Гріється мотор 110*С

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Aknod, 12 гру 2009.

  1. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Сто процентів. В мене завжди грілася машина. Коли зняв двигун, відкрутив помпу то прозрів, там всередині таке творилось... лопасті були пообламувані, незнаю як взагалі їздив. І пробку міняв і грішив на всі патрубки і термостати і повітряні пробки - ніц не помагало. А причина була в зас*аній помпі і крильчатці.
     
  2. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    поміняв частину,там де крильчатка,вартість 185грн:yes:
     
  3. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    То що получається - що помпа все ж таки створює тиск???
    Бо як інакше можна пояснити - по малому колу добре ходить, а по великому - чогось бракує.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так. При 90град. ОР створює тиск. але він замалий. Коли її нагріти до 150 град вона тоді любу кришку зірве. А при 70-90 град потрібна помпа вона створює різницю тисків....до ГБЦ і після.
     
    Останнє редагування: 25 гру 2009
    • Подобається Подобається x 1
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Однозначно, помпа створює різницю тисків завжди і при любих температурах (коли вона справна). За рахунок цієї різниці ОЖ циркулює в системі.
    Ну помпа потрібна завжди, не тільки при "70-90 град" бо "рубашка" натрівається досить швидко.
    А нащо її нагрівати до 150? Без помпи вона не буде циркулювати сама
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Та то я вже так на хлопський розум. Багато було спору чи помпа створює тиск чи ОР від нагріву. До речі ОР і без помпи буде циркулювати тільки дуже помало і звичайно нічого не охолодить. Це вже по законах фізики. Двигун роль котла виконює.
     
  7. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Піднімаючи це питання цікавить, чи можна знявши помпу для оцінки її стану, поставити назад, щоб поїздити пошукати що треба міняти - чи всю помпу чи її частину. Чи то вже треба готуватись до заміни повністю, якщо ситуація в корках схожа? А то ще літа немає... А температура ось так росте буквально за лічені хвилини в заторі де швидкість менша 20 км/год і до того проїхав хоча б з 5-7 км. Потім включається вентилятор, але вже був один випадок, коли стрілка підкрадалась до позначки 110. Після 110 колись давно в мене патрубки не витримували. На трасі стрілка постійно нижче середньої відмітки, а у пробках ось така ситуація. Чи це нормально чи дійсно пора міняти помпу? Бо ніяких інших симптомів більше не бачу, окрім зростання показів температури і дуже гарячого двигуна після півгодини їзди у наших корках. Звісно, що на першому фото вже включається вентилятор, а на другому фото по ідеї включається вже друга швидкість і температура тримається на цій позначці поки в заторі. Кажуть ще можна промити радіатор не всередині, а зовні напором води, бо шпари забилися. Допоможіть, будь-ласка, порадою, на що треба звернути увагу у цій ситуації.

    [​IMG] [​IMG]
     
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    ну чувак незнаю... Може Дімі повезло тоді крильчатку поміняв і все. А мене ця проблема турбувала вже ось останній 1,5 року і не проходила.
    Кароч я майже більше ніж впевнений шо в тебе тупо не включається 2га швидкість вентилятора. перша швидкість має включатися десь біля 90, але як показує досвід її реально мало шоб охолодити двигун в корках(бо на трасі є забор повітря з губи). Ткт проблема в термовимикачі яких я поміняв з 4 штуки за рік, і всі звдихали до місяця часу. Я просто вже коротив пропєллєр і виносив на кнопку в салон і включав сам його, бо і мінялися термостати і помпа, і ше шо тіки не робив. Зараз зробив одну просту штуку і все пройшло. Тепер 95градусів це максимум шо є)
    Кароч на фішці яка втикається в термовимикач в радіаторі взяв витягнув контакт №1, тобто той який відповідає за 1шу швидкість вентилятора. Замість нього туда запхав іншу клему яку закоротив з контактом 2ї швидкості вентилятора. Отже тепер при досяганні будь-якої температури при якій включається та чи інша швидкість в мене вмикається одразу друга в любому випадку. Тепер би як не кочекгарив машину, скіки б не стояв в пробках, а температура вище за 95 не піднімається.

    І тобі то тре вже і зара робити бо повір далі буде жаркіше, гарячіший асфальт і повітря і буде 110 градусів льогко, особливо на трасі якшо губи нема.

    П.С. в тебе радіатор який?? малий чи великий?

    П.П.С. Помпа звісно своє дає, але в мому випадку її заміна нічого не дала.
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Щось в тебе або машина дуже запущена, або все підряд почало сипатись. Так однозначно оцінити причину перегріву тяжко.... Може бути все від поганого датчика на радіаторі до забитої ГБЦ. Щоб найти точну причину потрібно проробити пару процедур. почати з заміни датчика на радіаторі на контрольний.
     
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Або просто завести машину на холосту один стоїть спостерігає включення вентилятора на 1шу і 2гу швидкість, а інший спостерігає за температурою) І порівняти дані з правильними)))

    Чесно, маю просто офігенну чуйку шо вся проблема в ньому)
     
  11. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    та в пробках виключай мотор)))) сьогодні чесно кажучи перший раз побачив таких людей в формі світлофора біля спліту які рекомендують поки стоїш в проблі вимкни мотор перегріву не мало б бути)))))
     
  12. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    А ти знаєш шо коли глушиш перегрітий мотор, то ше гірше, бо Ор перестає циркулювати в системі і в результаті цього конкретно збільшується тиск в системі, і темепература. Ну збільшується ше на пару градусів після чого починає остигати коли тиск зменшується)
     
  13. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Не можна так говорити, не бачивши машину :) Хоча старість не радість, що б не казали. Можу з понеділка завітати в гості на діагностику, якщо приймеш. Але бажано так, щоб я на ній і повернувся додому :) Звичайно, що цікавить повний цикл перевірки цієї ситуації. І до речі, чим лікується забитість ГБЦ? Таку причину я давно хотів почути від когось, а ще більше хочеться почути як це лікується і хто за це візьметься. Це, мабуть, основне питання для мене - хто візьметься.

    Взагалі-то я шість років їздив з такою ситуацією і нічого не ставалось. Було, що датчик вентилятора виходив з ладу, було, що термостат не відкривався. Все це ремонтувалось і ситуація поверталась на місце. Чи це нормальні показники що на фото чи ні - ось це перше що цікавить. Не віриться мені чомусь, що в простих В3, в яких конструктивно немає нормального обдуву при малій швидкості, тримається температура 90 градусів в корках без примусового включення відразу другої швидкості. Щось думаю, що під 100 підходить. Температура ж кипіння антифрізу - вроді 110 чи більше не пам'ятаю точно. Отже, ризик в 5-10 градусів мають всі власники В3?

    Колись читав одну з перекладених книжок по В3, то там про це питання написали просто - потрібно швидше їздити.
    Чи то перекладач приклався трохи, чи автор, невідомо :)

    Чому підняв зараз це питання. Після ремонту АКПП, про який я писав звіт, з'явилась окрема думка, що це нагрівання мотору є ненормальне. Воно погано впливає на роботу АКПП зокрема - коробка перегрівається. Тому це мене і зацікавило зараз.

    А друге питання, яке цікавить - чи можна розібрати помпу і подивитися чи все з нею добре і потім назад все повернути, щоб при потребі знайти заміну і ще бути на колесах, щоб її шукати. Чи вже потрібно мати на готові все до заміни? Я чомусь думаю, що якщо це погана температура, то причина саме в помпі. Дуже хочу переконатися чи я правий.

    До речі щодо помпи. Мені "авторитетно" заявили одного разу на офіц. сервісі, що помпу потрібно міняти кожні п'ять років. Не знаю чи це правда. Але таке було сказано.

    Отже, які є пропозиції, шановні колеги?
     
  14. Senia

    Senia Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.8 GX 87" була
    Fiat Doblo 1.3 MJTD 05"
    Ну і крім того, може просто заклинити!!!
     
  15. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Як визначити розмір радіатора? Ставився стандартний. Бувають хіба ще більші?

    Щодо другої швидкості, вона включається. Якраз тоді, коли показжик підходить ближче до критичної (?) відмітки. Може дійсно закоротити, щоб відразу друга швидкість включалась і заспокоїтись? Але тепер хочеться більш детально покапати цю проблему.
     
  16. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Так в мене завжди були проблеми з перегрівом, і так само їздив весь час в зоні 100-110. Може двигуну нічо не станеться. Але втрачає свої властивості прокладка ГБЦ, починають викривлятися фланці які прикручені до корпусу мотору, потім тосол підтікає через них. Також надлишковий тиск в системі. Було в мене шо патрубок до радіатора просто рвало посеред затору, від перегріву.
    Тому я дійшов висновку нашо жертвувати? Машина стара, переробив тіки на одну 2гу швидкість вентилятора, зато тепер їжжу і горя-біди незнаю. температура постійно в межах 90-95 градусів, при тому шо я навіть без губи їжжу.

    почни з найпростішого. З вентилятора і термовимикача. Бо розібрати пів машини можна завжди, але виявити потім шо проблема саме в вентиляторі буде обідно.
    До того ж ти сам стверджуєш шо гріється тіки в корках. На трасі все ж окей, значить ОР циркулює системою, значить помпа працює, то нашо її рухати?
     
  17. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Так на 1,6 ставилися малі радіатори і на 1,8 де букви мотору ААМ як в мене (75коней). На інші 1,8 і 2,0 ставилися більші радіатори.
     
  18. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Тобто до прикладу приїхав, працює вентилятор, то не виключати мотор, поки вентилятор не виключиться? Так він і не виключиться, хіба зима настане. В мене так. А виключив мотор, вентилятор ще попрацював трошки і також виключився. То як правильно робити?

    А де перший контакт вентилятора щоб точно вже знати? Середина це живлення вроді. А який з них перший - зліва чи справа? Можна якось схематично, щоб точно зробити запропоноване?

    Радіатор коли купляв, ніхто ні в магазинах, ні на базарах не питав чи більший чи менший потрібно. Мотор 1.8, тому мабуть давали відразу великий радіатор. Місця, щоб поставити більший, точно немає :)

    Якщо така ситуація і вентилятор спасає, то може купити є два вентилятори разом. Хоча це вроді на машину з кондиціонером.

    На трасі температура нормально, по показникам менше 85, десь так, губа якщо це знизу то є.

    Цікаво, а як більше відкрити радіатор - переробити на сітку губу не нижню, а де фари, я бачив такий пасат колись у Львові. Цікаво чи це щось дасть.
     
  19. Senia

    Senia Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.8 GX 87" була
    Fiat Doblo 1.3 MJTD 05"
    Ну взагалі-то, навіть якщо ти вимкнеш двигун, вентилятор всерівно буде працювати, поки не вистигне двигун!
    Я колись робив так: брав датчик, який керує вентилятором (той що на радіаторі) і занурював у посуду з водою і ставив це все на газ. До клем підключав тестер і визначав де які клеми, тобто перше і друге положення.
    А радіатор можна оприділити по літражу, теоретично :-/
     
  20. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Я говорив тіки за перегрітий мотор.

    Середина це не живлення ніяке!! Один з крайніх проводів (в стоку чорний або коричневий) - це маса. Прозвони її на клему "-". потім від маси перший дріт - це 1ша швидкість, 2й дріт це друга. Але для впевненості візьми просто кусок дроту і закороти масу спочатку з одним контактом, потім з другим, так визначиш який дріт за яку відповідає. Витягуєш потім дріт 1ї швидкості. туди вставляєш нову "клемку" з куском дроту який з"єднуєш з дротом який відповідає швидкості вентилятора "2". І всі питання вирішені. На термодатчику нічо не попутається всьо так само, бо фішка тіки одною стороною на нього залазить.

    Нічо не дасть абсолютно. Це чисто візуальний "тюнінх". Якшо дивитися на морду то дирка зліва від значка нічо не дасть, бо там іде забір повітря в двигун саме зі значка і трубка іде яка перекриває. та й в мене малий радіатор який навіть близько не дістає до значка. Якшо дирку справа від значка то тоже нічо не дасть бо там іде рама кузова яка теж все перекриває. може якийсь і буде підхід повітря але точно нічого не дасть всеодно. Зніми лижу і уяви собі скіки воно там повітря загрибе)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)