Інсталяція газової установки: добре чи погано

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем jora, 5 тра 2006.

  1. Мартін

    Мартін Новачок

    Авто:
    OUTLANDER XL 3.0
    Доброго Дня всім!
    Підкажіть будь-ласка де на Заході України є сервіси які з гарантією можуть поставити ГБО.
    Якщо можна, дайте якісь телефони чи адреса.
    Дякую!
     
  2. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    в Івано-Франківську є. В Чернівцях. А шо в Тернополі з цим проблема ???
     
  3. Мартін

    Мартін Новачок

    Авто:
    OUTLANDER XL 3.0
    Ніколи не цікавився, але хочеться найти якусь полюдську фірму, тому і питаюсь:girl_angel:
     
  4. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    В Франківську можу рекомендувати. Якщо тобі це буде цікаво.
     
  5. SERGEY29

    SERGEY29 Новачок

    Авто:
    Jetta II 1,8
    Я теж поставив собі ГБО та не жалкую. На моноінжекторі несправний дачик температури повітря і тому дозуе на 30% бензину більше а тому газ був вигідний. в мене 1.8 на 100км споживае в середньому 7,5 л. Встановлював самостійно. Придбав в Харкові ГБО на загальнусуму 1050грн. кому цікаво можу описати
     
  6. Мартін

    Мартін Новачок

    Авто:
    OUTLANDER XL 3.0
    скинь адрес і тел. дякую
     
  7. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    http://avtogaz.if.ua/ я ставив тут. нарікань жодних.
     
  8. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    Хлопаки може газ це дешево але угробно для двіжка,він його висушує і коли ти в один прекрасний момент захочеш перейти на бензу то потечуть сальники і ще багато проблем.Краще зробити нормально карби,інжектори.І тяга не та.
     
  9. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Все тему можна закривати. Вже і висновок є:D:D:D:D:D:D:D:yahoo::yahoo::yahoo:
     
  10. rocker

    rocker Початківець

    Авто:
    Skoda fabia new 1.4
    про тягу на газу можуть говорити тільки ті, хто ніколи на ньому не їздив і взагалі чув від 10-х людей або коли погано поставили установку чи не змогли її номально настроїти. багато людей різниці не відчуває, тільки у вартості )))))))))))

    якщо на інжекторну машину ставити 4-е покоління, то поїздите і зрозумієте що і як, тим більше, що машина завжди буде заводитись на бензині, то як сальники можуть потекти )))))))))))))) то зразу видно що взагалі і близько не знаєте що говорите ))))))0
     
  11. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Ще, ще...ще стільки разів незгідний!!! Я вже колись писав, що на газу 3роки і політ нормальний! Зараз я в Одесі, на відпочинку. Хочу поділитися розходом палива на відрізку Одеса - Львів. Запакував в балон 56літрів газу (пропан-бутан) і проїхав 625км. Авто завантажене і + причіп. Їхав в межах дозволеного - 90-120км/год. ХТО НЕЇЗДИВ, ТОЙ НЕЗНАЄ!!!

    про тягу на газу можуть говорити тільки ті, хто ніколи на ньому не їздив і взагалі чув від 10-х людей або коли погано поставили установку чи не змогли її номально настроїти.
    ПОВНІСТЮ ЗГІДНИЙ 100 НІ 1000РАЗІВ!!!!!!!!!!!!
     
    Останнє редагування: 14 сер 2009
  12. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Я при перечитці таких повідомлень просто випадаю в осадок. Ну скільки можна таке писати? Невже ГБО настільки наганяє страх на людей, що вони перед ним готові хреститися?
    Можливо хоть ця інформація змінить ваші погляди на ГБО?

    "Немецкий концерн Volkswagen представил европейским потребителям новую специальную версию минивэна Touran под названием Freestyle. Компактный семейный автомобиль получил оптику с "задымленными" стеклами, тонированные окна, решетку радиатора с покрытием из матового хрома, релинги на крыше и 16-дюймовые диски. Помимо этого, салон Touran Freestyle получил богатую отделку кожей и алюминием. Для любителей автомобильных "примочек" установлена продвинутая аудиосистема и GPS-навигатор.
    VW Touran Freestyle комплектуется бензиновыми моторами мощностью 102 и 140 л.с. или дизелями почти такой же мощности. Есть и 150-сильный вариант EcoFuel, работающий на природном газе. Стоимость базовой версии минивэна составляет от 25 925 евро.
    Источник: autonews.ru"

    "В Европе начались продажи Volkswagen Golf Plus BiFuel. Этот экологически дружественный и экономичный автомобиль стал уже вторым представителем линейки BiFuel после "стандартного" Golf MkVI. Он дебютировал в декабре минувшего года на Болонском автосалоне. Просторный хэтчбек оснащен 1,6-литровым четырехцилиндровым двигателем мощностью 97 л.с., адаптированным под использование как стандартного бензина, так и сжиженного природного газа. Для разных видов топлива, разумеется, предназначены раздельные емкости, в результате чего на одной полной заправке Golf Plus BiFuel может проехать 1100 км.
    Расход топлива составляет 7,5 л/100 км на бензине и 9,8 л/100 км - на газе. По подсчетам Volkwagen, в Германии использование газа позволит владельцам автомобиля сэкономить 6,1 евро на каждые 100 км пути. Стоимость Volkswagen Golf Plus BiFuel стартует с отметки 22 460 евро.
    Источник: autonews.ru"

    "Впервые в 24-часовых автогонках, которые состоятся 23-24 мая, участвуют два автомобиля Scirocco с газовыми двигателями. Три автомобиля Scirocco GT24 с бензиновыми турбодвигателями будут участвовать в классическом заезде на трассе Нюрбургринг Нордшляйфе ("Северная Петля").
    В мае 2009 года на Нюрбургринге концерн Volkswagen представит новый Sciroccо, работающий на природном газе, надежность которого будет проверена на самой сложной гоночной трассе в мире. "24 часа Нюрбургринга" - это отличная возможность продемонстрировать свои технические возможности»,- говорит директор подразделения Volkswagen Motorsport Крис Ниссен (Kris Nissen). "Scirocco GT24 в прошлом году доказал свою мощь, став победителем в своем классе. В 2009 году мы делаем еще один шаг вперед. Мы хотим доказать, что Volkswagen предлагает разные варианты двигателей, каждый из которых отличается высокой эффективностью, динамикой и надежностью. "Северная петля" и "24 часа Нюрбургринга - идеальные испытательные полигоны", - продолжает г-н Ниссен.
    Для гонок 2009 года Volkswagen разработал версию Scirocco с двигателем CNG (Compressed Natural Gas). В центре внимания инженеров была оптимизация горючей смеси для двигателя, оснащенного турбокомпрессором, а также нахождение баланса между максимальной температурой выхлопа и верхней границей потенциала турбокомпрессора, что было призвано оптимизировать как динамичность, так и мощность автомобиля. Результат их работы: мощность почти 300 л.с. и крутящий момент 350 Нм, которые без изменений передаются на передние колеса с помощью шестиступенчатой коробки передач DSG.
    За рулем одного из Scirocco GT24-CNG будут: Ульрих Хакенберг (Германия), президент Volkswagen по техническому развитию, журналисты Бернд Остманн (Германия), Петер Вюсс (Швейцария) и Джон Баркер (Великобритания). Вторым автомобилем будут управлять: ас тюнинговых спорт-каров Петер Тертинг (Германия), знаток "Северной петли" Томас Кленке (Германия), бывший пилот DTM Ванина Иккс (Бельгия) и легенда гонок на тюнинговых спорт-карах Клаус Нидцвидц (Германия).
    На одном из трех Scirocco GT24 с бензиновым двигателем выступает экипаж Жиньеля де Вильера (ЮАР), Карлоса Сайнса (Испания) и Дитера Деппинга (Германия), которые будут поочередно находиться за рулем, сменяя друг друга на маршруте. Настоящий квартет юниоров составляют победители прошлого года Джимми Йоханссон (Швеция) и Флориан Грубер (Германия), а также Ники Тиим (Дания) и Мартин Карлхофер (Австрия). Кроме того, кабину еще одного Scirocco GT24 мощностью 330 л.с. поделят специалисты Формулы 1 - Конгфу Ченг (Китай), Карло ван Дам (Нидерланды) и Франк Мало (Франция), а также двукратный победитель 24-часовых автогонок Альфрид Хегер (Германия).
    Источник: volkswagen .ru"

    Це не будь-хто придумав. Це всіма нами поважаємий ВАГ. Невже все так погано для мотора і ВАГ цим жертвує???
     
    Останнє редагування: 15 сер 2009
  13. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Цікавлять думки на наступне: мені подарували газову установку зняту з іншої машини, все лежить у картонній коробці без балона, деякі частини труб, патрубків трошки покриті ржавчиною; 1. Чи варто собі ставити на машину? 2. Куди порадете підїхати, щоб на неї подивились, встановили, по необхідності докупити все що потрібно замінити та нехватає? 3. І чи варто з цим звязуватись?
     
  14. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Вельмишановні одноклубники!
    Сам хотів постаисти на авто ГБО. Вже не хочу. Не хочу цієї економії.
    Нещодавно повернувся з Польщі. Їздив аж в Новий Сонч.
    Всі ми прекрасно знаємо, що в там набагато кращі дороги, та автомобілісти набагато культурніше і чемніше їздять ніж в нас. Вимоги ТО до авто не такі як в нас, що за хабар любій каліці можна зробити ТО. Одним словом нема що порівнювати.

    Так ось: По дорозі бачив жахливу картину. Автівка на швидкості, в жарку погоду вмазалась в дерево. Загорілась миттєво. Двоє згоріло наживо!
    Причина - ГБО
     
  15. rocker

    rocker Початківець

    Авто:
    Skoda fabia new 1.4
    цікаво, а якщо машина на швидкості врізається в дерево, то від бензини загорітись не може??? тим більше, що час спалаху бензини є більший -- щоб газ загорівся мають бути відповідні умови! Ви б краще пошукали скільки авто згоріло через проблеми з бензином ))
     
  16. tanja

    tanja Active Member

    Авто:
    WV GOLF II 1,6Д
    То мені щось нагадує, як Vexler писав про китайські протитуманки. Як одна машина загорілася через них.... Такі випадки бувають один на десять тисяч, а то і рідше !
     
  17. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Ставити чи неставити ГБО на свій автомобіль, справа персональна. В Одесі: А-95-7,60грн, ГАЗ-4,00грн. Я не агітую, але робіть прості підрахунки.
     
  18. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Причина загоряння не газ а ДТП. Сказати що через газ була ДТП: тоді це довід і не в пользу ГБО. Але з таким самим успіхом можна сказати про інші випадки аварій і займань авто, що причина бензин тому потрібно купувати дизельні авто, а ще краще електромобілі там пального немає.
    Звісно побачине не з приємних, і ризик займання авто з ГБО більший ніж без нього, але це тому що в авто йде більше паливних трубок(бензинові+газові). А в інжекторних при розриві шланги насос буде качати пальне поки не накачає тиск в паливній рейці(тобто качатиме все назовні) але це не привід для того щоб всі перейшли на карби!???
    На рахунок газу завжди були "за" і "проти". І "за" буде більше якщо установки будуть проводитися на сервісному СТО, і ТО проводитися вчасно: майстрами а не "дідом Петром" з сусіднього гаража.
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    перечитаввсю гілку - і вжахнувся!!! :shok: Наскільки кардинально-протилежно різняться думки За ГАЗ і За БЕНЗУ.

    Скажу, виходячи з власної бухгалтерії. В цьму мені допомогла карточка Фішка, що дали на заправці. оскільки раніше я не сильно там підраховував і замислювався над потраченим баблом на бензу.

    Отже за 2,5 місяці на бензу в мене пішло 3 000 грн. А то і більше. Бо декілька разів заправлявся не на ОККО. Щоб кататись - не катаюсь. Все по справам, все по роботі.
    Звичайно, можна було б купити Гольфа 1,4 чи Полку. Але авто мені потрібне для роботи і по роботі.

    Отже вирішив - буду ставити газ. ризик є.
    Від бензи не менший ризик, адже всі забуваються, що бензонасос стоїть в нас в баку і датчик бензини також там. і купа проводів постійно омиваються бензином.
    По моїм підрахункам з такою їздою газова установка за 350 баків окупиться мені за 3-4 місяці. А то і раніше. ставити буду 3 покоління. Воно нормально себе зарекомендувало:yes:

    пі.ся. Бенза - 3000 грн. на газу це обійшлося в 1500-1700 грн. Економія - 1200-1500 грн. цілком нормально. Адже, наприклад, труба металопластикова для опалення 20мм - 17 грн/м.п. так що за 3 місяці можу в хаті зробити опалення.))))
     
    Останнє редагування: 24 гру 2009
    • Подобається Подобається x 1
  20. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Повністю підтримую твою думку і наміри!!!
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)