А тим часом автора теми роздирають протиріччя і муки вибору... Від 14К вже починаються нові машини класу С в базі, а від 16 з непоганим фаршем Нью Поло, Поло седан, Сеат Ібіца, Хюндай Акцент, досить цікаві пропозиції у Фіата - Лінеа і Гранде Пунто... Винос мозга
Ігор, моє ІМХО - брати машину в базі, чи краще б/у декілька років але з нормальною начинкою - я би вибрав таки другий варіант. незабувай, що при купівлі нового авто ще треба буде трошки грошенят (близько 5-7% від суми) заплати за всякі реєстрації/податки/пенсійні фонди ітд ітп бери собі гольфіка четвертого, і катайся на здоровя. і помалу підзбируй на новіше
Я думаю, за б/в авто 7-8 тис. у.о. - максимум можна віддати і кататись (ауді 80 чим не варіант?). Бо далі можна нове взяти (яке-не-яке). З іншого боку, 14-16 тис. + податки (а ще, не дай Боже, кредит)- і то за що? за машину? без якої в принципі (не бийте мене сильно) можна обійтись... Мораль: якщо нема нової такої машини, яку хочеться обняти і не відпускати, і заради якої готовий економити на всьому і працювати в кілька змін - то шукай щось дешевше б.в. Якщо і того підходящого нема - катайся на чому маєш. Пам"ятаєш, "деколи тільки втративши щось, починаєш по справжньому починаєш це цінувати..."
Ну бачиш, скільки людей, стільки думок. От Генрі Форд на запитання "яке авто найкраще?" відповідав "нове" Як не крути, старе авто - це лотерея. Можна на такий гемор потрапити, шо мало не здасться. Але його через два роки продасиш за майже ті самі гроші шо купив. А нова машина за той же час втрачає процентів 20-30 ціни. Зате за ті гроші ти позбавляєшся від всяких проблем і спілкування з нашими горе-майстрами, тільки масло міняй і бензин заливай. Це економить досить багато часу і нервів, не кажучи про гроші. В бензині, до речі, теж економія, от Хундай Аксент анонсує 6,5 літрів на 100 в змішаному циклі, при потужності 123 коника... Наразі я не вирішив... Маркетологи кляті все так закрутили, що ідеальної машини не буває, всюди є + і -
Скоро має вийти пижик 208, на другий рік Логан ІІІ, а там і фабія нова має бути... Вибір мав би зрости... Удачі в виборі. Теж мрію про нову машину, сподіваюсь колись та й зароблю грошенят...
Ну з приводу горе-майстрів і економії грошей, то я б поспорив. Не забувай за таку річ як офіціне ТО. Так там гроші летять як у пусту бочку і ні за що. Батько їздить на АВЕО, купив у 2008 році нове, так він відмовився від гарантії, бо там відношення до клієнта гірше ніж в деяких гаражних майстернях. А гроші деруть навіть за послуги, які не надають. Але проходити таку садо-мазохістську процедуру мусиш регулярно, бо інакше відмовлять у гарантії. Крім того у гарантійному ремонті теж не можна бути повністю впевненим. Можуть відмовити будь-коли, причину вони точно знайдуть.
Друзі, хто останнім часом купував нове авто? При вартості машини у 150К грн, скільки складають подальші видатки? МРЕВ, податки, страхівка... У 160К влазить?
Порахуй сам: 1. Пенсійний- 3.5% 2. Перша реєстрація- ~700грн (офіційно) 3. Цивілка 4. Страхівка каско- 6.5-7% (на цьому можна зекономити:D ) 5. Аптечка+вогнегасник+коврики+ще всякі дрібниці. 6. Гума+диски(відповідно до сезону)
Ігор, можливо орієнтуйся на маайже нові автівки...перелянь пропозиції з пробігом до 20тис км...10-15тис км...карочє щось майже нове
Ой, а я би не ризикувала таке авто брати. Хіба щось добре продають після пробігу 10 тис.? Усі знають, що, виїхавши з салону, авто відразу тратить мінімум 30% своєї вартости. Тому новим автом їздять як мінімум 3 роки.
Знавці, а чи можна в Гольфах і Сеатах 2008 року превірити реальний пробіг? Я знаю, що в нових автах він фіксується не лише на одометрі, а ще в якихось вузлах. Якщо можна, то де?