Відповідь: Як керувати автомобілем зимою. Важливо! Думаю, нічого не вдастся, гальма хапають рівно однаково і яким би не було зусилля на педаль, колесу, яке стоїть на слизькому, буде легше прокручуватися, відповідно воно буксуватиме до повного блокування двигуна. В такій ситуації краще використовувати різке кидання счеплення, тоді інерція валів, шестерень та півосей може зрушити машину ще до спрацювання диференціалу. Ферштейн?
Відповідь: Як керувати автомобілем зимою. Важливо! Колись давно в Автопарку ,Моляр тестував паркетний джип( який не пригадаю), в даній моделі був повний привід але не було блокування диференціала, якимось дивом Моляр вивісив того джипа по діагоналі( одне колесо висіло а інше загрузло в болоті), так працюючи одночасно газом і "ручніком" він якось виїхав, і в чому там "фішка" ?
Відповідь: Як керувати автомобілем зимою. Важливо! Фішка в тому, що вивісити джип на 2 колеса нереально, на двох точках опори нічого не втримається (за винятком ровера але тільки на ходу ). Він очевидно вивісив тільки одне заднє колесо і підніманням ручника включав міжосевий диференціал, аби той крутив тільки передні колеса. От передні і вигребли.
Відповідь: Як керувати автомобілем зимою. Важливо! Коли в повороті на передньо приводній машині заносить зад - шо робити, куда крутити руль.?
Відповідь: Як керувати автомобілем зимою. Важливо! в протиледну від заноса і трошки газку дати щоб колеса передні йшли по лорозі а не вискочили на бардюр чи на зустрічну в момент сцепки з дорожнім полотном. саме страшне в тому моменті то заглохнути в заносі.
Відповідь: Як керувати автомобілем зимою. Важливо! Сорі точно в стророну заносу. Просто я їздити не вмію і де право де ліво теж незнаю.