Інсталяція газової установки: добре чи погано

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем jora, 5 тра 2006.

  1. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Сучасні ГБО це які??? Газовий вприск? Ти збираєшся собі таке поставити? Якщо так, то твої розрахунки правильні. Але .... таке ГБО коштує 800 уй. Хотів би дожити до того дня, коли ти собі його поставиш. :hi:

    Аргументів маю більше, ніж ти собі можеш уявити. Я на газу катаюсь на всіх своїх машинах, в т.ч. і на Пасаті уже десь 150 т.км. Але наводити їх тут не маю часу, ти тільки встанови собі ГБО так як ти задумав і сам будеш в шоці, як воно тобі класно за рік відіб"ється по ціні.
     
    Останнє редагування: 23 кві 2009
  2. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    1)Чому ти такий не стриманий? що за образливі фрази "Але .... таке ГБО коштує 800 уй. Хотів би дожити до того дня, коли ти собі його поставиш. :hi:" ?
    Я саме 4-го покоління хотів ГБО, але нажаль воно мені не стає на авта, і ціна тут ні до чого.
    2) В якому контексті читати "будеш в шоці, як воно тобі класно за рік відіб"ється по ціні"?
    Ти що образився що я в тебе нічого не купив чи шо?
     
  3. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Мені відверто пох... що ти і де купив чи не купив.
    На рахунок ГБО, то ти путаєш між ними різницю. Якщо б поставити вприск, то там розхід 1 до 1 з бензином. А якщо не вприск, а 2-ге покоління, то там розхід мінімум на 20 % більший за розхід бензину. Тому твої аргументи, що там розхід 1 до 1 свідчить про те, що ти розхід взяв із вприску, а ціну з вакуума. Того і така класна економія виходить.
    Плюс одразу появляється вимога в 2 рази частіше міняти повітряний фільтр і свічки. Плюс не забувай, що при ГБО ти не виключаєш роботи двигуна на бензині, як мінімум для прогріву до темперутури вище 50 градусів, і докатки до заправки, коли закінчився газ.
    В такому випадку твоя математика на рахунок окупності за рік на 15 тис пробігу як мінімум занижена на 1 рік, а то і на більше.
    Оце я і хотів тобі довести. А ти чомусь сприймаєш це як образу.
     
    Останнє редагування: 24 кві 2009
  4. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Добре, якщо немає суттєвої економії, то чому ти на всіх своїх машинах маєш ГБО?
     
  5. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Тому що я бігаю в рік 40 і більше ткм, і тому, що авто на бензині і на авто може їхати роздільно. Тобто при чомусь неробочому, на чому не поїдеш на бензині, можна з успіхом їхати на газі. Також якшо залити бак+балон, то сміливо можна їхати хоч на край світу. :yes:
     
  6. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Газ транспортують в зрідженному стані, а отже балон знаходиться під тиском - а це вже небезпечно само по собі. На рахунок вибухо небезпечності: газ важчий за повітря тобто він опускається на низ, що ускладнює його перемішування з повітрям(якщо машина ночує на вулиці - цей фактор можна невраховувати взагалі). А пари бензина легші тому краще перемішуються з повітрям. Під час вибуху що бака з бензином, що газом:- незалишається ні машини ні оточуючих(тфу-тфу-тфу), звісно газ під тиском і його подається більше в очаг горіння(чи займання) чим протікання пального!
    Колись були проти парових машин(розривало котли), потім проти двигунів внутрішнього згоряння, насам кінець проти автомобілів. АЛЕ чомусь деякі автовиробники ставлять на заводські авто газові установки і ці авто купують!!!
    Звісно при правильному догляді, правильній регуліровці, своєчасному ТО небезпеки небільше чим сидіти на пороховій бочці(головне непалити:):):))

    Плюсів набагато більше:
    1- збільшення ресурсу двигуна
    2- приємніше, мякше працює двигун
    3- збільшується інтервал між замінами масла
    4 - мабуть головний це ЕКОНОМІЯ коштів(можна купити кращу гуму, чи магнітолку новеньку, чи квіти коханим частіше дарити)
    Я однозначно буду ставити ГБО, тільки необхідно підзбирати десь $1000-1500.
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Репост з бігміра:

    Пять причин не переводить авто на газ 16 февраля, 10:13
    Финансовый кризис серьезно ударил по кошелькам водителей. Бензин подорожал,хотя,нефть подешевела. Первое, что приходит в голову, - установка газобаллонного оборудования. Несмотря на тот факт, что расход газового топлива превышает расход бензина на 10-20%, экономия очевидна, поскольку газ намного дешевле бензина.Газ поставить - гарантии лишиться

    Дороговато будет

    Конечно, установка ГБО сегодня довольно дорогое удовольствие. Поскольку для современных автомобилей, оснащенных распределенной системой впрыска, разработана электронно-каталитическая система впрыска четвертого поколения, позволяющая получить от установки ГБО максимальный эффект. Однако со временем все затраты на ее установку окупаются.

    Так, например, Daewoo Lanos, который при езде в городских пробках расходует около 9 литров на «сотню» и проезжает по 100 км в день, окупит хорошую газовую установку примерно за семь месяцев. Огромный внедорожник Infiniti QX56, который расходует 24 литра на «сотню» и проезжает около трех тысяч километров в месяц, окупит ГБО за три с половиной месяца. При такой экономии уже все машины должны были работать на газу, но у газобаллонного оборудования свои минусы.

    Газ поставить-гарантии лишиться

    Как правило, новый автомобиль снимается с гарантии, если на него ставят газ. Только на некоторые китайские и российские марки автомобилей можно установить газ на фирменной СТО. Остальные продавцы новых машин таких услуг не предоставляют, мотивируя это тем, что автомобиль разрабатывался для эксплуатации на жидком топливе и автопроизводитель не может гарантировать нормальную работу автомобиля на газу.

    Второй минус - опасность возгорания или взрыва. При грамотной установке и своевременном техническом обслуживании риск минимален. Но теоретически автомобиль, оборудованный двумя топливными системами, представляет большую угрозу, чем аналогичный, работающий только на бензине. Учитывая тот факт, что в Киеве часто поджигают автомобили, наличие газовой установки сильно повышает риск взрыва.

    Морока с документами

    Третий минус связан с разрешающими структурами. Машина, оборудованная газовой установкой, должна иметь соответствующую пометку в техпаспорте. Тем, кто собирается купить автомобиль и перевести его на газ, стоит установить ГБО до постановки автомобиля на учет в ГАИ. В противном случае придется менять техпаспорт.

    Удобства-прочь

    Четвертый минус связан с дискомфортом, который приходится терпеть водителю автомобиля с газовой установкой. Во-первых, в таком автомобиле запрещено курить, во-вторых, машина теряет свои динамические характеристики, в-третьих, нарушается развесовка - тяжелый баллон в багажнике не только съедает место, но и негативно влияет на управляемость.

    Пятый минус - возможные технические повреждения автомобиля. В инструкциях по эксплуатации ГБО сказано, что заводить автомобиль нужно на бензине и только после прогрева переключаться на газ (хорошие системы делают это автоматически). Если эксплуатировать автомобиль только на газу, бензиновая топливная система может прийти в негодность. Неправильно настроенная газовая система может привести к серьезным повреждениям двигателя вплоть до разрыва впускного коллектора.

    Но, несмотря на все вышеперечисленные минусы, установка газобаллонного оборудования имеет не только весомое преимущество в плане экономии топлива. Автомобиль, оборудованный ГБО, обладает гораздо большим запасом хода, на газу двигатель работает мягче, чем на жидком топливе, остатки несгоревшего бензина не попадают в моторное масло, в результате повышается ресурс двигателя
     
  8. TROO

    TROO Новачок

    Авто:
    WV Passat B3 1.8
    Газ це повне г.....! Звичайно це моя особиста думка і я не закликаю до неї прислухатися , я придбав собі автомобіль обладнений отаким от чудом, добряче поїздивши не одноразово заїжаючи на тех станцію до цих такби мовити не чесних майстрів, які за заміну газового фільтра взяли з мене 70 грн. невраховуючи фільтра за 30 грн. а чому так ? Бо цеж газ, небезпечно, самі не поліземо до цього, а уявіть собі якщоб вам потрібно було поміняти повітряний фільтр і виби їхали на тех станцію це робити, смішно правда....Я не говорю про реальний дискомфорт у багажнику. А от про потужність зрадістю замовлю слово, потужність суттєво падає, для людей які не відчувають або не звертають на це увагу це явно не суттєво, але мені коли потрібно на трасі зробити швиткий обгін явно не вистарчає потужності..... от Німці розумні люди роблять такі чудові машини ,я в цьому переконався , працюють над одним авто декілька інженерів і роздумують якби то краще зробити, а тут "Міську" газовик за один день поставить настроїть і буде вам щастя!
    Особисто я собі більше такого лайна не куплю а тимпаче не поставлю, і буду всіх знайомих друзів рідних ітд. активно відмовляти....Купийте оригінальні авто чи то бензин чи дизель...і насолоджуйтесь справжиньою музикою мотору.... :man_in_love:
     
  9. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    А я замовлю слово Видно дядько Міську тобі шось там погано накрутив... Я не зауважив в своїй машині спад потужності при їзді на газі...
     
  10. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Я повністю згоден, що від регулювання залежить багато! Мій брат рік назад купив SENSа з установленою газовою установкою, так от пів року катався - машина чхала, пер..діла, їхати нормально нехотіла(там і так 1,3 та ще й газ), а потім в Києві заїхав на СТО де відрегулювали установку(подробиць регулювань я незнаю) машина тепер на газу їде краще ніж на 95.
     
  11. TROO

    TROO Новачок

    Авто:
    WV Passat B3 1.8
    Перед тим як ставити таке чудо винаходу людства, я би порадив поспілкуватися з толковим механіком , мотористом і послухати думку нарахунок цього питання. На мою думку будь-яка не штатна інсталяція "а-ля вуйка Міська" до добра не доведе! :nyam2:
     
  12. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Можливо хтось памятає після розпаду союза була паливна криза(мені років 8-10 було) бензин по талонам можна було купити лише 20л/місяць. У батька була 11 модель, і куча огородів, кроликів, кіз і т.д. Так от єдиним виходом була саме ГБО, на той час досить премітивна(проста). Після встановлення установки(було єдине СТО в Полтаві, маю наувазі Полтавську обл) - машиною як то кажуть їздили і в туалет(він в дворі:)), але навіть після закіннчення кризи паливної їздити на газу ніхто неперестав. Раз в пів року їздив на СТО для проходження ТО газового обладнання(100км) відмов установка незнала. Років через 5-7 замінили редуктор на більш новий(на той вже небуло запчастин), з нею і продали машину в 2006.
    Втрата потужності була - це факт. Якщо встановити установку за 1000грн та ще й у "діда Всиля" то геморой гарантовано, а якщо на спеціалізованому СТО та ще й за 1000ує то навіть втрати потужності можна невідчути.
    А взагалі газ це краще пальне для двигуна чим бензин, газ вже в газоподібному стані одже він краже перемішається з повітрям, а бензину ше потрібно випаруватись.ГБО 4 чи 5 покоління автоматично перемикаються на бензин при різкому розгоні чи навантаженнях, і переходять на газ при їзді без нагрузок.
    А пробіг двигунів славут які працюють в таксі по 250-350тис, мені здається мало знайдеться однофорумців які скажуть що їх фольц (точніше двигун) пройшов без капіталки стільки. Заміна мастила не через 5-7 тис(хоча хочеться замінити через 2тис) а через 10тис а то й 15?(а масла льємо недешеві).
    Це були мої коротенькі аргументи ЗА.
     
  13. DEMO

    DEMO Місцевий

    Авто:
    Kia Cerato 2.0 EX АКПП
    Клубна карта:
    000045
    як на мене то 250 - 300 тищ то стандартний пробіг двігла без капіталки для фольців.
    А взагалі я колись хтів ставити собі ГБО але не побачив економічної доцільності з моїми скромними 5-8 тищ. в рік.
     
  14. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Я згоден що при пробігу в 10тис на рік ГБО ставити недоцільно. В мене виходить 3-5тис на місяць тому я вважаю дану установку доцільною.
    А на рахунок 250-350тис пробігу у фольца то на мій 1,3 пишуть 160тис(можливо я і помиляюсь), але навіть при відмінному догляді за таврією я нечув навіть про такий пробіг до капіталки.
     
  15. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Згідний, сам маю ГБО вже 4 роки (Дуууууже задоволений) На передостанньому з'їзді моє авто трохи подиміло гумою. Я задоволений динамікою і розходом палива:good:
     
  16. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    ану підкажіть чи можна поставити ГБО на VR6 шо то за установка має бути і кіко $ :blush:
    і ще один нюанс мені треба шоб газ заміняв 98 бензик.. для таких завдань який гад ліпше використовувати метан чи пропан?
     
    Останнє редагування: 21 тра 2009
  17. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    нафіга купувати ВР6 і ставити газ.
    але то має бути установка Євро 4. Останні ціни які я чув то установка 650 баків і по 50 баків за кожну форсунку.
     
  18. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Що в метана, що в пропана октанове число більше за 100 (в 98 теоретично повинно бути 98). Пропанових заправок - куча, а метанових декілька. Обслуговування метанового обладнання дорожче + важчий балон(50-70 кг) і лише однієї форми, а пропанових і різних форм і обємів.
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. rocker

    rocker Початківець

    Авто:
    Skoda fabia new 1.4
    а чим погано ставити газ на вр6? зараз і 8-ми циліндрові на газ переробляють часто, бо коли їсть 20-25л на 100км,то економія дуже суттєва виходить, хоча установка на 8ц виходить 9000-10000
     
  20. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    як на мене в гольфовських двигунах нема такої електроніки щоб неможна було поставити самому ГБО, у мене на москалёві стоїть ГБО, батько їздить і пісає окропом від щястя, собі на гольф одразу після покупки авто поставив, також тішуся, з луцька в львів і назад до луцька - 25 літрів (300 км, 66 грн). половину запчастин ГБО можна поставити б/у, вони не зношуються, лише поміняти фільтр в клапані газовому, і слідкувати час від часу чи неде не пропускає газ. Втрата потужності? трохи є, але економія це все перекриває. ще одне, порахуйте скільки вам двигун коштуватиме придбати, мені здається зекономиш більше. октанове число газу (пропану) 105-110 , детонації ніякої на будьяких режимах роботи, зимою заводжу на газі (заводиться краще ніж на бензині), машина прогрівається швидше.

    на ВР6 радивби ставити газ, дорого таку звірюку годувати. проблем з встановленням - ніяких, тільки плати гроші.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)