Горить та піщить 4-та червона лампочка

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Yur, 5 бер 2008.

  1. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Відповідь: Горить та піщить 4-та червона лампочка

    Знову вертаємось до старої теми. Значить так, замінив я старе масло, замінив фільтр. Масло залив 15в40, фільтр поставив "кнехтовський". Проблема не вирішилась ніяк!!! Дальше на високих обертах піщить зумер. Думав може забитий маслозабірник, зняв піддон зняв маслоприймач все в нормі, на сіточці було дуже торшки мусору. Проблемою це не могло бути. Сьогодні їздив міряти тиск масла механічним манометром. Результати наступні:на прогрітому двигуні (60-70гр) і на високих обертах тиск тримає 4, на холостих 2 і трошки. Моторист сказав що тиск ідеальний. Може це все таки той датчик???? Чи може є ще якісь думки??? Дякую наперед
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Горить та піщить 4-та червона лампочка

    Ти зробив ті самі кроки що і я в свій час :)
    Все правильно тільки є одна проблема:
    по-перше це теплий а не прогрітий двигун. Робоча температура ОР прогрітого двигуна - 90 градусів
    по-друге 60-70гр - це температура охолоджуючої рідини, а пищить в тебе масло, яке має зовсім інші температурні режими і саму температуру.
    На виссоких обертах при нагрузці коли ти їдеш по трассі/дорозі масло нагрівається і втрачає вязкість значно більше ніж коли ти пару раз газнув в боксі моториста.
    Зараз я собі поставив славнозвісні ВДО прибори і маю замічатєльне уявлення про втрату вязкості маслом і зниження тиску. Коли я топлю по трассі певний час, мотор аж гарячий то коли газ відпускаю і кидаю на нейтралку тиск масла показується 0,5 бар. Якщо я зупиняюсь, глушу мотор, курю хвилин 15, сідаю в машину, завожу, то на холостих обертах тиск піднімається до 1,5 бар. Приблизно така ж (пропорційна) картина з високими обертами. Боюсь що як би ти не газував в боксі моториста тобі буде дуже важко добитись такого ж результату як на трассі. Коли мені мотористи міряли манометрами тиск масла то їх манометри показували десь те саме що і у твому випадку, тому без якогось мобільного манометра а-ля ВДО прибор тобі не обійтись щоб побачити все самому.
    В чому проблемма - наразі незнаю, можливо насос хреново качає, можливо десь сальник видавило, любе потрібне хірургісне втручання зі світлою обізнаною головою.
    Як щось взнаєш більше - пиши.
    Удачі.
     
  3. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Відповідь: Горить та піщить 4-та червона лампочка

    Дякую, ти мене обрадував. Що то за такий приборчик, де його взяти і як поставити, тобто як підключити???
     
  4. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Горить та піщить 4-та червона лампочка

    Якщо на гарячому моторі падає тиск масла, ше й на мінералці, то або сильний знос масляного насоса, або не до кінця закритий редукційний клапан (шо малоімовірно, бо тоді при всіх температурах таке б спостерігалось крім холодного двигуна), або, шо найбільш імовірно, знос шатунних вкладишів, а може і корінних також.
    Якшо при замірі виявиться, шо внизу в районі мсл. фільтра тиск добрий, а в ГБЦ слабий, тоді ше можна грішити на забиті масляні канали.
    Зняти піддон картера і пересвідчитись в стані вкладишів візуально не так вже й тяжко, заодно всю срань з нього можна вичистити і зняти масляний насос, перевірити люфти і виробітку шестерень. Їх допуски написані в кожному букварі по вагену. А от якшо цього вчасно не зробити, то можна хапнути клина, шо може вилитись в дорогий ремонт.
    Любителям, які скажуть шо можна налити ХАДО або іншої чудодійної куйні можу порадити засипати в масло алюмінієвої стружки, ефект той самий буде.
     
    • Подобається Подобається x 2
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Горить та піщить 4-та червона лампочка

    На форумі є - шукай
     
  6. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Відповідь: Горить та піщить 4-та червона лампочка

    Незнаю може я щось не так розумію, але якщо б був знос вкладишів то в мене б лампочка загорялася зразу, ну при наймі на обертах 1800-2000. перший датчик (коричневий) в мене стоїть 0,015-0,45, і я думаю що він би зловив відразу що нема тиску. А вся проблема в тому що під час їзди то включається зумер, попищить секунд 5-10-20 і перестає, метрів 300-400 проїду на ті самі швидкості, знов включиться попищить і перестає. То що тиск знов появляється, а де він може взятися якщо наприклад вироблені ті самі вкладиші, або насос??? Часом вертаюся тою самою дорогою додому так ні разу не пищить і при ті самі швидкості і при гарячому моторі, коли масло розріднене. Я щось не можу ніяк второпати. Поясніть недоходящому....
     
  7. andsag

    andsag Active Member

    Авто:
    vw 2 1.6
    Клубна карта:
    000412
    Відповідь: Горить та піщить 4-та червона лампочка

    ну вот. поставил другую приборку и как и ожидал глюк с лампочкой пропал:-D. опережаю сарказм ,но светодиод рабочий
     
  8. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Горить та піщить 4-та червона лампочка

    На тих обертах датчик верхнього порогу тиску (від 2000 об/хв більше 2 бар) ще не спрацьовує, а для нижнього (0.8-1.2 бара) тиск якраз нормальний, попробуй на повністю прогрітому після динамічної поїздки на ХХ подивитись шо буде. Якраз на ХХ і видно падіння тиску, яке фіксується датчиком нижнього порогу тиску. Коли падає тиск на обертах більше 2 тис до менше 2 бар, то або немає половини масла або мотору повний штоц.
     
  9. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Відповідь: Горить та піщить 4-та червона лампочка

    З повагою до всього вище описаного,чи перевірив автор теми датчик,проводку і контакт між ними.В мене було подібне-виявилось нема контакту.А зумер і діод спрацьовували після 2-х тис.
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Горить та піщить 4-та червона лампочка

    автор теми перевіряв тиск манометром - недостатній.
     
  11. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Відповідь: Горить та піщить 4-та червона лампочка

    Справа в тому що дійсно тиск замалий. Недавно робив мотор. Тобто міняв вкладиші, дійсно була виробітка на корінних вкладишах. На шатунних не дуже. Маслонасос в нормі, люфту між шестірнями немає зовсім, редукційний клапан працює. Зібрали мотор, завели тиск 6бар на холодну, на гарячьому 1,5 при обертах. зумер не пропав!!! Правда інтенсивність піщання значно менша, але це мене не радує. Підскажіть що робити дальше!!! А то цей німецько-фашистський унічтожитель мозга мене чисто виведе!
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)