Гріється мотор 110*С

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Aknod, 12 гру 2009.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Малого кола вистарчає щоб температура не перескочила 110 град при руху авто (двигун обдувається) в пробках закипає і рве патрубки.
    В тебе низ радіатора холодний через те не працює датчик вентилятора ... термостат і помпа тут ні причому бо завоздушка на верху. ГБЦ торохи нахилена (це специфіка Ауді) і сама верхня точка в пласмасовому трійнику і там створюється пробка і відповідно ОР не тече в радіатор.
     
  2. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    але ОР циркулює но ніби дуже помало чи як, бо зупинився на трасі і попробував патрубки, то верхній був гарячий, а нижній теплий, радіатор був рівномірно теплий.
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Та звичайно що циркулює...більше того ОР передає тепло навіть не рухаючись.... але того не вистарчає.
    Коли ти міряв.... всі патрубки мали мати однакову температуру. А через пробку порушена циркуляція і помпа не може продавити.
     
  4. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    но якшо стояти в пробці то вентилятори таки включаються!
     
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    При неактивному польоті по трассі нижній патрубок законно менш гарячий ніж верхній так само як і радіатор теплий а не гарячий. Особисто я в данному випадку проблемине бачу
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Якщо так було при відкритій кришці то нічого дивного
    Але якщо при закритій - то це по ходу ти кипів
     
  7. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    блін, не пам"ятаю, шо в пічці кипів?
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Проблема проста - стрілка показує температуру 105-108 град - а це не нормально. Рано чи пізно покрутить ГБЦ. Маслозбойні ковпачки закамяніють і почне їсти масло, збільшується розхід палива - це так легенькі наслідки. Гірше коли в якийсь момент пробка взагалі закриє прохід ОР рване патрубок, а водій запізно замітить і після того двигун на сміття.
    Неправильно... будеш їхати колись на зовсім новій машині стань і попробуй рукою всі елементи охолодження будуть майже одної температури... Різниця між верхнім і нижнім патрубком в районі 88-92 град. Це рукою не відчуєш це і робить термостат. Чим більша швидкість тим скоріше крутить помпа і тим скоріше горяча ОР попадає в радіатор і він не встигає охолодитись. Інженери так порахували фізику теплообміну щоб система була збалансована. Коли балансу нема чекай неприємностей. До честі VW їх старі двигуни можна довго експлуатувати в режимі повишеної температури.. серйозних проблем не буде .... але не задовго
     
  9. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    сьогодні заїхав на сто, поміняли термостат на 84 градуси(був 87), поміняли датчик включення вентиляторів(був жигульовський), результат нульовий, стрілка на 110, випустили море повітря, результат тойже. Підключили до компа...температура двигуна 87 градусів в той момент на приборці 108, вентилятори спрацьовують при 89,5 на компі і 110 на приборці. Звідсіля випливає шо датчик приборки бреше і тре його поміняти. Правильно...?!
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Датчик приборки звичайно може брехати, але це треба провіряти. в тебе на компютер іде один датчик на приборку другий(на приборку в тебе іде трьох контактний чи двох...?). Показометр приборки теж може брехати. "випустили море повітря" після того як машина нагрілася до включення вентилятора чи зразу. Тобі треба встановити справжню температуру ОР... чому термометром не заміряли..?, а потім дальше шукати що не грає. Коли після руху на авто і стрілка на 110 град чуть чуть відкрутити кришку(тільки не сильно бо може ошпарити) розширювального бачка чути булькання чи ні... ?
    ПС.
    Термостат 84град ставлять на дізеля. В тебе цей термостат збільшить розхід бензини.
     
    Останнє редагування: 13 жов 2010
  11. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    без поняття...
    і так і так
    не було термометра
    попробую скажу!
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну то є велика ймовірність що дує в ГБЦ. Повітря в охолоджувальній системі не має бути. Треба спочатку ліквідувати попадання повітря, а потім уже дальше дивитись
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    я без поняття є воно чи нема, але ж якби було то температура піднялася б вище, правильно?!
     
  14. Sasha321

    Sasha321 Новачок

    Авто:
    passat b3
    Нещодавно купив Фольксваген В3, і, одразу ж, стикнувся з проблемою системи охолодження. Як я зрозумів, вентилятор охолодження рідини має дві швидкості: перша - повільна – має свою температуру вкл. і викл, друга – також має свою температуру. Перша швидкість не працює, а друга вмикається майже при 110, вимикається майже при 100-98. При русі на трасі температура тримається в межах 90-92, по місту – при 110 вмикається, а при 100-98 вимикається. Зайшовши на цей форум, я прочитав, що у більшості користувачів існує така проблема. І кожен пропонує своє вирішення цієї проблеми. Але чи дійсно ця проблема існує? Відкривши підручник по пасату В3 1988-1993р., я прочитав про систему охолодження, і там сказано, що термостат починає відкриватись при температурі 84 і повне відкриття настає при 105, а хід його 7мм. Перша швидкість вентилятора починає вмикатися при 92-97, а вимикається при 84-91, друга швидкість вмикається при 99-105, а вимикається 91-98. Так ось, коли в радіаторі 105, то в головці (ГБЦ) приблизно 110, ну і, відповідно, на приборці 110. Чи не так? Якщо я помиляюся – вислухаю чи прочитаю інші версії, бо якось дійсно почуваєш себе не так, коли на приборці 110. Думаю, інженери, які розробляли цю систему, не такі вже й тупі, щоб допустити такі високі температури для цих двигунів, і що ГБЦ зроблена з такого сплаву, яка не здатна руйнуватися при таких температурах? Яка Ваша думка з цього приводу? Чекаю на Ваші висловлювання. Дякую.
     
    Останнє редагування: 27 бер 2011
  15. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    Який в Тебе двигун??? Об"єм, букви???
     
  16. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Термовимикач вентилятора мертвий.

    Врахуй те що зараз повно замінників, які відкриваються при різних температурах. Є термовимикачі які мають вмикатися при 86 градусів (в мете такий стоїть і я його закоротив на 2 швидкість. Температура до 100 не доходить тепер)

    Ні, не так. Детчик температури який тобі дає покази на приборку стоїть в фланці який в свою чергу розміщений на ГБЦ. І знімає чисто покази з ОР, а не з з самої ГБЦ. Але так ГБЦ полюбому гарячіша.

    Думаю і не надто тупі, і думаю мотру не так вже й страшно 110 градусів. Їздив так довго і по 1000 км на трасі при такій температурі. Інша проблема це пластмасові фланці і трійникі які прикручені до мотору, вони крутяться від температур і починають текти. Перевірено на власній шкурі...
    І врахуй шо з заводу і помпа нормально качає і мотор працює краще і ГБЦ не забита, відповідно рідина швидше рухається, тому там вистачає невеликого обдуву шоб охолодитися.
    Це моє ІМХО)
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Перегрів двигуна і ГБЦ то не є добре. Ці двигуни витримують до 110, але не довго, може покрутити ГБЦ. При поганому антифризі почне рвати патрубки, особливо літом коли на дворі буде +25.
    В тебе скоріше всього полетів датчик температури на радіаторі, аабо контакт поганий, або обмотка на вентиляторі. Як вихід можеш переключити дроти щоб в тебе максимальна швидкість включалась при меньшій температурі ну але то залежить що в тебе поламалось
     
  18. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ну то під заміну вимикач на радіаторі. Але як я помню то Шеггі їх штук 10 поміняв і всі дохли.
     
  19. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну я писав вже шо той вимикач труп)))

    Так переміняв їх вагон... тиждень - два всьо в ажурі, а потім кабздик не вмикається 2га швидкість вентилтора. Тому я на перше положення вимикача зразу під"єднав 2гу швидкість. проблема пропала автоматично.
    А взагалі можна вимикач на одне положення купити і тіки на 2гу швидкість під"єднатися.
     
  20. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    проблеми перегріву можна ще вирішити встановленням термостату від дизельних двигунів, котрі відкриваються при 80С + все що написано вище.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)