Відповідь: Карбюратор Для львівських.Дуже гарний майстер по карбу, сам робив в нього.Потім рік не знав що таке проблема з ним, плюс гарантія.Він знаходиться на Боткіна(бічна В.Великого) в кінці біля бетонногозаводу(напроти заводської брами гараж). Звати Андрій.
Відповідь: Інформація про карбюратор Pieburg 2E Вчора зявилося трошки вільного часу і я добрався до свого карба. Зняв його, розібрав, промив, продув, поставив і при пробній поїздці одразу відчувся результат. Наскільки я зрозумів то проблема всетаки була в жикльорах. доречі промивав промивкою для карбюраторів в балончику, досить непогфнф штукенція, вимиває все до блиску (відносно)!:-D
Відповідь: Інформація про карбюратор Pieburg 2E Народ допоможіть! Після того як почистив карба збільшився розхід пального, 10л/100км? Підкажіть як його зменшити тобто шо зробити??? І ще одне, ускорітіль (похожий на гусачок), з одної сторони е дирка через яку бензин струйкою поступає у камеру, а з іншої маленкий отвір в якому знаходится кулька (така як від підшипника), для чого вона служить?:-(
Відповідь: Інформація про карбюратор Pieburg 2E про дирку закриту шаріком з пружинкою скажу тобі що то для того щоб вакуум сам не витягував бензин з карбуратора , а при нажатті на гашетку ускорітель давить бензі з другої сторони. тобто то є зворотній клапан, і він повинен перекривати бензу якщо він неперекриває то розхід збільшується.
Відповідь: Інформація про карбюратор Pieburg 2E хлопці, підкажіть як зменшити трохи прогрівочні обороти на карбі 2е2.. справа в тому шо десь в середині зими його перебирав Славік з Пасічної він же сказав шо це ніяк не регулюється.. до того якраз нормально було (1050-1100об/хв) після чистки стало (1300-1350 об/хв) зимою на то незважав але нах мені зараз та прогрівка
Відповідь: Інформація про карбюратор Pieburg 2E Немучай карб в нього є свої режими ОР нагрівається і оберти падають просто сідай і їдь. В мене прогрівочні 1300-1400 тримаються в таку погоду від 3-5хв. потім падають до 1000 і врешті норма 750-800.
Відповідь: Інформація про карбюратор Pieburg 2E +1. Не рухай, або візьми доку і розберися повністю зі всім карбом. Там має бути десь біля болта регулювання ХХ болт регулювання прогрівочних (в 2е3 так). Ти повинен розібратися з карбом оскільки регулюючи прогрівочні ти повинен будеш імітувати холодний пуск (біметал, заслонка і т.д.). Якщо ти отфонаря собі хош накрутити то краще не рухай. Нормальні в тебе прогрівочні!
Відповідь: Інформація про карбюратор Pieburg 2E сьогодні дивився гольф з 2Е3 там прогрівка виключається натисканням на педаль газу.. в 2Е2 тоже так має бути??? бо в мене непрацює така функція
Відповідь: Інформація про карбюратор Pieburg 2E У мене карб 2ЕЕ були проблеми із ним. Непрацювала друга камера і обороти плавали самі по собі. Прийшлось ремонтувати замінив резистор положення заслонки і вакумний регулятор і все гаразд і розхід нормалізувався. Ще бувають провали коли хочеш дати газу але я замітив що це залежить від бензини! Маю проблемку коли гальмую мотор глохне треба ще переглянути усю вакумну систему. Додано через 10 хвилин Mishel звернись Саша +380976696944 займається карбами. Я сам у нього робив
Відповідь: Інформація про карбюратор Pieburg 2E Ні. Бач, ти навіть незнаєш як карб твій має працювати взагалі, а вже хочеш щось крутити Качай доки з МСКру і читай! 2е3 карб тупіший за 2е2 на порядок. В нього нема пневмопривода, перед заводкою зранку треба 1 раз на педаль нажати і т.д.
Відповідь: Карбюратор друже в мене проблема,коли їду і кидаю на нейтралку то оберти падають до нуля, а потім піднімаються ,деколи глохне,підкажи щось
Відповідь: Інформація про карбюратор Pierburg 2E Шукай підсоси повітря, розриви вакуумних шлангів. А якщо холостий хід абсолютно стабільний то розглядається варант смерті вакуумного коректора запалювання що стоїть на трамблері.
А можна достати такий карб новий, ато мені привезли в ужасному стані(і як розібратись, 2е2 чи 2е3??) і чи потрібно ставити якісь датчики(температури ох.рідини, повітря, лямбду???)