений спосіб це спалити весь бензин , заправити 10 літрів , і проїхати скільки проїдеш , з собою бензин обовязковий , коли бензин закінчується і заливаєш 2 літри , збиваєш на нуль , якщо 2 літри залив то 8 доливаєш , відповідно в каністру теж , бо де ти бензин візьмеш , посередині дороги наприклад , хтось каже шо то не точно , я можу сказати , що якщо ти їдеш 50 км в одну сторону , і 50 в другу , і швидкість 100-120 , відповідно і розхід мав би змінити , вчора правда , це було не точно , бо машині дав дурі 120-130 замість 100-110 , то за 100 грн тобто тепер 9.4 літри проїхав 130 км , це на високі швидкості , бо вчора був дощ і кожна фура яка їхала поливала машину болотом , то прийшлося майже кожну обганяти , відповідно бензин палився швидше , я езультатом задоволений , тепер буду дивитися шо візьме по місту , це троха простіше , заправляти по 5-6 літрів , і дивитися скільки проїжджаєш , теж до повного спалення , чим не варянт ?
     
  4. victar

    victar Початківець

    Авто:
    Jetta
    :yes:так я тоже махався поки настроїв ту пружину, мало того що сам механізм, в якій пружина знаходиться крутиться (регулюється положення), то щей сама пружина може зміщуватись (з допомогою упценьок) в тому механізмі!
    і шо западло за один раз її фіг виставиш, бо ту пружину нагріває спочатку електрична спіраль, а потім, коли двигун прогрівся, охолоджуюча рідина! так шо треба кожного разу кули машина холодна трошки підстроїти, потім на другий день наприклад знов чуть... там ше вінт який регулює пускові обороти ХХ.. довго пояснювати..

    на рахунок інших незнаю, у автора теми такий карб як у мене, то я і вирішив поділитись чим багатий
     
  5. victar

    victar Початківець

    Авто:
    Jetta
    :D а тобі ненадоїло постійно стартером крутити, поки карба настроїш, то стартера з акумулятором прийдеться "налаштовувати заміною" :)
    знаю що в мене як засох, доречі при прогріві на подвір"ї, то довгенько я його крутяв, поки засосав бензини!!
    не знаю точно який в мене чи в тебе бензонасос но якісь можуть разом з бензиною (а точніше без нього) на віки засохнути!!
     
    Останнє редагування: 31 бер 2012
  6. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Для такого варіанту береш шприц і прямо в поплавкову камеру заливаєш бензину грам 50 (сіточка на кришці карба справа від другої камери це і є вихід поплавкової камери)
     
  7. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
     
  8. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    Хлопці поможіть, підкажіть , те чудо вже 2-й тиждень 20/ на 100 бере в кого на 1.3 з 4-х КПП ще таке буває, , то просто *****Ц якийсь, поможіть перевіряв розхід просто, 18 літрів заправив стрілка перед тим була на нулі це означає , що 1-2 л. якщо не більше , проїхав 100 км зі швидкістю 90-100 соцільна траса їхав 90-100 не більше проїхав рівно 99 км, і машина заглохла , встала і сказала шо хоче бензини , я заправив 2 літри шо було в каністрі , заїхав на заправку залив ще 10 літрів , Заодно ще в каністру 2 літри залив , тобто в середньому на доїзд до заправки плюс мінус літра пішла, коли вона стала то я лічильник збив на нули , я проїхав ще рівно 58 км і вона знову стала. Тобто з часу коли в неї залили спочатку 2 потім 10 літрів вона проїхала 58 км і зупинилася після чого знову повторив процедуру скинув на 0 лічильник залив 2 літри бензини проїхав до заправки, залив 10 в бак , 2 в каністру і поїхав далі, коли приїхав додому стрілка була майже на нулі ,проїхав рівно 210 км коротче мені та поїздка обійшлася в 18+12+12 = 42 літри бензини 450 грн потратив , заробити я мав 300 , заробив 50, з того постає питання , що то за чорт посилився в ті машині
     
  9. andriy89

    andriy89 Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 92
    я б радив поміняти карб на інжектор і не парити собі мозги. На інжекторі розхід буде 7-8л по місту. Для заміни треба буде голову з інжектором, лямбдою і всією проводкою.
    Це все коштуватиме 250-300 у.о. + робота (залежить від майстра).
     
  10. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    я поясню ситуацію , якби вона брала хочаб 8-9 на сотню , так як брала , мене б влаштовувало , а 300 доларів давати то рошка задофіга , то є більше ніж місячна зарплата , крім того чогось то пише , що ті гольфи брали менше ніж 1.6 так от в чому питання , хто може зробити так як пише , ну серйозно в графі розхід , 1.3 бере на 2 літри менше ніж 1.6 це в теорії , так от моя мета , те теорії, перевести на практику

    http://avto-russia.ru/autos/volkswagen/volkswagen_golf_ii_1-3.html

    до прикладу , в чому проблема ??
     
    Останнє редагування: 8 лют 2013
  11. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Думаю вам треба до толкового карбюраторщика звернутись, може там який ремкоплект замінити чи ще щось. + може фільтра, свічки. Настроїти все - і буде спокій.
    Ну і раз на рік профілактика карба. :)
     
  12. andriy89

    andriy89 Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 92
    думаю в свому дописі ти сам знайдеш відповідь:

    тобто зараз так не є

    в тому то і діло, що в теорії. Будь-яка машина з салону насправді бере на 1-2 літри більше ніж пишуть в брошурі. То, що вже говорити про авто якому 25-й рік пішов і близько 300 тис. км. на нашому "якісному" бензині.

    Відносно вартості переходу на інжектор - то діло спірне: 4-5 поїздок на невідрегульованому карбі і вийде на одне).

    Але це твоє авто, твої гроші - тому вирішувати тільки тобі.

    П.С. Чому я за інжектор - бо сам від'їздив на ньому 4 роки і за цей час ніколи з ним проблем не виникало. 2 рази прочищав форсунки і впускний колектор - от і все.
     
  13. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    andriy89

    привіт !в теме моноінжектор?який розхід? де у Львові можна знайти досвідченого майстра або знавців або СТО де можна відрегулювати \прочистити форуснку\впускний колектор?
     
  14. Thing

    Thing Новачок

    Авто:
    Golf 2
     
  15. hobyt15

    hobyt15 Початківець

    Авто:
    Seat Altea, 1,6 MPI
    В загальному ситуація наступна, холості нестабільні, плавають аж до такого стану що двигун глохне, відмічається як на холодну(дуже сильно), так і на гарячу(менш виражено, але відчувається), враження що двигун троїть. ПРОТЕ коли від корпусу повітряного фільтру відєднати білий тоненький шланг то двигун починає працювати як годинник!!! Вже привязувавася до свічок, ВВ проводів, аж тут така ситуація виплила...[​IMG]
    Ось цей шланг(обведений білим)
     
  16. hobyt15

    hobyt15 Початківець

    Авто:
    Seat Altea, 1,6 MPI
    Підєднується він до ось такої штуковини! За що воно все відповідає?[​IMG]
     
  17. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Жовте то клапан подачі теплого повітря в карбюратор.
    Але в тебе він не підключений до заслонки ! ( по фото )
    Якщо він не працює ( або не правильно працює ) , можеш сміло заглушити.
     
    Останнє редагування: 15 лют 2013
  18. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
     
    Останнє редагування: 15 лют 2013
  19. hobyt15

    hobyt15 Початківець

    Авто:
    Seat Altea, 1,6 MPI
    Взагалі то цей клапан приєднаний до заслонки. Але мене цікавить інший патрубок який йде від карбюратора до того клапана!?!? Коли його відєднати то двигун починає працювати рівно. В цей патрубок відчувається втягування повітря..
     
  20. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Приівт
    Коли його відєднати то двигун починає працювати рівно. В цей патрубок відчувається втягування повітря..
    В такому випадку шукай інший клапан . Або поробуй промити ......
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)