Гримлять передні супорта!

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем ROS, 14 лип 2009.

  1. Elza

    Elza Місцевий

    Авто:
    VW Golf III
    А де саме на Галицькому? Може є номер телефону?
    Дядюшка в Городку казав за 100 робить. Але якщо логічно розібратися, то що краще - б/у супорта чи реставрація??? Мабуть супорта... Але де гарантія, що в них немає тої самої проблеми...:russian_ru:
     
  2. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Як на мене реставрація. Її на довго вистарчає
     
  3. Elza

    Elza Місцевий

    Авто:
    VW Golf III
    Можливо і так :) Не будемо знати поки не поїдемо через шашличні і не відреставруємо... :D
     
  4. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Чесно, за ціну просто не пам'ятаю. Звісно якщо зняти супорта і привезти їм, то ціна буде нижчою, а так полюбому ще враховується робота.
    Телефон десь був записаний, пошукаю..... А знаходяться вони, це коли починати спускатись до Галицького від Жовкви і відразу на спуску повернути праворуч і потім зразу ліворуч. Через 50-100м зліва йдуть їхні бокси. Там приватний сектор, і власник (звати Михайло) має декілька боксів, де вони рихтують, малюють і т.д. Знайти їх там дуже легко.
    У них є свій токар, який і робить це все. Але це треба конкретно говорити, а то я був у нього там 2 місяці тому, дивились перед покупкою машину, і заодно запитав за свою чи можуть зробити, сказав що роблять.
     
  5. Elza

    Elza Місцевий

    Авто:
    VW Golf III
    Rusmaks, дякую за інфу :) Якщо знайдеться номер, буде супер :)
     
  6. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Доброго дня, перечитав усі поради, майже усе що обговорювалось у мого Б-2 уже було а вирішення проблеми відносно брязкоту на бруківці перендніми супортами дуже просте і дієве від заміни до заміни колодок гарантоване Так це правда що послаблюються, спрацьовуються, відгинаються пластинчасті пружинки які фіксують по направляючих колодки, просто треба добавити в конструкцію суппорта дві пружинки які будуть відводити колодки в сторони одна від одної. Зробити це дуже просто:
    - знаходите 4 пружинки з внутрішнім D-3...4мм і L-35...40мм (не дуже жорсткі щоб зжимались двома пальцями легенько);
    - 4 цвяхи D-1,5...2мм і L-45...50мм (обовязково з шляпкою для фіксації з одної сторони);
    - просверлються 2 отвори в основі колодки майже в кутику вище паза направляючого D-3,5 мм (не переживайте не прослабите аж ніяк бо там ніякого навантаження не несуть тільки направляють);
    - Збираєте повністю як завод пише аж до встановлення колеса;
    - перед встановленням колеса вставляєте пружинки між колодками по дві на кожну зтиснувши самі пруж. і встановивши так щоб висверлений отвір в колодці був по центру пруж і один навпроти другого отвору іншої колодки;
    - пропихаєте цвях крізь просверлений отвір колодки, крізь пружинку, крізь отвір протил. колодки і так щоб вийшов на зовні десь на 10мм, потім його загинаєте (це своєрідний шплінт)
    все гуд їздите тихіше води і п... боїтесь бо усі почують
    ізджу вже 5-ть років поміняв 4-ри компл колодок(тобто зхздив) - 120тис і не гримлять а от нажаль із задніми суппортами такого не вдасться бо там колодки маленькі і не виступають за межі направляючих:yes:
    якщо треба фото то зфоткаю???
    Блін поки друкував то з форуму викинуло:bomb:
     
    Останнє редагування: 22 вер 2012
  7. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    хех тут проблема в супорті

    я спочатку також думав що проблема в колодках а виявилось що просто сам супорт має люфт на направляючих і деренчить він а це і передає на колодки заміна направляючих тимчасове рішення максимум на 3 місяці теперішній метал направляючих г.... а ціна доволі висока, треба з реставрацією подивитись шо це і наскільки хватить
     
  8. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Якщо подивитись на фото супорта Voffku то гриміти направляючі самі не можуть, бо направляюча запресовується в гумовий довгий мсанжет а він в свою чергу в корпус суппорта, якщо роздовбується гума, тоді суппорт хіба що може клинити що аж направляюча втулка тріскає по шві, бо вона нецільна а має шов (в мене таке було але ніяк аж не гриміло просто резина повилазила і трісла направл). Навіть якщо є виробітка на скобі по якій рухаються колодки то пружинки всеодно розпихають в сторони.
    Хіба що ми говоримо про різні супорта але відносно конструкції мого супора який є на мал voffku я кажу що це колодки бо або конструкція не вдала або не нозраховано на наші бездоріжжя а метал тут нідочого бо колодки рухаються по скобі.
     
    Останнє редагування: 22 вер 2012
  9. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    якраз мав нагоду зфотогафувати трішки модернізований суппорт щоб не дзвеніли колодки


    [​IMG]

    1 і 2 дві пружини які розпирають колодки а ще й зверху під № 1 вже вилізла підкладна пруж але всеодно не гримлять колодки, і не будуть гриміти до заміни колодок!
     
    Останнє редагування: 11 жов 2012
  10. LEZHAN

    LEZHAN Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Народ, в мене супорта не гримлять, але був в майстрів там сказали реставрувати скоби, підкиньте контакти, хто має, будьте добрі.
     
  11. LEZHAN

    LEZHAN Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Нівкого нема контактів??? Вище писали про реставраторів з Городка, з Галицького перехрестя, чи ще якихось. Дайте телефончик...
     
  12. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    СТО Комфорт, м.Городок, 0677731177
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)