Готуй сани влітку, або підкажіть з вибором

Тема у розділі 'Audi', створена користувачем Exoto, 24 чер 2016.

  1. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Отже, поки мій пассат в продажі, вже є задумки, що собі взяти на заміну.
    Основні кандидати:
    А4 Б6, А6 с5, Б5+, Б6.
    Машинка буде тільки універсал, тільки механіка і тільки дизель.
    Найбільше лежить душа до А6, тому з неї і почнемо. Вибір в мене звужується до 2.5 тді і 1.9, той що 130 коняк. Ясна річ, якшо 2.5 то буде двигун BDG, BDH, BAU, де впринципі пофіксина всім відома проблема розпредвалів. Тут питання полягає в чому, наскільки плюс-мінус різниця обслуга двигунів 1.9 і вищесказаних V6. Які саме болячки в останніх? Тут ситуація коли хочеться і колеться). І чи може просто взяти AKE, проте дешевше з зазором по грошах в вирішенні проблеми розпредвалів? Ну і яка власне їхня вартість? Ну і вибір 2.5 на ручці вельми скудний. Була бувально одна машина, як на 80 відсотків попадає під вимоги, двигун бау, ручка, нова турбіна, гарна комплектація.
    По 1.9 вибір вже набагато кращий, але чи не буде та машина з таким двигуном загибликом? Катався на б5, з 115 конями, то мені впринципі хватало б. Але а6, важча...
    Далі, а4, впринципі все те саме, єдине що не хочеться пересідати з досить просторого б5 в менше авто.
    По Б5+ все ясно, але знову ж таки міняти б5 на б5+ не горю бажанням, хоча там вже 1.9 130 коняк на повному приводі трапляються. Теж замануха)
    ну а по б6, взагалі дуб дубом. Але вибір звужується до 1.9 тді 105 коняк і 2.0 тді 140 коняк. Шо то за звір, і які там болячки? Відверто кажучи, його найменше хочу, не подобається мені його салон. Але по-роках воно найновіше.
    Ну і по прайсу, для орієнтування. Авто скоріш за все буде братись забугром. Розраховую на вищу цінову планку на дані авто (крім б6, вони дорожчі трохи), це 5500 - 5800 дол. Тому впринципі можу вимагати не биту, не крашену, від першого-другого власника, з повною сервіскою і в жирній комплектації.
    буду дуже вдячний, за розтолковування і поради
     
  2. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    ??? Яким чином розмитнення, чи це будуть "закордонні бляхи" ???
    По вибору дизельного авто нічого порадити неможу, бо для себе завжди їх виключаю в пошуку, але при виборі дивитись потрібно уважно, бо пробіги можуть бути вже суттєві
     
  3. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Взагалі не бачу сенсу міняти пассат B5, на однолітків А6 с5, Б5+. Хіба хочеться знову в чомусь покулупатися, або бюджет дуже мінімальний і хочеться більше комфорту, тоді є сенс взяти A6 C5, бліьше сенсу не бачу з тих варінатів, які наведені вище.

    Хіба один варінат, якщо ти хочеш продати пассат поки він взагалі в ціні не впав нище плінтуса (коли приймуть зміни до акцизів), тоді є сенс продати і чекати зниження акцизів і тоді собі пригнати щось краще після 2010 року. Або якщо плануєш їздити на польських бляхах, тоді дійсно є в тому сенс, щоб продати тут пассат і купити там А6 С5 за ті самі гроші, а то і дешевше
     
  4. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    На бляхах. Середня ціна на такі машини "там" - 3500 - 4500 дол. Готовий переплатити за рідний пробіг підтверджений сервіскою і за авто від першого-другого власника. Знаю, що дивитись треба суттєво і що в дизеляк пробіги завжди більші. Але все ж вірю, що в верхньому ціновому діапазаоні є живі авто.
    тут питання не про сенс)
    а6 і б5 схожі, але водночас різні машини. То треба відчути). Сенс в тому, щоб купити авто з кращим двигуном, кращій комплектації і по ціні вийти в нуль.
    на рахунок акцизу можна спорити, я знаю, що авто просядуть в ціні, проте просядуть не дуже суттєво. Все ж таки євро 5 + заборона на зняття з обліку і тд і тп.
    Мене більше лякало, як просіла вартість авто через прижки валюти, а ще більше злякало, як підрахував скільки я вклав в машину + скільки просіла ціна.
    але то таке, не по-темі).
    Чекаю, корисних порад по вищесказаних питаннях)
     
  5. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    В будь-яку машинку тре вкластися, і то суттєво, ти ж не нову купуєш, то так як з твоїм пасатом... Машина не молодіє і ціна не росте на неї ;) Якщо про С5, то:
    Коли свою брав, то не дивився на дрібні болячки, але щоб їх полагодити вийшло немало грошенят, це я не маю проблеми з розпредвалами ще, і до мотору крім заміни ременів і свічок не заглядав ніхто, і слава Богу ;)
    Тому, основне на що ти маєш дивитися то на... ВСЕ!, починаючи від мотора і закінчуючи станом дзеркал. Не очікуй що 15 річна машина буде в ідеалі - ніколи такого не буде, її тре довести до ідеалу (як в мене) і то коштує...

    З.І. на бляхах кажеш, якщо на 5ти денних то... сам знаєш, якщо маєш час, час, час і гроші на соляру, то... для кожного мазохіста свій прикордонник знайдеться ;)
     
    • Подобається Подобається x 2
  6. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    я розумію про стан, і що авто не нове. Я перефразую: хочу максимально живе і без суттєвих фінансових вливань. Поміняти росхідники, чи навіть реставрувати турбіну то не є аж так дуже страшно, як наприклад лізти в двигун, знімати коробку і бла бла бла. Власне через пассата і хочу себе від того вберегти. Він куплявся наосліп, а потім перероблялось ВСЕ. Хоча, якби тоді був інший підхід, то мене б то вберегло від дурних затрат, як то кермова рейка і тд. Хоча з іншої сторони, ціна була на той час цікава...
    на рахунок дрібниць, також згідний. Вони бісять страшенно.
    Але всерівно, вважаю, що даючи + 1000 дол до середньої ціни на них, я і вимагати можу багато і тих косяків має бути мінімум.
    ні, не на 5-ти денних, я не мазохіст. Про схеми говорити не буду, інформації є куча. Скажу, що легально, машина на мені, рік часу. Скажу навіть більше, маю живі приклади, де люди катаються 5 років і більше. Маю живий приклад, де людина не виїжджає взагалі 4 рік і теж все законно.
    Тут, хочу почути суто технічні моменти.
     
  7. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Вони зовсім різні машини, різний клас машин (зовсім), б5 хіба до А4 можна більш менш рівняти. Що до технічних проблем, то про дизеля не скажу нічого, так як в мене бензин. Але як вже говорилося машина стара (16 років +/-), тут багато електроніки, якщо брати нафаршировані машини (думаю не нафаршировані тобі не має сенсу брати), а отже, якщо вона зараз не зламалася, то то не означає, що завтра не зламається (для прикладу проблеми з болоком комфорту, що дуже легко залити водою, бо він на підлозі).

    По кузова досить живуча машина, якщо її ще трошки припідняти для наших доріг, то вже загалі не будеш задумуватися, що десь зачепиш, по ходовій похоже до пассату, мінуси ціна деталей, але і якщо їздити акуратно то і прослужать вони довго.

    Музика якщо BOSE то звучить досить достойно, якщо не фанат влупити купа сабів і підсилювачів, то хватить з головою.
    По комплектації, радив би шукати машину з подвійними шибами, буде і захист від сонця, зимою буде краще прогріватися і плюс суттєва тишина в салоні. В люку не бачу потреби, двох зонний клімат все вирівнює. Якщо їздити на далекі дистанції, то краще з круїзом.
    Якщо планується більше ніж один водій, класно мати память сидінь, в А6 можна привязати ключ до парметрів сидінь і дзеркал, і якщо ти приходиш для прикладу зі своїм ключем і відкриваєш її, то машина зразу підлаштовує все під тебе, якщо другий водій зі своїм ключем, то все переїжджає під нього. Досить зручно ІМХО. Хоча не впевнений чи дизеля є на повному фулі, в них зазвичай бідніша комплектація (якщо є то їх досить мало напевно)
     
  8. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Не знав, що і в а6 бувають подвійні. Дизеля є досить нафаршировані, навіть 1.9. По-ходовій, не страшно. Всі колись лякали, як купляв собі пассат, а по-факту доволі надійна, особливо як я їжджу. Після покупки 60 тис. вже накатав, при тому шо як купив замінив одразу 4 ричаги з 8-ми.
    В загальному я поняв більш менш. Орієнтуватись на якийсь з двигунів не буду. Візьму то, що буде живіше
     
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Цікавить наступне:
    - Пассат Б5 - які двигуни найекономічніші по витраті пального(диз./газ/бенз.)?, і які менш проблемніші?
    Потужність не цікавить.
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Такий як в rvм.... 1.9 на насос форсунках.... По трасі можна вийти на 4.5 по місту 6
     
  11. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    в нього ajm/atg - 116 к.с чи avf/awg - 131 к.с?
    Afn теж вроді непоганий, 110 коняк без насос форсунки
     
  12. vlad8

    vlad8 Active Member

    Авто:
    пошук
    Із всього перерахованного я би взяв В6, він мені більш за все подобається. І його дизайн і комплектації і динаміка, корочше кажучи все. Як раз на https://avtobazar.ua/avto/volkswagen/ дивлюсь, що можно взяти за нормальні гроші классний аппарат. По двигуну скажу так, що взяв би тільки 2.0 дизель, але з малим, незмотанним пробігом. В такому ціновому сегменті - це ідеальний варіант. Головне дивитись добре кузов, щоб вона не була бита чи перевернута.
     
  13. Carlsson

    Carlsson Місцевий

    Авто:
    Skoda Oktavia A5
    Ex: Аudi A6C5
    Passat b5,
    Audi A6C5 avant
    Відступлю від теми трошки. Просто не можу вкурити логіки такї покупки. Допустим ти купиш ідеальну А6 за границею (мені недавно один розказував що продав за 6 тис в ідеалі) з цінником в 4. +доставка, документи... Вже 5. Поїздиш ти на нійрік, два, три... Далі шо? Я можу зрозуміти людей, в яких нема грошей на наші номера, тому вони за 2-3 тис купують поляка і возять дупу, потім ті тазіки перепродують і там втрачають тисячку... В тебе яка перспектива буде продати той автомобіль? Ти думаєш тобі дасть хтось 4 коли можна взяти за 2? То буде те ж саме що зараз з твоїм Пассатом. Ти знаєш що в ньому все зроблено і справно, ставиш ціну поза 6 і чекаєш що його хтось купить, тоді коли вони стоять вже по 5. Ніхто тобі не повірить в ідеальність 20-річного авто. Куплять за 5, вкладуть 1000 і будуть на 100% знати що в них все справне. Та й нашо тобі той мінінгіт? Ти ж бачиш шо крутять по всякому щоб не спрощувати життя автомобілістам і любітєлям блях. Завтра приймуть шось нове і будеш згадувати пассата як синицю в руці....
     
  14. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Я вже збився з тої теми) а6 буде шукатись (якшо взагалі буде), у звязку з складністю v6 tdi, вже тут. Про ідеал за 6, хіба бензик дорестайловий і то я дуже сумніваюсь. Надивився і наслухався вже "про ідеали". В кожного він свій, для когось ідеал бо їде і не товче, а для когось шо блистить як в кота яйка. Таких машин в ідеалі не існує апріорі, бо ідеал - це нова. Є лише наближені. Я і далі буду казати, що за 6, а6 в гарній комплектації і в гарному стані (нічого робити не треба, за винятком масла чи грм чи шось там по ходовій) зараз знайти майже неможливо. Це справа випадку, або величезного везіння, на яке надіятись не варто. На раххунок польських блях, можна спорити вічно. Особисто я, вивчивши питання, прийшов до висновку, що воно того вартує і мені все підходить (не будемо вдаватись в схеми ввозу і так далі).
    На рахунок мого пассату, ну в них такеж бажання його купити, як в мене продати) Звісно хочеться чогось цікавішого, але реалії зараз не ті. І на рахунок цін, шукали а6 братові на поляках, переглянули просто кучу варіантів і просто не знайшли живого. Бюджет якраз був 2500. В результаті взяли пассат. Тут такий ж самий ринок, як і в авто на наших номерах. Лох зайде на ріа і купить за 2, бо "а фіга, воно пре, ніц не стукає - ляпота", а по факту там 1 циліндр не працює і то биток битком. Хороші авто, і "там" ціняться відповідно. Бо все так як в мене, за халяву не віддам, не куплять буду їздити сам. Тим більше з а6.
    Ну і по темі, раз вже піднялась. Цікавить шкода октавія рс, 2.0 дизель, той що 170 коней. не для покупки, а так, для справки) Хтось шось чув про нього? бо в неті інфи мало
     
    Останнє редагування: 3 січ 2017
  15. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Дизель з чесним рідним пробігом, майже нереально найти. Треба розуміти, що при покупці таких машин новими, дизелі завжди були на порядок дорожчі, відповідно мудрі європейці брали його з ціллю економити і пробіги там огого. В німаків для прикладу, пробіги по автобанах великі, салон виглядає живеньким, то все скручується і продається з мізерним кілометражем. Але всетаки, 100 кілометрів по наших, як 1000 по їхніх.
    Для себе наприклад, навпаки, категорично не розгядав б6, суто через салон) краще вже більш стару а6, або більш нову октавію з тим ж 2.0
     
  16. Carlsson

    Carlsson Місцевий

    Авто:
    Skoda Oktavia A5
    Ex: Аudi A6C5
    Passat b5,
    Audi A6C5 avant
    Коли я писав про а6 за 6, то це на пол номерах... Тому я не можу вкурити смислу такої покупки... Що потім з тим тазіком робити??? Шрот за 1,5 чи шукати лоха шоб хоч 4 дав... Я після продажі пассата також дивився в сторону поляків. За 3000 мені притягнули трупа: мотор 2,5 весь в маслі, кузов мився завжди дротяною щіткою, задня ляда під хромом прогнила насрізь, резина вся різна.... Я їм понапихав х..., забрав завдаток і поняв шо з того ровера ніц не буде. Якщо за 3 труп то на більш-менш треба десь 4. Потім продавати за 2... Мамо хватить торгувати бо вже нема чим здачу давати. Краще тут взяти і помало довести до пуття, або повезе і знайдеш шо пре і не товче)))
     
    Останнє редагування: 3 січ 2017
  17. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Якшо тобі вони привезли за 3 труп, то вони його купили за 2). Зараз вже прямо тут можна знайти хороший екземпляр і по доках зробити як вже собі хочеш. Для прикладу, коли я тільки вивчав питання на отомото була а6, двигун бау - 180 коней, ясна річ кватро з повністю заповненою сервіскою, з рідним пробігом близько 200 тисяч і з новою турбіною. Ціна була близько 20 тис. злотих, на наші шось 4500. Була вона десь дні 2 - 3, потім продали. ПІсля того, я гарних 180-ток після 2003 року досі не бачив. Хороші авто, навіть з такою ціною і там не висять довго. Треба розуміти, що люди які везуть машини на замовлення вибирають з того, що лишилось...Та сама ситуація, 1.9 тді, дуже жирна комплектація, 17 тис злотих, 3 дні і продана. В нас бачив на продажі, а6 2.5 тді, срібна на мегакрутих дисках ббс, року здається 2003 чи 2004, ціна також була досить висока. Подумав ще "пффф, фейк, з розряду отаке можна купити за такі гроші". А вчора її в центрі побачив. І це сама крута а6, яку я взагалі бачив. Ну але то таке, вже відійшов від теми.
    Зацікавло інше авто, октавія а5 рс 2.0 тді, 170 коней. Щей в синьому кольорі просто бомба. Трішки дорожча за верхню ціну на ауді, але і новіша на порядок.
    на рахунок тут взяти...ну як пояснити, я за рік через коливання курсу валют, боюсь навіть казати скільки втратив, міг собі вже ту ж а6 взяти, тільки за ті гроші шо просрались через дурацький курс. При любому розкладі, з поляком таких втрат не буде.
    Логіка тут є, купити машину яка взагалі не буже парити мозг, до якої не прийдеться шукати шроти і замовляти всяку фігню. Авто в любому розкладі впаде в ціні. Але підтримати гарний стан авто куди легше ніж його оживити. За 6 ніхто а6 купляти ясна річ не буде, але якшо вона б на виході була 5000-5200, то я б взяв. Ну маю наувазі, жирну комплектацію, 2.5 тді, ручку і останні роки.
     
    Останнє редагування: 4 січ 2017
    • Подобається Подобається x 1
  18. Carlsson

    Carlsson Місцевий

    Авто:
    Skoda Oktavia A5
    Ex: Аudi A6C5
    Passat b5,
    Audi A6C5 avant
    Ну при коливанні курсу, та підінні цінии - ціна зміниться і на інші автомобілі. Тобто якщо будеш продавати авто то інші автомобілі будуть мати знижену ціну по тому ж принципу... А на рахунок останніх років, то... Кузов той самий, салон той самий, мотор 2,5 інший. І це все. Люди скорше візьмуть дорестайл, бо купують те саме за менші гроші. А люди які дивляться на рік, то вже замість А6 з 2004 року за 9 куплять Б6 з 2008 року чи А6С6 ранню... Але це тільки моя думка. Я не переконую, цікавлюсь, може я не правий...
    Успіхів в продажі/покупці!
     
  19. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    воно то так, але всерівно сума очі ріже:)
    Ну наприклад мені б6 не подобається взагалі, а ранню а6с6 живу за такі гроші не візьмеш. Зараз звернув увагу на октавії, новіші суттєво. А рс, дуже пре)
    Ну але то таке, все буде видно. Поки ще цю не продав)
     
  20. Carlsson

    Carlsson Місцевий

    Авто:
    Skoda Oktavia A5
    Ex: Аudi A6C5
    Passat b5,
    Audi A6C5 avant
    На рс-ці дідусь на дачу чи жінка в магазин не їздить... Купувати таке після когось великий ризик. Хоча і сам балдію від А5 рс в синьому кольорі...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)