Інсталяція газової установки: добре чи погано

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем jora, 5 тра 2006.

  1. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Вкотре уміляюсь всім цим висловлюванням "за" і "проти", чесне слово, особливо "проти". Добавляти більше нічого не буду, але чесне слово, тішить.
     
  2. LEZHAN

    LEZHAN Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    В мене вдома стоїть газовий сигналізатор, думаю установка такого прибору вирішить проблему витоку та отруєння.
    На днях буду ставити метан 2 пок., такий пристрій поставлю обовязково. Я за ГБО.
     
  3. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    А що це за http://www.facts.kiev.ua/archive/2010-09-17/109484/index.html?

    Вроді все справне було... Висновки експерта також цікаві. Економити потрібно, але не на житті мабуть...
     
  4. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    следует регулярно проходить техосмотр в организациях, специализирующихся на проверках газовых установок, ни в коем случае не допуская формального отношения экспертов к своим обязанностям. Также весьма важно пользоваться только заводским, сертифицированным оборудованием и эксплуатировать его, строго придерживаясь инструкции.
    Я вже 5років на газу, проблем не виникало. Кожних півроку заїзджаю до знайомого газовщика і проходимось по з'єднаннях мильним розчином. 4місяці назад зробив повний капремонт газового редуктора, все ок. Я дуже задоволений ГБО.
    п.с. Статистика взривів - бензонові взлітають в повітря набагато частіше, про них непишуть. Небійтеся ГБО, якщо воно поставлене на сертифікованій СТО і майстрами з рівними руками. Вибір за Вами.
     
  5. Andriy M

    Andriy M Новачок

    Авто:
    Jetta II 1986 1,6.,бенз.5-ст КПП
    Всім привіт! Поставив газ "Пропан-Бутан" в липні .Економія на заправці становить 30-40% , в залежності в АЗС (заправляюсь на різних, від АЗС залежить на скільки вистарчає балона). Тяга двигуна послабилась невідчутно. Двигун працює стабільніше. При різкому обгоні необхідно переходити на нижчу передачу.По вартості: усановка з документами для МРЕВ - 3000, оформлення -1000. Двигун 1,6карб. На рахунок зносу ще зарано робити висновки.В холодну погоду заводити краще на бензині, хоча й на газі непогано заводиться.
     
  6. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    ??? І де цю статистику дивитися?
     
  7. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    Можу сказати на рахунок зносу таке.
    ГБО (пропан) поставив після капіталки двигуна, відїздив 40 тисяч і пасат почав брати масло але небагато (десь 1л на 5000-7000км). Масло завжди заливав Ельф 10w40, регулярно міняв.
    Вскитіє показало що сальники клапанів - дубові і замітний знос направляючих клапанів,
    хоч вони були замінені при ремонті мотору.(після заміни сальників перестав брати масло)

    Зробив висновок що газ то ненайліпший варіант але катаюсь дальше на ньому всетаки трохи економніше.
    вот такі справи...
     
  8. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Забийте мя - не знайду теми, в якій ми активно обговорювали питання газової системи в авті. Тому подаю перекладену статтю тут. Заздалегідь перепрошую, бо в себе так і не можу нічого в тексті виділяти, підкреслювати і т.д., тобто, робити його привабливішим і читабельнішим. Але мені було цікаво читати ту статтю, тому подаю її тут - може ще комусь у пригоді стане. З прийдешнім Новим роком вас!
     
  9. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Стаття з журналу «АвтоСвіт», № 46 від 12 листопада 2012 р. Переклад спеціально для форуму Львівського VW Клюбу.

    ТЕМНА СТОРОНА ГАЗУ

    Їзда на LPG – це не тільки заощадження. Газове обладнання ускладнює будову системи постачання палива і збільшує кількість поламок. Деякі з них складно продіагностувати, до інших краще просто призвичаїтися.
    Кожен, хто має намір встановити в своєму авті газове обладнання, повинен бути свідомий, що таке рішення тягне за собою багато наслідків. Звичайно, більшість осіб зосереджується на тому, скільки вони заощадять, їздячи на гізу. Складно цьому дивуватися, бо заощадження – принаймні в теорії – виглядають дуже показово! На практиці ж вони, зазвичай, набагато менші – виявляється, що використання газу є більшим, ніж ми собі планували, надалі час від часу треба дозаправляти бензином, до того ж потрібні додаткові технічні огляди і збільшується кількість поламок, яких ми спочатку не передбачали. Підсумовуючи всі «за» і «проти» в перспективі кількох років, можна сказати, що, їздячи на газі, можна заощадити. Однак, треба сказати собі відверто, що цього можна добитися за рахунок ускладненої експлуатації, якій більш педантичні водії однозначно не дадуть ради – їм відмовлять нерви. На жаль, частина автомобілів після встановлення газового обладнання починають додавати проблем, яких раніше їх власник не міг сподіватися. У випадку старших авт і простих змішуючих газових обладнань ці проблеми обмежувалися до нерівних обертів на нейтральній передачі, послабленої динаміки чи випадкового вимикання мотора під час під’їзду до перехрестя. У найновіших автомобілях з складними системами бортової самодіагностики співпраця з газовим обладнанням є ще складнішою і, нехай би була взагалі можливою!, вимагає високої кваліфікації майстрів, які встановлюють систему. На жаль, це змінний показник. Тому двоє різних користувачів однакових моделей можуть мати зовсім різні враження від їзди на газі.
    У найгіршій ситуації знаходяться ті, хто хоче купити авто з уже замонтованим газовим обладнанням. Варто налаштувати себе, що, найімовірніше, незадовго треба буде замінити кілька елементів газової системи – якщо хтось продає такий автомобіль, то він або вже виексплуатований, або створює складні для вирішення проблеми. Представляємо ті поламки, які найчастіше трапляються в автах на газ, а також їх імовірні причини. На щастя, вузли та підсистеми, що використовуються в автомобільних газових обладнаннях, не дуже дорогі. Однак, часто проблема полягає не в коштах ремонту, але в тому, що експлуатація такого автомобіля стає проблемною. Часто трапляється так, що сервіс, який займається ремонтом газових систем, стверджує, що проблема полягає у несправному моторі, а саме обладнання працює правильно. У свою чергу, звичайна СТО звалює вину на газовиків, а клієнта відсилають від майстерні до майстерні. Економія на паливі може вимагати терпеливости!

    Горить контролька двигуна – check engine
    Загоряння жовтої контрольки у вигляді двигуна, в разі автомобіля з газовим обладнанням, означає те ж, що і в автах, які працюють на бензині, - неправильний склад відпрацьованих газів або аварія підсистеми, яка може мати на це вплив. Часто це не супроводжується жодними відчутними змінами в роботі двигуна, однак, ігнорування протягом довшого часу контрольки «check engine» може спричинити поважні ушкодження мотора. На жаль, в автах із встановленою газовою системою ризик спалахування цієї контрольки є дуже великий. Монтуючи газове устаткування, робиться значне втручання в систему двигуна, праця якого у найновіших автомобілях дуже детально контролюється бортовими системами самодіагностики. Газ по суті має інші параметри спалювання, тому також складно утримати аналогічний склад відпрацьованих газів, як на бензині. Спеціаліст, який встановлює газове обладнання, повинен вміти «обдурити» комп’ютер, який керує двигуном. На жаль, ідеальна співпраця авта з новим паливом триває досить коротко. Головною причиною є погана адаптація комп’ютера газу до бензинової програми. Якщо контролька check engine загориться після тривалішої експлуатації двигуна на газі, то причин може бути більше, наприклад, пошкоджений емулятор бензинових впорскувачів або лямбда-зонд, спрацьовані і неточні впорскувачі газу, розрегульований або неефективний випаровував. Причиною загоряння діагностичної контролькиможе бути також поганий склад палива LPG – на практиці це трапляється доволі часто. Навіть якщо разом із загорянням контрольки не відчулося зниження потужности двигуна, треба знайти причину. Можливо, двигун працює нормально, але, наприклад, на збідненій паливній суміші, що супроводжується підвищенням температури згоряння. Це, у свою чергу, призводить, наприклад, до вигоряння клапанів і каталізатора. Причиною загоряння контрольки може бути також один з елементів фабричної системи постачання палива.

    Плаваючі низькі оберти
    Проблема з нестабільними низькими обертами стосується дуже багатьох автомобілів із газовим обладнанням. Причини можуть бути досить складні, але, зазвичай, значне вагання обертів на нейтральній передачі виникає з проблем із дросельною заслінкою і кроковим двигуном або поганого налаштування газового обладнання. Варто підкреслити, що деякі елементи, такі як впорскувачі газу, поступово зношуються. У зв’язку з цим, дуже важливо в автах з LPG проводити періодичні регулювання, які включають повторну адаптацію керування впорскуванням. Без цього навіть незначне забруднення дроселя чи крокового двигуна низьких обертів може порушити роботу двигуна. Зазвичай, після перемикання на бензин, оберти стають стабільними, а на газі вагаються навіть від 200 до 300 об./хв. Це може бути викликане повільнішою реакцією газового обладнання на зміну умов роботи двигуна, наприклад, тимчасово збільшеного подання повітря. Якщо не допоможе ретельне чищення дроселя і крокового двигуна та згадане вище регулювання керування впорскуванням, то до плаваючих обертів треба просто звикнути.

    Проблеми з заведенням мотора
    Якщо холодний двигун автомобіля з системою LPG не хоче заводитися, то причин може бути багато. Спочатку треба підозрювати систему постачання бензину, бо саме на ній працює двигун до моменту розігрівання. Досить часто причиною є просто відсутність бензину в баці, оскільки користувачі авт із газовою системою, зазвичай, їздять «на випарах» і забувають долити бензину в бак. На жаль, часами це призводить до пошкодження помпи палива. Часто, однак, двигун має проблеми з заведенням попри правильну роботу системи постачання бензину. У такому разі вина може бути на стороні зношених впорскувачів газу, які після вимикання двигуна надалі можуть пропускати газ. Таким чином, двигун уже на старті «залитий» перезбагаченою сумішшю LPG і бензину, яку складно завести. Навіть якщо врешті-решт вдається завести двигун, то такі впорскувачі треба замінити.

    Зменшення охолоджуючої рідини, перегрівання двигуна
    Автомобілі на газ часто борсаються з несправною системою охолодження, що проявляється насамперед у постійному зменшенні кількості ОР або закипанні двигуна в корках. Є два джерела цієї проблеми. Перше виникає з низької якости водяних шляхів і трійників, які використовуються при встановленні газової системи. Часом. Уже після двох років експлуатації газового обладнання несерійні водяні трубки починають тріскати, а пластикові трійники деформуватися, у результаті чого з’являються протікання, система охолодження заповітрюється і перестає правильно працювати.
    Друга причина виникає з тривалої їзди на занадто збідненій паливній суміші. Це призводить до підвищення температури в циліндрі і в результаті – до передчасного пошкодження прокладки під головкою. Через ушкоджену прокладку до системи охолодження проникають відпрацьовані гази, а під час руху всмоктування до циліндра проникає ОР. Наслідок – стрілка показника температури. Яка заходить на червоне поле.

    Погані покази рівня палива
    Показник рівня газу, загалом, є мало точним діодним датчиком. Зазвичай. Його достатньо для користувача, бо ж про запас він має ще й бензин – навіть якщо газ закінчиться, то можна продовжувати подорож на іншому паливі. Однак, може виявитися, що бензин уже також закінчився – адже він використовується при заведенні і навіть мале авто, крім газу, спалює його бл. 0.5 л на 100 км. Причиною поганих показів рівня газу може бути пошкоджений діодний датчик, але тоді реальний рівень LPG можна перевірити за годинниковим датчиком, встановленим безпосередньо на балоні. Якщо ж і він має підозрілі покази, найімовірніше сталося пошкодження поплавка всередині балона. Найчастіше, його можна поміняти разом із багатоклапанником, відповідальним, між іншим, за те, щоби не заправити забагато газу.

    Зниження потужности двигуна, зростання використання палива, нерівномірна робота
    Користувачі авт, які вже протягом довгого часу працюють на газі, можуть зіткнутися з проблемою зниження потужности, слабкої динаміки і нерівномірної роботи двигуна. Звичайно, причини таких проявів можуть бути різні і не обов’язково пов’язані з системою LPG. Якщо, однак, вона довго не регулювалася, то дуже ймовірно, що газ призвів до значного зношення елементів головки. У результаті тривалої їзди на збідненій суміші випалюються клапани в головці і в результаті падає компресія. Так відбувається особливо швидко в тих автах, у яких вимагається періодичне регулювання клапанного люфту, підтримки і випалення клапанів. За зниження потужности або зростання використання газу можуть відповідати також зношені впорскувачі газу – в залежності від модели, вони витримують від 20 до 100 тис. км. Схожі прояви у старших моделях обладнання (змішувальних) можуть виникати через занадто довгу незаміну випаровувача. Його головним елементом є мембрана, яка під впливом вакууму керує порцією газу. На жаль, із часом вона твердне, у зв’язку з чим починаються проблеми із відмірюванням порції палива і складом паливної суміши.

    Ускладнене сервісне обслуговування
    Всупереч загальним переконанням, автомобільне газове обладнання не є надто складною системою, а використані в ньому вузли і підсистеми коштують не дорого – більшість типових елементів, які швидко зношуються, коштують максимум кілька сотень золотих. Однак, у разі проблем з автомобілем, який їздить на газі, визначення, в чому проблема, буває складним. У звичайній майстерні авто з газовим обладнанням можуть просто відіслати геть – у сервісі може не виявитися необхідного діагностичного обладнання (аналізатора відпрацьованих газів, комп’ютера зі спеціальними програмами). У цього типу автах часто використовуються «патенти», відомі тільки механікові, який встановлював обладнання. На жаль, навіть на СТО, які спеціалізуються на газових системах, не завжди вдається отримати допомогу. Це випливає з відсутности програм до всіх газових систем. Одна СТО обслуговує зазвичай тільки авта з газовими системами виробників, з якими вона співпрацює. Купуючи вживане авто з газом, варто довідатися, де була встановлена газова система – майстер, який встановлював, зазвичай, найкраще порадить собі з витвором своїх рук. Якщо ми купимо авто з обладнанням невідомого походження, то проблеми з обслуговуванням, у найгіршому випадку, закінчаться тільки після заміни регулятора системи на такий, з яким може справитися наша СТО. Діагнозування проблем в автах на газ буває проблемним – врешті-решт механік повинен перевірити більше елементів, ніж у разі фабричного авта. Складним буває також те, що зазвичай з автом на газ треба їздити на два техогляди – окремо на «загальномеханічний» і окремо на «газовий».

    Підсумок
    Зацікавлення газовими системами було б безперечно більшим, якби безсумнівні заощадження не супроводжувалися аж такою кількістю проблем. Не варто себе обдурювати – встановлення додаткової системи постачання палива в умовах СТО завжди збільшує ймовірність поламки. Не всі водії з цим погоджуються. Якщо хтось є перфекціоністом, то нехай забуде про авто на газ. Хіба що вибере для себе одну з небагатьох моделей із фабрично встановленою газовою системою. Адже, більшість проблем не полягає в газовому паливі, а в поганій якості роботи СТО, які встановлюють і обслуговують газове обладнання.
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. concrete

    concrete Новачок

    Авто:
    пасат
    Привіт ! Перечитав майже все . Я Нині вперше тут , а ти , я так зрозумів в ГБУ волочиш .. Якщо можна - пару питань .Вже давно в Польщі зняв з ВР6 32 газ-комплєкт з балоном - таблеткою.Я так розумію - інжектор (4) ? Там же інші не йдуть ? Хотів поставити на свій 2л інжектор . Почав робити ремонт в хаті - не до того було , думав перевезу весь цемент-плитку-вагонку , потім... А потім затіяв нову будову. Певно доб'ю корча , а пізніше нового куплю. Дасть Бог .. А теперка заліз по вуха в стройку.Ще буса ганяю. То що з ГБУ робити - поставити - скілько коштує ? Або продати і купити солярки на буса. За скільки ? Розумію , що на око важко сказати , але все таки.. Наперед дякую за відповідь.
     
  11. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Віднайшов цю тему, трохи переглянув, теж задумуюсь в установці гбо 4 покоління, що можуть сказати ті, хто встановив гбо? І скільки зараз коштує реєстрація і чи обов'язково реєструвати?
    Отправлено с моего Desire HD через Tapatalk
     
  12. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Яка в тебе система живлення мотора??? якщо 2e2 карб, то тобі підійде тільки 2 і 3 покоління. 4 - то на повний інжектор, притому електронний, на механічний стає з великим колхозом
     
  13. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    2е2... пічаль...
     
  14. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    та чого пічаль. ставиш 3 є покоління і агонь
     
  15. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    А я так був настроївся на 4, вичитав, що там подається Вароді зріджений газ, втрата потужності практично відсутня, вже навіть пробив в кого можна купити...
    А 3є взагалі як, на скільки там потужність ріжеться, як по ціні?




    Мрію про KR з мегасквіртом і 4 гбо)))
    Отправлено с моего Desire HD через Tapatalk
     
  16. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    ну що там поставив газ?))а то я вже тоже націлююсь..)як епокоління буш ставити і де?)
     
  17. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Я ще в пошуках установки I в пошуках iнфи на тему добре чи погано, бо чув дуже багато думок i щось для себе не можу визначитись. Однi кажуть "бомба в багажнику" iншi хвалять. А шег он вже друге авто з газом прикупив, в нього там правда 4 поколiння, на мою думку. Менi на карб пiдходить максимум третэ, не знаю на скiльки воно безпечне i чи добре таке брати бу, взагалi за З мало iнфи.

    Надіслано від мого HTC Inspire 4G, використовуючи Tapatalk
     
  18. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Дочекаєшся шо установка газу буде коштувати стотисячміліонів... дивись на ціну бензини! Все безпечно, якщо дивитися вчасно до того. Став 3 пркоління, не парся. Безпечність однакова, тільки різниця в технології. Економія на лице. Або купи собі авдюху 2.6 і теж постав 4те покоління)))
    А мотор чистіший) тішусь)

    Надіслано від мого LG-E975, використовуючи Tapatalk
     
  19. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    третє значно краще за 2-ге. це по-суті теж саме але з лямбда-зондом і мозгами
     
  20. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Не факт, що i газ скоро пiдросте...

    Надіслано від мого HTC Inspire 4G, використовуючи Tapatalk
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)