Гріється мотор 110*С

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Aknod, 12 гру 2009.

  1. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    так, це правильно
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Правильно... так має дути.
    Значить тебе система охолодження не зовсім в порядку. Скоріше всього або радіатор частково забитий, або помпа слабо качає
     
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Та зробити дирки в лижі, то не проблема, якби це навіть шось давало. Тіки нашо??? На трасі ітак все гуд в тебе, а в корках обдув від того більший не стане.

    Та чистив і радіатор і ззовні і з середини. І до помпи дивився коли всі проблеми починалися, всьо було з нею гуд. Міняв на завідомо робочу, проблема не переставала. Виручає тіки ситуація з вентилятором.
    Я до тебе все хочу якось попасти на то шоб глянути інжектор, от заодно і помпу можна глянути) Але я ніяк часу найти не можу...
     
  4. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Дякуючи Shaggy перекинув. Тепер включається відразу друга замість перша-друга. За пару днів має бути тепліше, побачимо результати.
     
  5. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    А наразі як???
    Бо в вас судячи з того шоя зараз бачив або капітально бреше датчик температури на приборку, або капітально загроблений термодатчик вентилятора.
    і наразі треба детально перевірити ці 2 фактора.
    Можна попробувати взяти завідомо робочи датчик темп на приборку і побачити які реальні температури, а тоді взнати шо не так з термовимикачем.

    Пі.Сі. І той весь колхоз з з дротами під капотом треба прибрати=) Бо воно зовсім не надійно)
     
  6. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Так я ж казав, що приборка бреше, але я думаю градусів 7-10 не більше. Термодатчик чому загроблений? Включає ж нормально обидві швидкості. З колхозом - пошукаю на шротах повністю проводку зі штекерами, це однозначно.

    Зараз якраз трохи довше їздив і якраз корки, то доходило до 110 на приборці - це означає десь 100 градусів і включається друга швидкість, яка за пару хвилин опускає до 100 на приборці, отже до 90 в реалі. Але можна буде датчик у приборці якось мабуть переставити на правильно працюючий. Правда хто дасть потрошити приборку.

    Хоча датчик не показник, особливо той, що стоїть. А ось парування води в сьогоднішній дощ було все одно, хоч і дещо менше. Загалом це все суб'єктивне. Окрім одного - зауваження майстра, який робив АКПП, що мотор нагрівається більше норми і нагріває коробку, що не є добре. Майстер заміряв температури масла коробки та двигуна в цьому стані. І ось це вже був об'єктивний показник.
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В приборці немає датчика... там є мікросхеми які перетворюють сигнал з датчика на двигуні в покази на приборці. Може брехати сам показометр температури в приборці... а його можна найти окремо... тільки треба щоб панель була того самого виробника.
    ПІ.СІ Фольсвагени комплектуються панелями принаймі трьох виробників.
     
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Так але в вас вже на 100 включється вентилятор враховуючи брехання стрілки температури. І це замикається тіки 1й контакт, тобто другий буде десь за 110. А це фігово.

    Датчик можна і в мене взяти. кум правильно каже. він не в приборці, а під капотом, на трійнику з ОР.
     
  9. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Саме я це і мав на увазі, показометр, слова на вечір пішли спати :) Він колись був згорів (горе-майстри замкнули датчик в тройніку), і його відремонтували, щоб хоч щось показував, але похибка десь до 10% так мені сказали. Там вкоротили трошки спіралі йому чи на чому стрілка тримається, тому він показує більше.

    Щодо датчика в трійнику? Це окремий датчик, покази якого і показує приборка? Але навіщо цей датчик міняти? Потрібно мабуть той, який включає вентилятор на якийсь швидший?

    І до речі щодо "Дякуючи Shaggy перекинув" :) Це він все зробив, а я тільки споглядав.
     
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну та якшо він працює правильно то міняти його і не треба. Я мав наувазі поміняти шоб побачити реальні покази температури.
    Якшо ви точно знаєте шо там 7-10 градусів, тоді тре міняти датчик на радіаторі. Бо якось їздити весь час перегинаючи 100 тоже не добре...
     
  11. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Чи є в наявності вентиляторні датчики і коли можна приїхати для проби?
     
  12. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Колхоз не вдається так просто забрати. У вентиляторі має бути гніздо, тоді підійде стандартний кабель з двома роз'ємами по різні боки і з роз'ємами на живлення. А в мене контактні пластини, куди вставляються дроти. Ти ж бачив. Чи було колись то гніздо і куди ділося невідомо. Може то такий вентилятор, а може то гніздо зламалося і його витягли, залишивши тільки ці контакти. Можна купити інший вентилятор, але навіщо, коли цей працює добре. Хіба би хто знає, то розказав би як це гніздо на вентиляторі має сидіти і чи є воно окремо.
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Можна все купити а можна просто припаяти.... Подзвониш на другий тиждень з понеділка домовимось.
     
  14. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Так воно на скобах тримається чи як ці штучки називаються що до контактів йдуть знову вилетіло ввечері все з голови :) Передзвоню. Чи є в наявності датчики, щоб спробувати якусь версію швидшого включення вентилятора? Чи самому пошукати у магазинах? Знову щось підсунути можуть...

    Це колхоз ще до втручання Shaggy. Але суть думаю зрозуміла - гнізда для повноцінного кабеля на вентиляторі немає. І видно скоби ну як же їх не можу згадати... приєднані до контактів

    [​IMG]
     
  15. mishanya7733

    mishanya7733 Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 16v 1989
    Привіт!!! В мене мотор 9а 16v.donc.поміняв масло,проїхав по трасі все добре,заїхав в місто через 5км став,закипіло вигнало десь літру тосолу.
     
  16. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    я б починав з термостата та вентилятора, як він себе поводить при рості температури вище 90гр.?
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Провіряй в першу чергу помпу. Масло тут ні причому...напевно просто співпало. Якщо помпа робить так різко не може закипіти. Передивись також всі дроти до датчиків ...може при заміні масла десь зачіпили і відірвали.
     
  18. mishanya7733

    mishanya7733 Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 16v 1989
    Спасибі перевірю,але сьгодні їздив ніби нормально.Але ще одно,відкрив копот,завів,на холостих нагрілась до100 тоді включились вентилятори і як взнати чи то перша швидкість чи друга,Бувало і105 але швидкість ніби одна.
     
  19. mishanya7733

    mishanya7733 Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 16v 1989
     
    Останнє редагування: 27 тра 2010
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    На око видно яка перша яка друга. Але може в тебе закорочено тільки на другу. Подивись на датчик на радіаторі...має бути три контакти.... якщо два то в тебе стоїть не рідний і підключена тільки одна швидкість.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)