Задня підвіска в Г5 незалежна, значить і обслуга дорожча і запчастини http://forum.seat-club.net/viewtopic.php?f=73&t=16329
Хвороби і проблеми Гольф 4 http://www.golf-club.org.ua/forum/viewtopic.php?f=42&t=21274. Г4 вродь трохи надійніший!!!імхо Я не хвалю свій город, але Джета 2 мені давала більше клопоту і фінансових витрат!
Не полінувалася - перечитала... У мене не було жодної з тих ознак. А допис про те, що щітки гавкнули на 25000 км, взагалі гонський!!! Якщо сухими щітками терти по замерзлому болоту, то вони гавкнуть і на 3 км. Наприклад, моя задня щітка наказала довго жити, коли я проїхала автом 42 км. А через що? Через те, що то був лютий, за вікном -20 С, я сіла зранку в авто і перепльонтала перемикачі, відірвала задню щітку і заставила її чімхати по замерзлому леді на задній шибі. Хто таке витримає? То що? Хіба виробник винен? Єдине, що в мене було, це з'явився цвіркун (на 10000 км) в районі кріплення паса безпеки. Спочатку нервував, а тепер навіть подобається - знаю, що в далеких подорожах я не одна ))))))) Давайте вже зустрінемося на з'їзді, а потім будемо говорити про тест-драйви ))) Взагалі-то, я не жадна, але мене просто душить нормальна українська жаба. Така зелена і оката. ))))))))))))
Гольф4\Бора по підвісці прості як три метри дроту А на рахунок мотору, то вже краще 1.8 або 2.0 там різниця в розході мізерна... ПС бора йде тихіше по бруківці ніж г4, чомусь, можливо справа в кузові. Хочеш сучаснішого дизайну і дорожчої ходової (в якій є напевно свої плюси) береш Г5.
МАРТІНІ, купи нову машину і не парся. При доплаті в 100% до вартості твого корка ти купиш машину на процентів 10 в кращому стані. Не окупно це. Краще кредитнися і купи нового Леона, буде тобі на роки довгії. А не хочеш то Ібіцу візьми нову. Вона по розмірах і об'ємах практично така як гольф, порівняй в ТТХ.
Рекомендую WV POLO SEDAN 1.6 доречі після обкатки 3450 км нарешті по місту показав розхід середній за 250 км на рівні 5,4 л бензину ато я плювався про 10л
Так бюджет не дозволяє нову брати, а залазити в ярмо за ради машини... В свій час леона дуже хотів, але після тест драйву бажання відпало, аналогічно відпало бажання брати шкоду, але тільки за якості матеріалів і виконання... Потім сів в фольц і зрозумів що це саме то ПС наступна буде ауді..
Ну та парадокс в тому, що старий гольф (175 тис грн) часто коштує дорожче ніж новий Seat Leon (139 тис грн) Як в такій ситуації ще можуть бути сумніви?!
Воно дійсно парадокс! Я чула, що в Україні база просто гола, а в тому вживаному можуть бути навороти. Але як їх взагалі можна порівнювати поза плечі? Все треба дивитися, мацати, сідати і їхати. Тільки тоді можна щось сказати. А те, що на паркані написане, то...
MrWolf777, зате як ті Леони керуються...як на рельсах! Зовні бомба! Хочу почути про Леони більше обєктивної інфи... Скажіть щось,хто знає які в них "-" =) п.с. вибачаюсь, що може вліз в Ігорову тему
про які роки Леона ти хош почути я на двох катав і від побох чуть необляпався від задоволення,а тут обговорюється комфорт а не кайф їзди інакшеб Коррадо непродавався
о-да то факт , згоден хоча є Леон на Польщі від якого я ....... ну це було краще за секс коли під тобою перероблений 2,8 з компресором, я перше думав як в пол притисну то ланжерожи без мене поїдуть, але кла р17/40/215 довели протилежне яй як я кайфував, но коли миїхали через кордон то лишили там весь обвіс і вернулись лишивши авто на стоянці,тому на Батл Сірків він нажаль непопаде.ПОїхав додому.
1,6 слабувато,2,0 сам раз, різниця розходу несуттєса, за асвальт тримається мало не зубами,динаміка супер як на ті гроша, але дупа болить на великі відстані і жостка,ми ставили крісла рекаро ручної роботи мякі , оце сам раз тобі ти як н броні але противоудазній і гарсонь як хош, є але на бруківці кидає на швидкостях
і всеодно він з пробігом. А той, що показуєш ти - зробив 124 тисячі км по Львову. Ти на корку взагалі стільки проїхав? Ти уявляєш скільки це?