Інсталяція газової установки: добре чи погано

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем jora, 5 тра 2006.

  1. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Відповідь: Інсталяція газової установки: добре чи погано

    http://www.astron-autogas.kiev.ua/gbo/advatages.html
    тут є трохи інформації по ГБО - це на перевагу всім сказаним вище негативним думкам. Крім того, може комусь просто буде цікава чи корисна така інформація :)
     
  2. Конан

    Конан Новачок

    Авто:
    VW Jetta II 1.8 1985
    Відповідь: Інсталяція газової установки: добре чи погано

    Порадьте де у Львові краще встановити метанову газобалонну у установку на легкове авто:?:
     
  3. rocker

    rocker Початківець

    Авто:
    Skoda fabia new 1.4
    Відповідь: Інсталяція газової установки: добре чи погано

    Чому саме на метан, якщо не секрет?
     
  4. Avsel

    Avsel Місцевий

    Авто:
    VW Passat B3 Variant(1,8ABS)->Kia Cerato 1.6CRDi EX Silver
    Відповідь: Інсталяція газової установки: добре чи погано

    Напевно тому що він дешевший ніж пропан-бутан. Хоча як на мене, то його важче найти (мало таких заправок).
     
  5. rocker

    rocker Початківець

    Авто:
    Skoda fabia new 1.4
    Відповідь: Інсталяція газової установки: добре чи погано

    Вын дешевший на 20коп. Це не аргумент!
     
  6. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Відповідь: Інсталяція газової установки: добре чи погано

    метан має меншу теплотворну здатність при згорянні, відповідно і потужність втрачається в порівнянні з пропан-бутаном. А заправок таких в нас я ше не бачив.
     
  7. rocker

    rocker Початківець

    Авто:
    Skoda fabia new 1.4
    Відповідь: Інсталяція газової установки: добре чи погано

    та я знаю, що потужність втрачається, тому і запитав, ЧОМУ?

    Заправки є
     
  8. Конан

    Конан Новачок

    Авто:
    VW Jetta II 1.8 1985
    Відповідь: Інсталяція газової установки: добре чи погано

    Метанова газова установка вже встановлена , але не налагоджена.
    А метан порадив знайомий (яеий вже 5 років на ньому їздить) як більш дешевий і безпечний
     
  9. rocker

    rocker Початківець

    Авто:
    Skoda fabia new 1.4
    Відповідь: Інсталяція газової установки: добре чи погано

    Я метану більше боюсь ніж пропану. По своїх деяких властивостях пропан є небезпечніший, але він не вибухає в таких пропорціях як метан з сумішшю повітря.
    Яка саме установка стоїть?
     
  10. Конан

    Конан Новачок

    Авто:
    VW Jetta II 1.8 1985
    Відповідь: Інсталяція газової установки: добре чи погано

    я не знаюсь в установках
     
  11. rocker

    rocker Початківець

    Авто:
    Skoda fabia new 1.4
    Відповідь: Інсталяція газової установки: добре чи погано

    Під капотом подивись, який редуктор стоїть?
     
  12. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: Інсталяція газової установки: добре чи погано

    Я трошки втикнуся у вашу розмову, я Віталіка знаю просто, я відкривав також капот, стоїть установка і редуктор, хоча сам незнаю якого поколіня і як їх розрізнити. Я думаю людині треба просто дорадити професіоналів хто налагодить і запустить її в дію, там як я глянув намутили трохи зі шлангами як мінімум.:x
     
  13. rocker

    rocker Початківець

    Авто:
    Skoda fabia new 1.4
    Відповідь: Інсталяція газової установки: добре чи погано

    Попробуй поїхати на Газовик або Атмосферу -- вони займаються метаном, але нрайкраще поїхати до установщика, бо вони можуть здерти купу грошей за настройку
     
  14. Конан

    Конан Новачок

    Авто:
    VW Jetta II 1.8 1985
    Відповідь: Інсталяція газової установки: добре чи погано

    А де знаходяться Газовик, Атмосфера та установщик , може є телефони?:-|
     
  15. rocker

    rocker Початківець

    Авто:
    Skoda fabia new 1.4
    Відповідь: Інсталяція газової установки: добре чи погано

    Газовик на Зелені, за Дністровською, після жд переїзду. як їхати з центру, то по правій стороні
     
  16. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Інсталяція газової установки: добре чи погано

    Сорі, що повертаюся, але заділи видумки поданому цьому сайті, які вважаю за необхідне спростувати:


    перевод автомобиля на газ не требует конструктивной переделки двигателя, достаточно установки самого оборудования;


    а можна і без установки...

    сам баллон не занимает большого объема;

    більше ніж бак, до того ж в салоні!

    при работе на газе не бывает детонации (октановое число больше 100);

    При звичайному рекомендованому бензині теж

    цилиндропоршневая группа двигателя служит дольше (газ не смывает масло со стенок цилиндров и лучше перемешивается с воздухом, что способствует более равномерному сгоранию);

    1. якби там залишалося масло, в циліндрах від нього би створювався нагар.
    2. Чув протилежну думку про вплив сухого спалювання на знос в циліндрах.

    масло можно менять реже, поскольку оно медленнее теряет свои свойства;

    Дурня повна, бо масло міняється через накопичення в ньому мікроскопічних металевих частинок (фактично мікростружки), утворених в результаті звичайної експлуатації двигуна (вузли тертя, кочення тощо) і газ тут нідочого!

    гораздо меньше образуется нагара;

    Де?!

    менее вредный выхлоп, не возникает проблем с ГАИ по поводу СО;

    Вирішення проблеми глобального масштабу! Даїшники так і полюють на СО :) Насправді неправильний рівень СО залежить від правильності виставлення суміші та запалювання. Я можу відрегулювати машину на бензині так, що СО буде як в газовій, але їхати буде дуже погано.

    при правильно выбранном режиме работы двигателя на газовом топливе снижается и уровень создаваемого им шума на 2-3 дб (что особенно важно в условиях города). Двигатель начинает работать мягче, нет детонации и рывков, так как октановое число газа 93-120, при максимальном у бензина - 95;

    Так само при відрегульованому бензиновому моторі звук знижуэться. До речі, я майже все їзджу на невідомому їм 98-му бензині!

    сам процесс эксплуатации "на газу" ничем не отличается от работы на обычном топливе. Кстати, совершенно не обязательно, что, "укрепив баллон с газом", вы должны отказаться от бензина. В любой момент одним нажатием кнопки можно "переключиться" на традиционное топливо;

    навіщо, якщо можна без того...

    комбинированная система питания газ плюс бензин - это 1000 км без пополнения запасов горючего!

    У нас заправки що 20 метрів... Не в тундрі ж живемо. Навіть якби жили в тундрі - там однаково і бензинових і газових нема... Та зрештою каністру замість газобалона возити можна :)

    Опыт эксплуатации автомобилей показывает, что машины, работающие на газе, менее взрывоопасны, чем бензиновые.

    Неправильна статистика, це тому що їх менше!

    В любом случае газ или бензин в смеси с воздухом могут загореться только при высокой концентрации в определенном объеме. Бензин загорается при концентрации в 1,5%, в то время как газ только при 1,8 - 2,4%. В движущемся автомобиле взрывоопасная смесь возникнуть не может.

    Це просто дурне твердження, яке навіть коментувати не варто. Вибухи газу з людськими жертвами відбуваються як правило саме на ходу!


    На западе машина с газооборудованием стоит дешевле, нежели та, которая работает на бензине.

    Я не хочу, щоб моя машина стала дешевшою

    Не ухудшая технических характеристик, газ увеличивает ресурс двигателя.

    ТТХ змінюються в гіршу сторону. Сам пробував.

    Газобаллонное оборудование (ГБО) - это современно, дёшево, удобно.

    Убойний аргумент, зараз побіжу ставити.

    На данное время из всего автомобильного парка газомобилей насчитывается уже около 30%. Практически треть - это не так уж и мало.

    Це вже гаплик! Такої брехливої реклами (що, до речі, є суттєвим порушенням закону) я ще не бачив! Це кожна третя машина на газі і кожна третя заправка газова?! Це їм дядявася розповів? Та у нас на газі менше 1го процента машин їздить! Це навіть досліджувати не треба! Як можна казати таку неправду тільки заради грошей?


    Раньше проблемой был поиск качественного газобаллонного оборудования - найти качественное итальянское ГБО было почти невозможно, затем - заправка автомобилей - не была развита сеть заправочных станций.

    видумана проблема!

    На сегодняшний день эта проблема решена. Компания "Астрон-Автогаз" устанавливает качественное газобаллонное оборудование (ГБО) практически на любой тип автомобиля.

    Видумана відповідь на видуману проблему.

    ПС Я готовий послухати аргументи на користь ГБО, і буду вдячним за те, що мене переконають в його доцільності. Але, покищо я не бачу жодного спростування аргументів моїх чи Kvass-а. Тому і надалі раджу людям подумати перед кроком установки ГБО.
     
  17. Avsel

    Avsel Місцевий

    Авто:
    VW Passat B3 Variant(1,8ABS)->Kia Cerato 1.6CRDi EX Silver
    Відповідь: Інсталяція газової установки: добре чи погано

    ТТХ можуть, наскільки я зрозумів з прочитаних недавно матеріалів, зберегтися на тому самому рівні лише в випадку установки системи 4-ого покоління (а це десь на 1000 $). Так що я н. п. передумав ставити ГБО. Це напевно актуально для таксистів і тих, хто дуже багато їздить.
     
  18. Geremy

    Geremy Active Member

    Авто:
    Golf Plus 1.6 - більше в дружини, Skoda Octavia 1.9 TDI (2005 р.в.) - службовий....
    Відповідь: Інсталяція газової установки: добре чи погано

    Ок, зробимо математичний розрахунок.
    Інсталяція ГБО - орієнтовна вартість 400 ЮСД.
    Різниця у ціні між бензином і газом точно не знаю - ну думаю - не більше 2 грн. (1.90 і 3.90). Споживання газу як правило є в 1.5 рази більше ніж бензину (у товариша була голандська - виходило 12-13 літрів на 100 км. (мазда 626)) при 7-8 на бензині...

    І т о г о, що ми маємо:

    Реальна економія по паливу на 100 км виходить 12*1.90 (газ) при 7*3.90 (українська бензиноподібна суміш) = 22,8 при 27,3 (вартість 100 км) - економія 4,50 грн на 100 км.

    400 баків * 5 грн = 2000 грн.
    Таким чином з нинішніми раскладами щоб тільки відбити її собівартість (не економлячи ні копійки) 50 000 км.
    Ну а якшо за 1 000 ЮСД взяти - то через 100 000 км. :roll: :roll: :roll:

    Інша сторона медалі
    Нема гарантії, що через 1-2 місяці газ не подорожчає :oops: :oops: :roll: :roll:
    Це звичайно малоймовірно, але у Польщі, наскільки я пригадую, 1 л. газу коштує 1.90 - 2 зл. = 3.50 грн (ну десь так), при ціні на бензин - 3.15 зл. (5.50 грн). Таким чином по бензину ми вже дуже недалеко до них, по газу - дуже.

    При нормальній їзді звичайна машина наїзджає 10 - 15 тис.км в рік.
    Таким чином бабки за цю біду відбиваються через 4-5 років !!!
    І це все при тому, що курити в такій машині, чи, не дай Бог, влітати кудась серйозно (відповідно поганяти, як то воно інколи хочеться) я б вже дуже серйозно не рекомендував !!!
    Можна ще звичайно зекономити значні бабки на тому, що рідше тре буде міняти свічки, ну але в мене на моїй бензинці таких проблем дуже не прослідковувалось.

    Висновки накльовуються самі по собі...
     
  19. Geremy

    Geremy Active Member

    Авто:
    Golf Plus 1.6 - більше в дружини, Skoda Octavia 1.9 TDI (2005 р.в.) - службовий....
    Відповідь: Інсталяція газової установки: добре чи погано

    А, ще забув добавити, на інжекторних машинах ставити ГБО проблематично, там треба компютер перенастроювати, були випадки, коли після непрофесійного настроювання народ плювався страшенно + влітали на заміну прошивки компутера чи навіть на його заміну (дужжже дорого )
     
  20. rocker

    rocker Початківець

    Авто:
    Skoda fabia new 1.4
    Відповідь: Інсталяція газової установки: добре чи погано

    хотів сісти і відповісти на всі ваші твердження, але дуже вже багато писати треба -- лінь.

    Те, що на мазді 626 машина брала в 1.5 раза біфльше газу, і ще й притому на голандській установці, то це тому, що вона була погано відрегульована!!!!!!!!! Така машина на газі має брати 1-1.1л до 1л бензини .

    І на інжекторних машин ставити ГБО проблем ніяких немає! Проблеми можуть бути тоді, коли настільки напічкано всього під капотом, шо не знаєш куди приліпити редуктор і компутер.

    Відносно подорожчаня газу -- це ж є переробка з бензини і він завжди буде коштувати 50% від вартості тої самої бензини.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)