Як я каталізатор вирізав!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Qwerty, 20 лют 2010.

  1. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Паливну апаратуру здається мені він перевіряв, а чорний вихлоп пропав відразу як тільки викинув каталізатор і машина почала жвавіше іздити.
     
  2. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Українська бенза не відповідає стандартам Європи. При чому різниця така велика - що вона і українським стандартам не дотягує. А саме - в бензині є велика кількість свинцю, що і призводить до "забивання" того ж таки каталізатора.
     
  3. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Роман скажи коли ти просверлив отвори кераміка сипалася чи просто ті сіточки розламалися? бо здається мені що й моєму КАТу прийшов піпец. Начитався відгуків що якщо вибити середину то є велика вірогідність повикидати глушники далі по руху газів(а середній в мене оригінал, маде ін VW), до тогож ще й гофра перед катом прогоріла(щось з запаленням, мабуть пізнє).
     
  4. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    в тому то і справа, що є велика ймовірність, що висипеться чи розколеться середина.
    Було взято побєдітове сверло. перфоратор переключений в режим "дрелька". і акуратно, без нажиму сверлив. великої сили не треба прикладати. провірити чи не забитий (принаймні в мене) можна так - зняв - заглянув - видно дирочки - значить ще нормальний.

    вибивати ще простіше - два рази ломом чи монтіровкою всередину звізданув - і висипалось все. Тому і сверлив акуратно.

    п.с. на одному форумі читав - достатньо трохи гепнутись в яму тим каталізатором - як він розсипається.
     
  5. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    http://v7.lviv.ua/pg/2526.html
    тут ще скуповують каталізатори.
    http://tuning.infocar.com.ua/57_ukr.html
    тут ще можна почитати щось
    п.с. Ще - на рахунок того чи прогорить наступний баняк - точно не скажу. я поки що їзджу ф все нормально. але це поки що. і то заради експеримента в деякій мірі. В мене після ката іде труба, яка роздвоюється на два баняки і потім сходиться в один, останній глушак і вже на вулицю виходить.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Я вичитав що ще й може засосати в циліндр зворотньою тягою! Хоча впринципі через пів року збираюся продавати авто(хочу більш комфортне) можливо неварто задумуватись над прогорівшими глушниками, а з іншого боку для лямбди теж потрібно щоб гази трошки затримались. для обробки вихлопа, а не пролетіли!? Треба подумати і мабуть зроблю як ти, дякую!!!
     
    Останнє редагування: 21 лют 2010
  7. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    5 років тому зняв каталізатор у зв'язку з його повним виходом з ладу. Так сказали майстри на Ніко-сервісі і показали що він повністю забитий і проржавлений аж сипався. Не знав тоді, що їх і вбиті купляють. "Подарував" значить хлопцям на Ніко. Бачив, що кидали у смітник. А хто його там далі знає, що ся з ним стало. А все почалося через гофру, яка повністю розсипалася мабуть від старості. Гофру замінили, замість каталізатора кусок нової труби приварили-прикрутили, яку купив у Володі на Кривчицях (до сих пір ціла).

    Через рік прийшлось замінити середню та задню частину глушника. Чи через те, що зняв каталізатор, чи через те, що їх від купівлі ніхто не міняв і їх повністю поїла іржа, не знаю. Варити ніхто не брався, все розсипалося. Там же на смітник Ніко викинулося (скільки грошей тому Ніко виявляється подарував).

    Поставив тоді польські замінники, куплені в нервових дівчат на замарстинівській. Думаю знаєте такий магазинчик. Вроді гарні дівчата, а сексу мабуть в них брак (сорі за офтоп).

    4 роки не чув нічого від вихлопної. Аж перед новим роком натискаючи газ, почав дзвиніти як той дід мороз. Виявилось, що прогорів середній баняк так хитро, що невеликі кусочки попали всередину і при газуванні видають такий приємний звук як від дідоморозової упряжі. Ну поїздив новорічні свята, подзеленькав і думав варити як сніга зійдуть. Кажуть що незначні дзюри, можна заварити. Але поки машина на приколі через поломку АКПП.

    Маю ще іншу проблему, яку потрібно десь владнати: кріплення колектор-штани. Там мають бути 4 приварені чи відразу виготовлені болти на колекторі в сторону вихлопної. Одного з них немає. Мабуть ржаві хробаки поїли чортівня якась:diablo: А три інші в такому стані, що тільки на Ніко був такий майстер Андрій, який взявся там замінити прокладку штани-колектор і прикрутити то все на 3 болти. Він тоді сказав, що це максимум два роки прослужить і наступного разу прийдеться шукати моториста, який зніме колектор, потім сварщика, який приварить до колектора нові болти, а потім з заміною прокладки на нову це все прикрутить на місце той, в кого є час і в кого руки не криві. Пройшло не 2, а майже 3 роки. Ну вроді настав цей час, бо вже як на форсажі мене чути, а ще й дід мороз з бубенцями і оленями там.

    Але де шукати тих хлопців, може хто порадить? Найкраще в комплексі 3 в одному.
     
  8. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    випускнмй колектор в нормальному стані є і на шротах валом. і ціна нормальна.
    а варити там ніц не треба. висверлюються старі болти, якщо не можна їх хоч якось викрутити і нарізається різьба. потім вкручують нові шпильки і те все ставлять на машину і катайся.
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    А зато який сексуальний процес!
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    То все добре. А конкретно можна координати хто це зробить? Викрутити я так зрозумів вже ніяк не можна. І четвертої шпильки там немає. І мені казали її приварювати потрібно. Тому і потрібно спеціаліста який знає вміє може ну і за гроші також проблема, щоб не дорого було :)
     
  11. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    я од Львова трошку далеко.)))
    Олег М. має сервіс - може він таким займеться?
     
  12. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    а чим ніко не сервіс ?
     
  13. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    А чому не сервіс? Сервіс і один з найкращих. Але де зараз хочуть брати старі машини на авторизованих дорогих сервісах? Їм легше по гарантії поломане чи проблемне з машини зняти, а нове поставити. І вся робота :) Ось до прикладу ремонт АКПП на "уставшій" машині без гарантії наші "авторизовані" сервіси ставить у тупік :) Замінити на нову можуть, відремонтувати ні. Цікаво, як то буде через 10 років, коли підуть у ремонти ті машини з АКПП, які зараз на гарантіях. Зняття колектора на Алексі перетворюється у процедуру очікування мінімум двох тижнів моториста, а потім... Потім вони можуть поставити новий колектор, нові штани і нову прокладку... А я потім, або й раніше подумав, що краще знайти майстра на всі руки на гаражах або в неавторизованому сервісі. От шукаю.
     
    Останнє редагування: 22 лют 2010
  14. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    я думаю, що ту роботу можуть зробити в любому гаражі. тільки є одна проблема - не завжди вдається зняти випускний колектор на машині. буває шо болти, які його кріплять до головки, закисають, грані Алена зриваються,а доступ там поганий. Єдиний вихід знімати голову. Але тоді треба купляти нові прокладки і невідомо чи зберуть як було. а через 10 років напевно нічого не зміниться. старі машини всеодно поїдуть в гаражі, а гарантійні на сервіс. хоча зараз до тернопільських кулібінів шо ремонтують акпп їдуть і нові машини, бо більше нема куди.
     
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    +1
    В мене в головці (вона кажись алюмінієва) стоять шпильки на випуск вже з завду ібо болти в цьому місці то є зло
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Як правило з заводу ставлять шпильки в місцях перепаду температур(система випуску відпрацьованих газів) + гайки повинні бути з іншого метаму(бронза, латунь). Я собі як міняв то за 2 роки проблем ніяких, відкрутити можна завжди + якщо різні метали то шпильки(болти) не гниють(це ще з хімії).
     
  17. BIKER

    BIKER Початківець

    Авто:
    Volkswagen. B3 1992р.
    я так поняв поки їде нема чого лазити.
    а то потім купу геморою:D
     
  18. rvm

    rvm Місцевий

    Авто:
    vw В5
    Абсолютно згідний з КУМОМ. У мене В5 1,9 TDI з насос-форсунками була проблеме з інтеркулером, який був тріснутий після наїзду на сходинку, трохи їздив на ньому поки не привезли новий, машина диміла, їхала як волами, замінив інтеркулер все стало гаразд, тільки диму трохи було і розхід збільшився. мені казали "порадники" шо каталізатору капець, треба викидати. але я не послухав і поїхав на компютерну діагностику. видавало помилку про несправність датчика, якого не памятаю, поміняли дротик до датчика і все гаразд. А взагалі якщо хтось чогось не знає то звертайтесь до КУМА, до інтернету, до знайомих, більше питайтесь, вле висновки робити самому.
     
  19. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    --------------------------------------------------------------------------
    1. Реально каталізатор зміньє роботу лямба-зонда,але на моноінжекторах це ненастільки сильно показується в гіршу сторону як на повних інжекторах,на карбюраторах і дизелях без компютерного регулювання можна викидати, але резонатор бажано ставити розширений, подвійної дії з товстої нержавійти,тоді він недає можливості пропалювати вихлопну системуі при подвійній дії в собі допалює рештки незгорівших газів.
    2. Якщо повний інжектор і компютерне керування, то можна поставити замість лямбда зонда пряме підключення сигналу з реостатного подавача,так би мовити обманка з ручним керуванням,і розумно економити паливо непорушуючи роботу двигуна НАГОЛОШУЮ РОБИТИ ТРЕБА ВСЕ РОЗУМНО І НЕСТРАДАТИ ФІГНЕВ,БО ДРУГУ ВСЕ ЗРОБИЛИ ТО ТЯГАВСЯ З ПОТУЖНІШИМ В 3-ЧІ АВТОМОБІЛЕМ ТО ТАК ПЕРЕГРУЗИВ СИСТЕМУ ШО КОЛЕКТОРА ПОРОЗРИВАЛО,ТУТ НЕМОЖНА СТРАДАТИ ДУРКОЮ АБО РОБИТИ ЦЕ РОЗУМНО.
    3. В парі з цим планую зробити собі збільшений воздухопровід з негативним іонізуванням повітря,збільшення потужності,зменшення розходу палива прада погіршення екології яке ти вручну за 10 скунд виправляєш для провірок екології.
     
  20. marchello

    marchello Місцевий

    Авто:
    2008 Caddy 1.4 газ IV покоління (перед тим 2 роки Таврія)
    Можна детальніше, будь ласка, як саме виправляєш?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)