Гріється мотор 110*С

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Aknod, 12 гру 2009.

  1. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Я так і кажу, що поки не виключу мотор, вентилятор ніколи не виключиться, хіба зимою таке можливо.

    Щодо клем - так клеми на самому вентиляторі є і то легкодоступні. Я так розумію, що то з ними потрібно фокуси робити.

    Про об'єм радіатора - яка різниця між великим і малим у літрах? Теоретично
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну можеш і з ними, але там фішки нестандартні, під них не найдеш "клемки", хіба що колхозити будеш просто дротами і ізолентою. Я робив на тій фішці яка приєднується до термовимикача внизу радіатора.

    Та як як різниця??? Більший радіатор на більший мотор, де температури нагтрівання швидші. Більший радіатор - більше обдуву і швидше охолодження.
     
  3. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Я мав на увазі не яка різниця, а яка різниця у літрах :) Просто цікаво знати який у мене - великий чи малий. Може мені малий втицьнули.

    Внизу радіатора важко доступитися. Простіше на самому карлсоні мудрувати я думаю. В "Практікері" за пару гривень є набір клем, думаю якраз для цього випадку би згодився. Тільки би знати з трьох клем яка де.
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Якшо хочеш, можем десь в понеділок ближче до вечора зустрітися я тобі всьо покажу і розкажу))
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну до ГБЦ ще рано лізти. Хоча лікується просто ...знімається чиститься продувається міняється прокладка і ставиться назад.
    Судячи по твоїх описах в тебе все працює майже правильно. Те що в пробках доходить до 105-108 град то скоріше всього від старості або радіатора(напевно трохи забитий), або порушилась калібровка датчика включення вентилятора. Найпростіше то переключити фішки на датчику включення вентилятора, щоб включалась зразу друга швидкість. Може бути що АКПП дає додаткову нагрузку по температурі. Якщо хочеш подзвони десь у віторок після 16.00, як буде час то подивимось.
     
    Останнє редагування: 15 тра 2010
  6. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    а чому ніхто навіть не думав про те, що від старості датчик на приборці показує неправильно???? Звідки така впевненість що температура мотору саме 100-110 градусів??? Якось замірялось термометром???? Чи ми опираємось на показники приборки????
    Не знаю як на 1,8, але в мене на 2,0 на датчику промарковано, що 1шв. вкл. при температурі 91 гр., друга - 102гр. Свій датчик я міняв через те що не включалась 2 шв., постави з нижчими температурами включення, помоєму від Т4. Після заміни ніяких проблем.
     
  7. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Дякую за слушне зауваження. Приборка дійсно трошки бреше, десь на 3-4 градуси показує більше, я це знаю і знаю чому. Але ні в одної машини я не бачив, щоб в дощ в пробках капот парував. В мене парує, не так як Ви собі уявили, але я це бачу. В інших в той же час не бачу, на ішних машинах їздив так само не бачив такого ефекту, правда це не були В3, а тут цей ефект є. Виглядає і гарно, і страшно одночасно. Температура перетворення води у пар - 100 градусів по С.
     
  8. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Дякую, буду дзвонити. Я думаю це саме ця процедура, яка вже потрібна. Бо скільки знаю цю машину, стільки це і є. І радіатор мінявся, і датчик мінявся. Ну але спробуємо почати з вентилятора може.
     
  9. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    Старий в мене також парує капот,але не знаю чи це нормально.
     
  10. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    А що показує датчик температури?
     
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    :D ггг
    Насмішив. Тобто зимою з рота пара йде бо всі чистяк глушать?
    На Б3 можливо трошки більше пари за рахунок того що немає решітки радіатора як у всіх а стоїть глуха лижа і двигун звергу майже не обдувається.
    + у багатьох машин сам мотор накритий пластиковим кожухом а зсередини капот утеплений.
    Короче парування не бери в голову.
    Міряй т-ру ор. Як перевірим приборку - просто якщо термостат справний. Нижній патрубок почне нагріватися саме коли мотор набере 90 градусів.
    Після 92 має включитися вентилятор
    Склей всі 3 показники до купи і побачиш що тебе дурить
     
  12. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    :) Йшла мова про пару з дощу, з води, а не з рота. Раз вона парує на капоті, значить сам капот вже має під 100, а мотор ще більше відповідно.

    Може вартує під капот поставити щось на кшалт термо і шумо ізоляції? Бо там якби і місця і щось типу кріплень стоїть на дугах, але нічого такого немає - голе залізо.
     
  13. Yra Golf3

    Yra Golf3 Місцевий

    Авто:
    VW Golf 3 1.6 95p (вже нема); Caddy ecofuel 2006, Passat wagon 1.8T
    Так зніми термостат і ОР буде постійно по великоу колі ходити. просто машна буде довше грітись. Це краще ніж перегрів!!!
     
  14. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    в мене не показує у цифрах,а стрілка пішла в право до білоЇ поділки,тоді включається вентилятор(хотя я його не чую )тоді бачу по стрілці що вона падає (в право),але капот так парує (коли волого) ніби авто закипіло - тьфу-тьфу.
     
  15. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    ти собі уявляєш що би було з капотом, якби він нагрівся до 100градусів? Після дощу літом дорога також парує, так це не значить що температура асфальту 100гр.
     
  16. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    По досвіду знаю шо це один раз з двадцяти на Б3. Я так само думав, заміряв і термометром і всякими різними методами. Показує всьо гуд.

    Кароч чувак, замути просто зразу 2гу швидкість на карлсоні і не парся. Зуб даю шо все буде в нормі. Ше раз кажу якшо треба помогти - пиши в приват.
     
  17. Sluva

    Sluva Active Member

    Авто:
    був Passat b4 пересів на япошку
    Vova$
    Якби було 100градусів,можна було б яйка жарити на капоті :D.
    В мене теж парує після дощу але то ніц немає до температури ОР.В мене пробаках доходить до 100 цельсія на приборці,але я знаю що моя приборка бреше на +10градусів:girl_angel:
    Р.С. КУМ а таки то була причина мого переросходу в незакритому термостаті,дякую за наводку...замінив і наразі більше 10л.\100км по місту не вилазив ще:yahoo:
     
  18. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Ось за це можна більш детально?

    Я собі не уявляю, я бачу одне - на вулиці холодно, а в мене парує вода над капотом. При тому в інших такого явища немає. Звертав увагу і на В3 в корках - не помічав в них такого ефекту.

    А наскільки довго вистарчить тоді вентилятора, якщо він відразу на другій почне працювати?
     
  19. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Всмислі наскіки довго??? Він тобі включиться десь на 91-92 градусах, почне вертіти, дойде до 95 десь і впаде знов до 90, і потім знов 92 і т.д. Процес по колу.
    Я задоволений, проблем більше тьху-тьху тепер з перегрівом не виникає.
     
  20. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Я маю на увазі на скільки його вистарчить якщо він постійно буде на другій швидкості крутитись? Для чогось німаки придумали ту першу швидкість...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)