Не йшла мова про комфорт, йшла мова про добре зібране і дуже надійне авто, яке однозначно вартує своїх грошей. Принаймі відчуття китаю і дешевизни, як в шкоді не відчував. Дуже люблю німецькі авто, але всі чудово розуміють, що воно має бути або новим або ніяким. Не хочу собі бу німця... Такого невбиваємого танка, як колись мав бмв 34-ту, вже в них не буде...
Ауді комфортніша за субу тут ніхто не посперечеється, на багаторичажній підвісці керованість бомба тут теж ніхто не посперечається. Шумка - хз. Але наприклад навіть в ауді С5 шумка гірша ніж в олроуді С5... Всі сидять кажуть які прикольні були старі машини? е34, А6С4, мерс 124й і тд... Нашо тоді продавати? Я С4 продав з дуже простих міркувань. купив за 10к, вклав 3к, на момент продажу машина коштувала грубо 5к6 а вкласти в неї треба було ще 1к щоб все було "як для себе". Психологічно вкласти 1к в машину яка наступного року буде коштувати 2,5-3к - нереально було мені. Окрім фінансів С4 була ще з минулого століття і навіть тисячоліття... Це не та машина яка буде раритетом, це не та машина щоб дажеко і комфортно пересуватись. Тому рішення було однозначне що в неї вкладатися не буду. Олроуд комфортний і по комфорту, керуванні, шумці значно кращий ніж нові рено, шкоди, фольци і тд. Їздити доводилось на останніх. Так хотілося б купити нову ауді в салоні, але всі розуміють ціну питання. Вся надійність нових машин залежить тільки від товщини вашого гаманця і купівлі машини "по кишені". Бо оті всі байки про то яке все ломуче і не надійне - це від неправильної експлуатації і шкоди грошей. ІМХО. Тому що не кожен готовий вивалити 800$ на нормальну хорошу підвіску в тих машинах, а купить польський комплект за 3000грн... І починається на форумах писанина... І от власне коли купляєш таку машину треба бути готовим що ти її купляєш в людини яка не мала грошей і зробила там все через сраку. Відповідно треба вкласти ще одну вартість тієїж машини за декілька років експлуатації щоб вона була така як і мала б бути. Але мрії є мрії...
Занадто гнила була...Живу не найти по причині чотких пацанчиків і людей, які думали, раз машина надійна можна болт покласти. ти не правильно зрозумів. мова йшла про те, що в сучасних німців не закладена така ж надійність з заводу, як колись і все. Роуд не є поганою машиною, він мабуть якраз з тих, на кому ті хороші німецькі автомобілі закінчились. Чув історію про те, як купили новий пассат б7, 20 тис, а дсг вже не працювала так як має.. Я думаю людина яка стикається з ремонтом німецьких машин 2004-2005+ буде згідна зі мною. Ну продав ти с4, в тебе є свій сенс. А людина яка купила її в тебе, матиме сенс вкинути ту штуку і радіти. Для себе визначив, що наступною машиною буде, або новий німець, або япошка. так комфорту менше, так шумки менше також. але надійніші вони, не роблять так мозги.
Та тут помоєму кожних років 5 буде мінятися ця думка. Ще 10 років тому казали шо всьо пасати б3, ауді 80 то останні надійні німецькі машини. Потім це плавно перекочувало на б5, А6С4 і тд, а всі клянули С5 кузов як незнати шо (в тому числі і я). Тепер кажуть шо С5 остання надійна, через 5 років скажуть шо С6 і т.д. Олроуд С5 якраз ніфіга не надійна машина якшо так розібратися, пневма яка постійно виносить мозок більшості власників (бо пневма першого покоління без захисту від бруду і т.д.) але, нащастя зараз вже появилися нові конструктивно допрацьовані балони і можливість реставрації, що значно спрощує і здешевлює експлуатацію. Те саме про двигуни. Ті 2.5ТДІ клянуть всі на чому світ стоїть, але і всі на них їздять і тих машин повно на дорогах... Ми не знаєм які по надійності будуть ті ж А6С7 чи пасати нові тощо, бо не відомо скільки вони від"їздять)) І казати шо С4 ше переживе С7 то якось не дуже правильно як на мене)) Але так, тенденція здешевлення матеріалів пристуня з цим не посперечаєшся. Проте якби якість матеріалів була топова то А4 коштувала б як А8... Щодо геморності не знаю, але маю знайомого який кожні вихідні з форестером в гаражі ковиряється бо шось не так. А на 2.5 поміняти і перевірити банально свічки то цілий ппц)) Не знаю, тут все дуже суб"єктивні теми, а в кожного всеодно свій вибір бо кожен на чомусь "прогорає" і отримує досвід, а після цього обирає шось нове з думкою що тепер все буде добре)))
можливо і так. цікаво де будуть перші дсг через 5 років) так, алроад геморойна машина, але не весь с5 кузов. Просто ті перші пневи були сирі от і все. стосовно 2.5, можна казати багато що, типу просто дородче, треба рохзраховувати і тд і тп. Але проблема є і вона серйозна. Чомусь з м57 чи з мерседесовським 3.2 простіше. колись дуже горів 2.5, але все таки варта визнати, що в порівнянні з німецькими дизелями тих років, вони далеко не найкращі. Стосовно надійності, новіших вже знаємо. вже зараз проявляються їхні болячки. варта порівняти рейтинги надійності автомобілей до 2004-2006 років, де переважно були лідери німці, з теперішніми, де є корейці. Ясна річ, що в якості виконання, комфорту останнім далеко до них, але надійність для нас мала б відігравати важливу роль, бо на нові преміум авто бабосів нема) Особисто я вважаю, що золота ера автомобілебудування була з кінця 80х до початку 2000х. Коли машини робили комфортні, водночас прості в ремонті, відповідно не дуже дорогі. Зараз, їх максимально ускладнюють, при тому, що максимально здешевлюють виробництво. Сюди ше додати маркетинг, що кожний європеєць має міняти авто що три роки, от і виходить... А в тій ж європі, середньорічний пробіг приблизно і є 50 000. в сусіда нова ф10, якраз на 150 почала лайтово, а на 200 реально парила мозг. Після чого успішно була продана. стосовно форестера, маю протилежний відгук. людина займається пошуком з металошукачем і форестер так гасає по лісах, як я боюсь по місту. на дорогу не дивиться взагалі, весь салон ходить ходуном. Проте по техніці, жодних нарікань. Обслуговує в офіціалів від моменту покупки. машина 2010 року, про продажу і не думає. п.с. коли я горів с5, ти про неї і не думав. омжливо потім, після роуда, при виборі наступного авто, ти також зміниш думку)
Ну вибір роуда не стояв в питанні надійності)) З тим ітак все було зрозуміло, машина яку легко купити і нереально продати)) Стояло питання комфорту, їзди по трасах-автобанах з комфортом на великій швидкості і можливості їзди по карпатах по бездоріжжю. І він якраз дає ці всі можливості. Знов ж таки, відгуків море в кожного свої, а статистики толком немає) у всіх є плюси і мінуси)
Ціна обслуговування досить висока, порівняно до класу машини, і замінників майже не має, все майже оригінал, ціна якого космос. Підвіска не дешева це точно, твій знайомий пару раз поміняє задні А-подібні ричаги по 5 тисяч за один і тоді буде дивитися на дорогу і акуратно їздити, бо їх ресур малий при такій манері їзди, хіба він там вже наколхозив, або катає поки не розваляться Все це знаю по свому досвіду, так як в мене такий самий форік SH тільки 2008 року і була ауді А6 с5, можу їх досить добре порівняти. В обслуговування він не є дешевшим, в комфорті програє серйозно, в багатофункцональності виграє звісно, а те, що не ламається то хіба поки новий з салону. По кількості поломок, звісно їх менше, але не тому, що він такий класний і надійний, а тому, що він простий як двері, і комфортну не має, пластик як в жигулю і гримить все просто страшно по бруківці, зібрано все на кліпсах, купи ледве тримається. Люблю його за дизайн ззовні (він мені дуже подобається), за функціональність (можна і плитку привезти і на море поїхати і в гори без проблем), і звісно, якщо би не було 2.5 турбо і МКПП то вже би продав, а так є кайф від водіння. А якщо взяти овоч на автоматі з 2.0 мотором, то хіба пенсіонеру в ліс їздити на гриби, бо більше толку з нього мало (доречі по автобану ніфіга не комфортно, 5 передача коротка і гул від вітру сильний). ІМХО
згілний шо товче і по комфорту гірше. Але турбо мотор то сила) Шось є в ньому прикольне. власне товче, і вже довго перший власник з салону) Відверто кажучи, я не люблю дуже форіки, мені більше легасі до душі.
Звук кайфовий і крутиться добре, турбо ями майже не замітно, гарна тяга і плюс легко тюнінгується. Але один великий мінус, якщо нагнеться, то ціна ремонту дуже висока і вже зразу є сенс тюнінгувати з ковкою і всім іншим. Як прікалуються субаристи, що трушний субарист чекає з нетерпінням, коли його стоковий двигун нагнеться, щоб був привід його тюнінгувати. Легасі теоретично мала би бути більш комфортнішою і краще оснащеною, але кліренс в неї малий і трохи універсальність втрачається.
Взяв я А5 і роблячи цей вибір так само дивився на це авто як і ти, мол все якесь таке дешеве, бюджетне... АЛЕ! Сівши в неї, я не побачив дешевизни в матеріалах. Пластик мягенький а не дубовий, пластмаса центральної панелі, ручки - аналогічні як в пассатах чи А6С5. Крім того, катався багато разів на турі - дубова тачка, думав ця така ж... АЛЕ! Ні, досить мягка і комфортна! Тому поки нічого поганого не можу про неї сказати 5HP-19 не менш мінінгітна за ДСГ. Крім того, як мені відомо, є 2 дсг - з сухим і вологим щепленням. Сухі летять, вологі літають. Тому все вирішує вибір. Рейтинги теж фігня. Підтримую Шега, надійність залежить від того як ти обслуговуєш авто.
Вітаю з покупкою, який колір? бачив по львову сині катаються, просто жир) за скільки взяв, якшо не секрет? Їздить більше, проте не така надійна як класичний автомат чи механіка. А нові машини ми, дай Бог поки, собі дозволити не можемо. А ремонт шо одної що іншої, який з кожним днем близиться, винесе не тільки гроші, а і нерви. Ти мав клопіт з звичайним автоматом, ти собі уяви шоб було з дсг. Як тільки почав працювати, прийшов клієнт за щепленням до т6 з дсг. Бідака аж присів зі словами, то ж машина для роботи, то ж бус. Ні, не залежить. Те як ти обслуговуєш авто, не зробить товщину фарби більшою, приклад мазда і новіші мерседеси, а проблемну дсг менш дешевшою. Крім того, треба врахувати, що по-перше, немає толкових майстрів. По-друге якість запчастин, навіть в офіціалів. На свої очі бачив, як один відомий офіційний представник, відомої японської марки, брав практично оптом, дешеві замінники, які сунулись як оригінал. також бачив якість теперішнього саксу чи лемфорда. Але то вже окрема історія. я був з вами згідний півроку тому, зараз почав займатись запчастинами і думка змінилась. Такі авто, як новіші ауді, бмв, мерс, мають бути новими. Бу, світить жостким попадаловом. І капіталка двигуна, перетрясання ходової, навіть в таких досить дорогих машинах як а6с5 здасться копійчастим. Мені взагалі зараз здається, що мій б5, порівняно з тим ж кенго від 2008 року, проста і надійна машина, з дешевими замінниками)[/QUOTE]
Сині дорогі. Взяв чорну. Срібні не розглядав - нема вигляду в неї... Ціна 7,5 Дуже багато часу провів в Діми, і повір старих ауді було дуже багато, Б6 тільки 1. Тому не впевнений що ДСГ настільки гірший за автомати 5нр 19. Рейтинги залежать не тільки від якості коробки, але й від інших факторів, на які власник має безпосередній вплив при обслуговуванні.
Норм апарат! Вітаю! Я тіки в тих машинах не вкурюю нашо вони так познущалися над капотом в плані коли його відкриваєш то фари лишаюься в крилах) Якось не дуже зручно туди лазити)) Але то нюанси. Роби юортовик, цікаво що як буде))
Ну шо в ауді, шо в пассаті до правої фари ппц як проблемно було залізти. Зняти фару А6 взагалі головоломка...
Ви вже ретельно вивчили різні моделі і двигуни, що є дуже добре. Тепер давайте розглянемо деякі аспекти щодо обслуговування та потенційних проблем для обраних вами варіантів. **Audi A6 C5 (1997-2005):** - **2.5 TDI V6 (BDG, BAU, BDH):** Ці двигуни мають тенденцію до проблем з розподільчим валом. Вони також можуть мати проблеми з електрикою, включаючи електричні проводки та датчики. - **1.9 TDI (AJM, AVB, AKE):** 1.9 TDI є досить надійним і економічним варіантом. Проте, слід врахувати, що вони можуть мати проблеми з турбінами, інтеркулерами та системами впуску. **Audi A4 B6 (2000-2005):** - **1.9 TDI (AVB, AJM, AVF):** Ці двигуни можуть мати проблеми з турбінами, інтеркулерами та системами впуску, подібні до A6 1.9 TDI. - **2.0 TDI (BLB, BRE, BRF):** 2.0 TDI також може мати проблеми з турбінами та електрикою. **Audi A4 B5 (1994-2001) та B5+ (2001-2005):** - **1.9 TDI (AFN, AVG, AHU):** Ці двигуни є дуже популярними і надійними, але також можуть мати проблеми з турбінами та системами впуску. Щодо вибору між різними моделями, варто врахувати розміри, комфорт, внутрішній дизайн та інші фактори. Наприклад, A6 C5 має більший і просторіший салон порівняно з A4 B6. Також зверніть увагу на доступність запчастин та сервісних майстрів у вашому регіоні для обраної моделі. Щоб отримати більш детальну інформацію про конкретний автомобіль, вам може знадобитися звернутися до форумів власників або автомобільних експертів для допомоги в оцінці стану обраного варіанту.