Гріється двигун

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем peGas, 11 лют 2009.

  1. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Народ, хто знає код термостата на Г2, 1,3 КАТ, карб, 2G, 1989 рік.
    Я на екзісті майже всі перелистав, там тільки до 1,6 Д та різних 1,6-2,0 двигунів. Може хто хнає, які з них на 1,3 підходять.
     
  2. player777

    player777 Active Member

    Авто:
    Golf 3 1.8 ADD 1996 Тушкан
    http://www.exist.ua/cat/cat/parts.aspx?i=E3800005&id=4FD00049#0 незнаю як ти шукав,я відразу знайшов! А ось і ціни на них http://www.exist.ua/price.aspx?pcode=4264.84D
     
    Останнє редагування: 29 гру 2011
    • Подобається Подобається x 1
  3. Romanych

    Romanych Початківець

    Авто:
    PASSAT GL B3 1.8МI, ПАСАС Б-3 1.9 ТДІ
    Та я відкриваю розширитєльний бачок і повітря виходи але то ненадовго
     
  4. andrey28

    andrey28 Початківець

    Авто:
    passat B3 1.8 універсал
    всім доброї ночі
    в мене наступна проблема: пасат Б3 1.8 RP, літом було все добре, але з настанням холодів почав з'являтись лишній тиск в системі охолодження і пропадати антифриз. з антифризом розібрався, витікає через отвір в бачку розширення, а от з тиском халепа, верхній патрубок твердий, відкриваєш кришку бачка пре ОР через верх
    рік назад міняв термостат, літом радіатор, кришка теж справна, ЩО може бути? допоможіть будь ласка.
    P.S. пічка гріє добре і постійно ввімкнена на 1 швидкості
     
    Останнє редагування: 13 січ 2012
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так вона має перти.... в системі до 1.5 бар тиску... в колесах 2 бар....так в чому проблема...???
     
  6. andrey28

    andrey28 Початківець

    Авто:
    passat B3 1.8 універсал
    на скільки мені відомо має бути пшик... і все
    та питання не в цьому, а в чому ж проблема? патрубки не повинні бути такими твердими, хоче перегріву не має
     
  7. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    щоб не створювати нової теми!))
    сьогодні поміняв термостат. коли зливав рідину, то вона якась не такого кольору як заливав. як кажете, міняти повністю рідину чи заливати ту шо злив??? (скоро зима)
    і саме головне, як ПРАВИЛЬНО РОЗВОЗДУШИТИ СИСТЕМУ?????????
     
  8. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    менять полностью и на ту, что рекомендована заводом-изготовителем...
    для дв. ABS, ОЖ G11 сине-зелёная...
    движки я смотрю одинаковые, поэтому посмотри - http://www.passat3.ru/zamena-antifriza-tosola-na-folksvagen-passat-v3/
     
  9. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    дякую, уже зробив!))
    але залив антифріз "ВАМП" червоний він походу G-12
     
  10. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    лично я бы, не испытывал свой движок, всякими разработками UA, тем более ООО...
    прочитал я про этот "вамп", не где нет допуска от VW Group, и не написано, что это какой либо G11 или G12, только куча не чем не подтверждённой рекламы, и ВСЁ...
    ну, не могут чисто технически выпускать ОЖ на наших просторах...
    не потому что я не патриот свой страны, а потому, что потом, куча проблем с системой охлаждения, и это всё ложится на плечи собственника автомобиля...
    я лично заливаю немецкий антифриз и меняю его раз в три года....
     
    Останнє редагування: 22 вер 2012
  11. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    минулого року перед зимою міняв тосол сам!) залив також "ВАМП" відбув морози, тобто не замерзав. в співробітника на роболі "Деуво ланос".... він тож міняв тосол перед зимою, взяв якийсь дорогий, аля модний...... який замерз йому в морози!!))))
     
  12. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Що таке ох.рідина це суміш води з еталенгліколем (чи метилен гліколем) + всякі присадки (антивспінюванні, антикорозійні і т.д.) Так от саме присадками вони і різняться (доречі на Г2 теж на "ВАМПі" їздив).
    Перевірити антифриз досить легко: 15-20 грн вартує ареометр (спиртомір:)), надібрали - перевірили - дізналися граничні температури - прийняли рішення при заміну.
    Нашою головною проблемою є не ціна товару а його фальсифікація, а тому краще ВАМП ніж вода з калюжі - барвник - бутилка спирту - і напис що товар має сертифікати відомих виробників (ціна відповідно).
     
  13. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    совершенно согласен, что это присадки, так вот лично я считаю, что заливать нужно именно то, что рекомендовано заводом-изготовителем, только потому, что часто, то что продаётся у нас, ну, совсем не отвечает требованиям...
    а потом бегаем с дырявыми ГБЦ и т.д.
    вот что я имел ввиду - усиленная коррозия системы охлаждения, а не то, что замерзает, или не замерзает зимой....
    то, что ТОСОЛ, нежелательно заливать в VW, все знают, а вот, то, что наши антифризы не чем практически не отличаются от ТОСОЛА, это почему то не кто признать не хочет....
     
  14. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    А де впевненість в тому що ємність з звідомою етикеткою не містить ту ж саму рідину що й дешевий "аналог". Який смисл в 20-30річне авто заливати "оригінал", коли таж система ох. немає жодного оригінального патрубка, чи пластикового фланця, та ті ж радіатори стоять вже замінники. Я згоден на 100% що в свіжі авто потрібно лити лише те що рекомендує виробник бо є можливість купувати саме оригінальні запчастини, гарної якості і псувати їх дешевими рідинами це абсурд.
     
  15. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    а у меня, всё стоит оригинал (кроме самопальных фланцев) и лью аналог Liqui Moly...
    в системе чисто, меняю раз в три года, сливаю практически чистую ОЖ...
     
  16. new

    new Новачок

    Авто:
    passat
    Всім ку!Питаннячко....є мотор 1Y вже капіталений,як давно незнаю,але не димить,тяга є і добра,але мотор гріється.Гріється хитро починає мигати лампа і стрілка на очах повзе до 110.,потім все пропадає і знову норма.Так може бути і раз на день і ніразу ,а може заі...ти за цілий день.Одного разу піймав цей глюк при прогріві зранку,при цьому патрубки малого круга гарячі,нижній патрубок радіатора льодяний...Глюк термостата?Але ж він завмерає в одному положенні і мозги парить інакше,а тут на гарячій машині то туда то сюда.Думки про це такі...можливо пробой прокладки ,або трішина в голові.Або я чогось не враховую?Ваша думка?
     
  17. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    А скільки ОР доливаєш і як часто, та й взагалі що за ОР залито?
    ІМХО щось з помпою не те.
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Подібно він.... то працює то ні.... але то треба провіряти.... ще може бути варіант поганого антифризу чи тосолу, закипає в голові - завуздушує а потім розвоздушується в процесі роботи.... Варіант пробитої прокладки теж може бути але тре починати з термостату..... їздити при такому довго не варто може покрутити ГБЦ
     
  19. new

    new Новачок

    Авто:
    passat
    Термостат як би відкрився то вже би не закривався на гарячому моторі...Думаю...Про тосол незнаю треба глянути.Думаю як би подивитися в розширюючий бачок на предмет виходу бульбашок.Получиться?
     
  20. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    я б міняв термостат з рідиною вкупі. а далі дивився б.

    2 нью, чому термостат не може закритись на гарячу ?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)