Гріється мотор 110*С

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Aknod, 12 гру 2009.

  1. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ні, Кум правий ОЖ в двигло йде з нижнього патрубка.
    Власне тиску там нема. Заведи зранку мотор і через півхвилини попробуй патрубки - тиску не буде бо ОЖ не встигла розширитися.
    Погазуй на холодній машині - патрубки все одно будуть мякі
    Ладно. Це все пусті суперечки раз тебе не може переконати не одна думка інших.
     
  2. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    а саме чому?? я не на одному малюнку не бачив. тому хочу, щоб аргументовано пояснив
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Це загальна фізика термодинаміки. Горяча вода завжди піднімається догори, бо при нагріванні вода змінює свою густину в сторону зменшення. Тобто холодна вода тяжча ніж нагріта і падає вниз піднімаючи горячу догори. По такому принципу роблять опалення в домах .. по стояку подають воду наверх а вона остигаючи падає на низ. Так працюють всі бойлерні котельні та ін.
    Для двигуна висота не має значення, але загальний прицип залишився. Плюс ОР з радіатора попадає спочатку в блок циліндрів (який найбільше нагрівається), а потім в ГБЦ, яка сама по собі охолоджується бо гріється тільки знизу в районі клапанів.Якщо б навпаки то спочатку охолоджувалась би ГБЦ а потім вже нагріта ОР попадала б в блок. І тоді виникли б технічні труднощі з охолодженням блоку.
     
    Останнє редагування: 15 гру 2009
    • Подобається Подобається x 1
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Для прикладу Шаран (див стрілки)
    [​IMG]
    Або мазда
    [​IMG]
     
  5. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Хлопці наскільки я пам"ятаю то термостат, на холодному двигуні, закриває велике коло, а відкрите мале. Відповідно на гарячому навпаки(мале закрите, велике відкрито) можливо проблема саме в цьому(вода йде по принципу меншого опору).
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ні. На гарячу обидва кола відкриті інакше б пічка переставала гріти яка по суті є частиною малого кола
    Як варіант - основний радіатор забитий, або все ж таки не відкривається термостат
     
  7. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    основний радіатор поміняно!
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Я бачу ти міняв термостат разом з тройніком.
    В Пола була така ж проблема. Він поставив новий тройнік і машина почала закипати. Після купи витраченого часу і прокачки шлангів виявилося що в новому тройнику не було одного отвору через що термостат при відкритті впирався і не відкривався. Пол зробив відповідну дирочку і все стало на свої місця. В нього правда 1,4 і конструкція того всього хазяйства інша але пропоную тобі цей варіант розглянути.
     
  9. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    в мене тройник на верху,на головці,а термостат в нинзу під помпою,тому цей варіант відпадає..
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ааа, я подумав що ти мав на увазі корпус термостата. Тоді да.
    А той новий трійник точно такий як старий чи може відрізняється чимось? Там трубки всі правильно підключили?
     
  11. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    там по іншому не підключиш :nea:такий самий!
     
  12. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    питання може виглядати дурним, але ти впевнений що термостат всі ті рази ставили ПРАВИЛЬНОЮ стороною?
     
  13. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    так там тыки одною стороною можна поставити.!
     
  14. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    ну я теж так вважаю, але сам знаю випадки, коли умудрялися поставити не тою стороною.
     
  15. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    проблему рішив!поставив нульову помпу HEPU,і проблема рішилась!
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Жжесть. Перший раз таке бачу щоб помпа впливала на рух ОЖ по великому колу ще й при добре працюючій пічці!
    А ти дивився до старої помпи? Щось їй там бракувало?
    Ну але вітаю! Дякую що відчитався.
    Бажаю кататись - не ламатись.
    Успіхів
     
  17. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    ставив дві б/у помпи,з вигляду і на ощуп без дефектів,але...
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Я таке бачив і не раз. Особливо часто таке коли міняють одну половину а друга стара. І вони різних виробників. Зазори не відповідають нормі. помпа не створює потрібного тиску і відповідно швидкість руху ОР мала і починаються проблеми з охолодженням.
     
  19. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    уточни будь-ласка, помпу поміняв цілу чи лише частину?
     
  20. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    як я зрозумів, кум був правий у всіх випадках, проблема з охолодженням в першу чергу виникає від помпи.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)