Щоб не створювати нової теми , в мене проблема майже подібна ! коли машина холодна тисну на педаль тормоза машина суперово тормозить , коли вона гаряча то тисну на педаль більше її половини тоді ледь-ледь тормозить.. ше одинь нюанс , коли падає дощ , то хочу пригальмувати , то мушу тиснути педаль аж в пол шоб нормально втормозило... в чому може бути причина ? то всьо началось після того як поміняли мені на сервісі тормозні шланги !
Раніше коли клепав колодил сам, були ті ж проблеми, тупо перегрівались. Потім купив "нормальні" в магазині ( 80 грн передні) і все ок.
Спробуй розібрати да зібрати. Думаю там щось з резинками на направляючих. Більше нічого придумати не можу, це ж не рідина почала мозги парити Рівень рідини не змінився?
DOT 4 (марку не пам'ятаю) прокачували вони якось по немічному : тільки два передніх колеса ...(кажуть проїться попробуй , проїхався торможу , педаль в пол ледь-ледь тормозило..) потім вони чогось почали ручнік натягувати , натягнули тормозе вроді нормально , але знов ж таки коли машина холодна !..
я вже давно не дивуюсь нашим майстрам зливай всю бормотуху шо вони заливали,купи Ate Origiinal SL DOT 4,запий повн.бачок,(на шроті купи кришку до бачка,сверлиш дирку під сосок від камери,вставляєш золотнік,накачуєш запаску до 2бар,підєднуєш до кришки (подаєш тиск на торм.сист.)і айда до задн.прав. колеса;на штуцері прокачки надітий шланг від мед.системи - ключиком відкручуєш штуцер і дивишся коли перестають йти бульки разом з тормозухою,пішла чиста жидкость - закручуй штуцер і бігом до заднього лівого(підкачав запаску до 2-х),та ж процедура-швиденько до переднього правого і в останню чергу пер.ліве !!!(весь час спостерігати за рівнем Т.Ж. в бачку,при необхідності -доливати). В мене така процедура займала 20-30хв.
то хорші майстри,такі тільки в нас і працюють,пилять! Після прокачки тормозів.піднімаєш праву задню частину авто,ручнік на три щєлчка - і підтягуєш трос(в районі ручки ручніка - гайка) щоб ручнік тримав,теж саме і на лівій стороні.Якщо не допомагає і колодки в нормі - барабани під заміну!