саме такий результат можливий! Після цієї процедури автомобіль самоадаптовується і витирає більшість помилок. Це наприклад, як моб.телефон, коли підвисає береш і перезапускаєш
На тих машинах скидування клеми нічо не дасть. На них компютерна програма працює по принципу звичайного компютера, а вкл/викл запалення це як кнопка РЕЗЕТ на звичайному компютері. Тобто обнулення іде від вкл/викл запалення - що і відбувається на машині. пропадає ЕСП. Те що була типу помилка від різного обертання коліс - це не помилка а повідомлення що була така ситуація. Треба добре продіагностувати... якщо є датчики кліренсу то при просіданні пружин при перегрузці вони можуть таке видавати... коротше по тому ЕСП може бути купа причин. В мене один клієнт уже три роки їздить з лямпочкою. ЕСП. Причина - полетів датчик розпредвала, але йому на динаміку не впливає тільки при заведенні двигуна хвилин пять піддьоргує двигуном потім вирівнюється і все... Чоловік махнув на то рукою і іздить. Але в нього МКПП. На автоматі таке не проходить.