Гріється двигун

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем peGas, 11 лют 2009.

  1. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Тільки при ЗАКРИТІЙ кришці заливної горловини розширюючого бачка, тобто візуально через напів прозорі стінки бачка. Якщо відкрутиш кришку то в кращому випадку 2-3л тосолу втече через "вихлюпування" в гіршому ще можеш і ошпаритись. Я схиляюся до думки що проблема в електриці: або вийшов з ладу якийсь з датчиків (температури ох.рідини) або приборка адже лампочка починає мигати "знімаючи" зависокі покази з приборки (окремого датчика не має), доречі судячи з допису що "глюк" буває і на непрогрітому двигуні то проблема електрики якраз підходить. Або ще як варіант некоректно працює або двох-швидкісний вентилятор або датчик ввімкнення вентилятора (висока темп. спрацювання), або банально поганий контакт. Уточни чи двигун кипить якщо так то чи вмикається вентилятор. Ще як варіант може бути погана маса на приборці: зверни увагу чи міняються покази коли ти вмикаєш мафон, чи світло, чи ел.склопідіймачі і т.д. В мене на ренохі стрілка заходить в "червону" зону при умові ввімкнення ксенону, закриття-відкриття ел. стекол і обов"язково двигун нагрітий до температури ввімкнення вентилятора (близько 100град), то банальна чистка "маси" допомогла.
     
  2. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Можливий варіант поганої помпи. У мене теж коли стоїш в заторі і повільно котишся то машина починає нагріватися і стрілка рухається вправо, а вентилятор не включається і ця проблема продовжується доти доки не виїдеш на вільну дорогу і не розженешся, тоді помпа прокачує більше ОР і машина охолоджується.
    При яких умовах починає мигати лампочка? Мається на увазі швидкість і темп руху і оберти двигуна.
     
  3. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    в мене гірялась в пробці і при справній помпі, але несправному вентиляторі
     
  4. new

    new Новачок

    Авто:
    passat
    Ну у всих термостатах плавиться виск и в наслидок розширення давить на поршень видкриваючихід рідині ,а при застиганні закривається пружиною.при температури 100 градусів закритись неможе.От тому і думаю що це не термостат.Хіба що він поломаній,але у такому випадку він тупо не відкривався.
     
  5. new

    new Новачок

    Авто:
    passat
    Да буває гасиш по трасі і починається.
     
  6. new

    new Новачок

    Авто:
    passat
    На цій машині вже довго так їздять,і вона не кипить.Про єлектрику задумався...
     
  7. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Технології давно пішли вперед і віск зара мабудь залишився в тойотах ;) А у нас в термостатах використовується пружина з спец матеріалів, яка при певній температурі змінює свої пружні властивості і відповідно відкриває чи закриває прохід ОР підпружинюючи мембрану.
    Тому термостат не може працювати періодично - він або працює, або ні.
     
    Останнє редагування: 21 жов 2012
  8. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Не зовсім погоджуюсь адже біметал дорожче, та й інтервал заміни термостата 60-80тис, тому використовувати "вічні" матеріали немає сенсу. Причому конструкція термостата зроблена таким чином що при виході його з ладу він залишається в відкритому положенні (рідина йде по великому колу) тобто авто дуже довго гріється.
    Судячі з дописів автора то двигун не кипить просто інколи(зненацька) стрілка показчика температури заходить в "червону" зону, що більше схоже на глюк ніж на реальні покази, якби була погана помпа то двигун періодично б закіпав (в пробці, на ХХ, в тянучці) а так просто сигналізуе стрілка про підвищення температури без її підвищення (судячі зі слів автора).
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Bass правий термостат в помпі тільки на біметалічній пружині... теимостати на воску ставили на патрубках в старих моделях.
     
  10. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    На істину не претендую:) та здається в Г2 саме на воску, хоча можу помилятися:)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)