Гріється мотор 110*С

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Aknod, 12 гру 2009.

  1. mishanya7733

    mishanya7733 Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 16v 1989

    Првіт!В мене таке,проїдеш наприклад 50км,температура (по трасі)90 все добре,тільки но станеш заглушеш через 30секунд темп100 включаються вертилятори,викл знову вкл.Здається тільки одна швидкість но яка.
     
  2. mishanya7733

    mishanya7733 Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 16v 1989
    Є всі 3 і то думаю все рідне,
     
  3. mishanya7733

    mishanya7733 Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 16v 1989
    Я місяць тому поміняв датчик температури,купив за 45грив,без ніяких написів ,але фішка біла як в оригінальному,може через те вентилятори вкл після100гр
     
  4. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    До речі, в мене ось ці два дні, що не було жарко на вулиці, то температура по трасі взагалі була менше 70, при тому, що в місті в корках перед виїздом на трасу або при заїзді на стоянку мотор знову нагрівався до включення вентилятора. І це на показометрі, який вроді бреше в більшу сторону. Яка ж то реальна температура по трасі... То не закривається термостат чи яка ще може бути причина? А включення другої швидкості мені вже не подобається - дуже гуде вентилятор, аж бабулі прозрівають. Треба переробляти назад. І ще примітив цікаве - коли зупинив машину в одному місці де нахил був сильно вліво, то при температурі на приборці 90 відразу включився вентилятор. kym, коли берете на діагностику з понеділка в любий час їду!
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Хлопці... машини не нові ..датчики не калібровані, радіатори засрані, помпи не оригінальні. Перший вентилятор має вкл. після 92-95 град. другий після 102--105. Троха бреше датчик трохи приборка... але головне щоб включалося і щоб охолоджувало двигун. Майже всі фольксвагеновскі двигуни витримують до 110 град. Не можна допускати щоб закипіло бо створюються повітряні пробки в головці і тоді іде серйозний перегрів. через те треба в першу чергу пильнувати помпу.... як помпа качає добре то вентилятори вкл. тільки в пробках і машина ніколи не перегріється. Помпи зараз (навіть HEPU) на рідкість ГЕ... Неправильний кут лопасті на крильчатці і все - помпа перестає добре качати. Не робіть сильної проблеми з того що вентилятор вкл. після 100.... добре що включається... значить система працює
     
    • Подобається Подобається x 2
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Передзвони у вівторок.... подивимось що там в тебе
     
  7. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Це тішить, але гріє мотор і то добряче...

    Дякую.
     
  8. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    в топку такі датчики, я 3 шт. поміняв поки найшов нормальний. Для нашого двіжка
    1шв. - вкл. 95гр. викл. 84гр.
    2шв. - вкл 102гр. викл. 91гр.
    Якщо в тебе є МФА порівняй включення вентилятора з температурою масла. В мене співпадає +/- 2 гр.

    а звідки ти знаєш яка температура, при заглушеній машині прибори не показують, чи ти запалення залишаєш включеним?
    Те що вкл. вентилятор після заглушення - це нормально, так і має бути, так як коли машина стоїть з заглушеним мотором після їзди помпа не працює, двіжок не обдувається воздухом і температура підкапотного росте. Для того щоб двіжок не закипів є в нас датчик зправа на блоці, котрий і міряє темп. підкапотного і включає вентилятор після заглушення двіжка.
     
  9. mishanya7733

    mishanya7733 Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 16v 1989
    Напевно цей датчик полетів.Бо зранку заводжу за 5секунд глушу вентил.включається,Тобто якаб температура не була.після вимикання запалювання.вкл вентилятор.
     
  10. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    зніми з датчика розєм і подивись чи включиться вентилятор. Можливо в тебе цей провід перетерся і десь коротить на масу.
     
  11. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    В мене колись так було,заглушив двіжок включався вентилятор через пару секунд,тепер не включається (RF 1.6 бензин 2є2)можливо проблема у датчику?

    Допис від Vova$ Переглянути допис
    Для того щоб двіжок не закипів є в нас датчик зправа на блоці, котрий і міряє темп. підкапотного і включає вентилятор після заглушення двіжка.

    П.С. Сорі що не потемі,просто боюся за перегрів (кожний день за кермом).
     
  12. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Моя проблема вирішилась наступним чином:

    1) показометр на приборці бреше не на 10%, як я думав, а більше. При реальній температурі в бачку 92 градуси (мірялось ртутним термометром) приборка показує вже 108-110. Не думаю, що вже аж така велика різниця між бачком і трійником, де стоїть датчик. Поправте, якщо помиляюсь про цю різницю. Відповідно десь в цей час включається вентилятор охолодження радіатора. Тобто датчик вентилятора спрацьовує вчасно, просто приборка лякає;

    2) термостат був частково відкритий постійно - не закривався, але і не відкривася повністю. Тому відразу радіатор нагрівався і відповідно вся система була розбалансована. А термостат слабо пропускав ОР по великому колу. На даний час замінили термостат. Але в машині все одно дмухар конкретний в корках. Заздрю власникам кондиціонерів на колесах.

    Щиро дякую kym за надану допомогу і проведену комплексну роботу по дослідженню і заміні. На вихідних спробую на трасі чи закривається термостат як книжка пише. І радію за те, що побачив - температура на приборці після досягнення певного рівня вперше не піднімалась далі, а впала десь на 5-10 градусів без включення вентилятора. Це відкрився термостат і ОР пішла по великому колу.
     
  13. mishanya7733

    mishanya7733 Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 16v 1989
    Привіт! знімав розєм вентилятор не вкл.але тим доторкаюсь до мотора тобто до любої маси вентил вкл. Як взнати чи датчик робочий?
     
  14. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    береш "кастрюльку" ложеш в неї якусь сіточку(так щоб від дна посудини було 2см), попередньо підєднуєш до датчика сигналізатор або тестер на прозвонку, або лампочку розірвавши одинпровід(незабудь подати живлення). Кладеш датчик в підготовлену ємність заливаєш водичкою і ставиш на газ, також кладеш термометр зі шкалою 100град і чекаєш при якій температурі спрацює датчик.
     
  15. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    Гріється двигун десь до 110 градусів, при нормальній їзді було 100 - 105, і то при тому шо робилась капіталка двигуна. Відкрив капот попробував патрубки, верхній тепленький нижній холодний, відкрив кришку бачка, почав прокачувати верхній шланг, і почав нагріватись радіатор, короче враження ніби ходить тільки по малому колу. І чи може проблема бути в пічці, бо коли зупинився то з району пічки йшли дивні звуки, ніби вода кипіла в чайнику.
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Хм.... я ж тобі говорив що є велика ймовірність забитих каналів ГБЦ. При капіталці ГБЦ була знята ..чому не привели до порядку. Мала прохідність каналів спричиняє до закипання в ГБЦ і відповідно получається завоздушення і працює мале коло.... це особливості Ауді
     
  17. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    та от якраз і привели...
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тоді чому гріється.... чудес не буває.... значить не все зробили
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тоді чому гріється.... чудес не буває.... значить не все зробили
     
  20. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    а хіба температура не піднімалася б?! і тиск не збільшувався?
    думаю тре термостат поставити на 82 градуси, і поставити рідний датчик вмикання вентиляторів, бо стоїть жигульовський, ну і по можливості подивитись до самої помпи.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)