як купити авто на польській реєстрації.

Тема у розділі 'Юридичні питання', створена користувачем red_bull, 23 лип 2009.

  1. dimP

    dimP Початківець

    Авто:
    vw Golf2
    ПІДКАЖІТЬ,БУДЬ ЛАСКА!!!мені пропонують поставити машину на фірму.як я розумію в тех паспорт мене не впишуть,а з якими доками я буду їздити(які мені треба мати)щоб в мене не було проблем з ДАІ та на митнеці???і чи можна по всій Україні їздити на такому авто???ДЯКУЮ!!!
     
  2. StalloneUA

    StalloneUA Початківець

    Авто:
    Volkswagen Golf 2
    Я ж написав, їхати поїздом.
    Ви це на форумі прочитали, чи знайомий розказав? Немає 60 днів. Для резидента України - це тих самих 10 днів. У тих, хто має постійний дозвіл на проживання - є тільки 60 днів В РІК. Далі - тих самих 10.
    А чому виникла така фантастична ідея про ДТП ? Це ж повна маячня.

    Ніхто не платитиме податок, тому що машину поляк зніме з реєстрації в Польщі. І не потрібно ніяких підстав. Підстава - бажання власника. Техпаспорт, номери в сумці і заява власника - все що потрібно.

    Багато яких документів. Дорожній лист, підтвердження того, що ви працюєте на міжнародну фірму і т.д. Уточняйте в тих, хто займається подібними питаннями, з цим справи ніколи не мав.

    На рахунок податку і т.д. - машина на польській реєстрації (не враховуючи затрати на заїзд/виїзд) обходиться приблизно в 300 евро. Це максимум. Якщо великий стаж водіння - то страхівка на 50% буде коштувати менше. Техогляд - 90 злотих, робиться за 15 хвилин, страхівка приблизно 500 злотих або більше (як вже написав, стаж враховується).

    Щодо Green: в мене чомусь таке враження, що ви начитались інформації в Інтернеті або понаслуховувались від знайомих, а практично з цим справи не мали. Бо пишете в деяких місцях дивні речі і задаєте дивні питання.
     
  3. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Пояснюю.

    1. А виїхати поїздом - це хіба не пасажир ? На укр.кордоні запитання - а де, курча, самохуд ? Номерні знаки в торбі ? Ага, контрабанда. Кримінал.

    2. Надумав я собі купити Саddу на пол.номерах. Почитав цю тему. Толком нічого не зрозумів. Подзвонив знайомому (працює на Р-Р), і він мені виклав три пункти експлуатації такої машини. Ну і я відповідно виклав її тут.
    Маю знайомих, які є співвласниками польських авто. Так ось, вони ті 10днів нерідко протерміновують. І нічого страшного !

    3. Так, я дійсно ніколи не ставив і не знімав з обліку авто на польській реєстрації. Тому цін не знаю. Але судячи зі слів Stаllоnе UА, податок + страхівка+то = 300€ То це ж немало ! Нах така машина з такою реєстрацією і такими менінгітами і щорічними витратами ?
    До речі, 300€ то яка машина ? Позашляховик з 4л мотором - теж 300€ ?

    4. Постійна байка - поляк приїзжає в Україну, кидає тут машину, номери і доки в сумку, махає ручкою щасливому новому українському власнику автівки і їде додому.
    Так ось - це повний брєд !
    Будь-хто може в цьому пересвідчитись. Наберіть по огол. поляка-продавця і попросіть "спровадзіць самохуд до України і зоставіць на ченсті"
    Все відразу стане зрозуміло.

    І все ж таки, в чому був прікол з ДТП ? Так ніхто і не розтлумачив.
     
  4. StalloneUA

    StalloneUA Початківець

    Авто:
    Volkswagen Golf 2
    В тому то і суть, що поїздом реально виїхати і уникнути цього запитання.
    Контрабанда чого?
    Скажімо так: 11 днів - нічого страшного, але це вже порушення митних правил. В принципі, до 20 днів можна нормально виїхати, і навіть не попасти на "Шевченка". 30 днів - це вже полюбому Шевченко, або довідка з СТО, що машина була на сервісі протягом цього часу. Тому, як кажуть, від гріха подалі.

    Дорого? Витрати? Менінгіти? Ну-ну.
    БМВ 525, 2003 рік, повний фарш, 5000 євро. Тепер подивіться на ціни таких авто в Україні. І рахуємо витрати: 300 євро в рік податки+ТО+страхівка, плюс поїздки на кордон (попутньо заїхавши в Перемишль і закупившись нормальними дешевими продуктами в супер-маркеті). Не вигідно? Подивіться на ціни таких авто в Україні і купіть собі новий ЗАЗ Ланос :D

    А вам потрібен такий? :)

    Правильно, не кожен це буде робити. Багато хто навіть ставити авто на реєстрацію не хоче на себе. І взагалі, офіційно у нас на нерозмитненому авто взагалі їздити не можна. А поїдьте, наприклад, в Яворів, і подивіться, з якими номерами там більшість машин. Все відносно :)

    Я особисто, наприклад, не вважаю це фанастикою, а реальністю. Хоча, це вже дійсно протизаконно, і писати таке на форумі, я вважаю неправильним.
     
  5. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Все ясно.

    1. Контрабанда. Ввіз на територію України авто без сплати всіх належних платежів є контрабандою.

    2. Так поїздом можна виїхати. 50/50 повезе, або ні. І ще треба знайти ідіота під явний кримінал.

    3. Так, у Яворові, Ст.Самборі, Мостиськах, Раві і т.д. багато РL ! Тому що у жителів прикордонних 30км є посвідки про малий прикордонний рух. Тобто відпадає питання візи !
    Та і курча їхати туда-назад близько.

    4. Для жителів наприклад Львова, експлуатувати таке авто це вже економічно не вигідно !
    Податок+страховка+то+віза+поїздки регулярні. Ну і черги, час, маразм, бензин і т.д.

    5. Ну і справді, писати про фіктивне ДТП ? ! ?
    Такі дописи слід видаляти, або робити помітку - "В РЕАЛЬНОМУ ЖИТТІ - НЕ ЗАСТОСОВУВАТИ !"
    А то ще хтось недолугий знайде такого ж поляка, і почне втілювати "план" в життя.
     
  6. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    До речі. Забув дописати.
    Дешеві польські продукти в супермаркеті поблизу кордону - туфта повна. ВЖИВАТИ ЯК ЇЖУ - НЕРЕКОМЕНДОВАНО !

    І ще. Якщо ДТП реально, то скільки захочуть за його паперове оформлення ? Маразм. Як і фіктивний угон.

    Існують майже легальні методи пригонки донора. Безпечні, надійні і дешеві. Без шпигунських дитячих пристрастей з провозкою н.з. в сумці через кордон.

    Не варто вигадувати велосипед і шукати цукерочку в гі . . .ні.
     
  7. StalloneUA

    StalloneUA Початківець

    Авто:
    Volkswagen Golf 2
    А чого так? Скільки їв, ніби нічого :)

    Та як хто, що гадати. Але не забувайте, що ми живемо у "країні чудес", і я вже нічому не здивуюсь.
    Легальних, безпечних і надійних - також не існує, бо це протизаконно. А якщо маєте на увазі "гонщиків" - то у них просто свій "канал" там де треба.

    Я б так не казав. У кожного своя "арифметика" і своя вигода, відповідно, кожен для себе вирішує, купувати, чи ні.
     
  8. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    ВИСНОВОК :

    1. Про донора. Так, дійсно, легальних, надійних і дешевих методів не існує. Існують МАЙЖЕ ! Я ж, блін, так і написав.

    2. Особисто для мене експлуатація авто на пол.номерах - економічно невигідно.
    Маю безліч друзів-поляків, і зареєструвати таке авто для мене - НЕ ПРОБЛЕМА ВЗАГАЛІ.
    Ще один аспект. Наша влада в будь-який момент може унеможливити правило про ті 10 днів !

    3. Продукти. М'ясо, яке українці не викуповують в прикордонних "м'ясарнях" - поляки згодовують норкам і нутріям на звірофермах. Бо саме для звірят (або для укр.пшемитніків) це м'ясо і виготовляється. Думаю на 80% ситуація схожа з ін.продуктами.
    Але не судіть мене однозначно ! Завжди є ВИНЯТКИ. Приємні теж.
     
  9. StalloneUA

    StalloneUA Початківець

    Авто:
    Volkswagen Golf 2
    В законі такого визначення, як "майже" порушення закону немає ;)

    До 2013 року - не повинна. До того часу половину вартості машини я відіб'ю, а саму машину продам. Які проблеми?
    Тим більше, якщо ви так думаєте наперед - то чому ви не розраховуєте на те, що Україна в ЄС вступить? Тоді 80% нашого авторинку поїде на чермет, а весь металобрухт з Німеччини (машини вартістю до 2000 у.е.) поїдуть в Україну :)

    А в Україні м'ясопродукти з цих норок і нутрій роблять :crazy:
    Якщо серйозно, я собі так думаю, що все-таки якийсь контроль за м'ясопродуктами в Польщі є, і він не проходить так, як у нас. Раз ці м'ясопродукти дозволені до вживання людям, значить є якийсь висновок санепідемстанції (чи подібного органу). Відповідно, може не все аж так жахливо.

    Та в нашій державі нам хіба і лишається, що надіятись на приємні винятки :)
     
  10. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    1. Про законно і незаконно. В мене немає жодного знайомого, який жодного разу не порушив закон. Та і Ви пишете про 1 чи 2 Шевченків ! Завжди є розумний компроміс.

    2. Про ЄС. Навіть якщо Україна в найближчі 10-15 років кудись там вступить (при умові що ЄС ще буде існувати), то наша курчівська корпорація "УкрАвто" зробить все, щоб всіляко продовжити державну підтримку вітчизняного виробника китайського ширвжитку за космічними цінами, з метою одержання надприбутків !
    До речі, в деяких країнах ЄС є квотування і обмеження продажу тих чи інших товарів, зокрема авто.

    3. Про продукти. Можу багато що розповісти. Не буду. Та і тема не про це.
     
  11. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    виникло таке запитання

    якщо та машина поламається на Україні і ремонт по якихось причин дуже затягнеться, які наслідки будуть при перетині кордону?

    тут писали що довідку з сервісу треба в таких ситуація, так можна поїхати на сервіс і постійно за невеликі гроші купувати ті довідки, сервіс думаю теж буде зацікавлений, фактичного ремонту не проводять, а проплата якась буде.

    Хочу щоб цю ситуацію роз*яснили, думаю буде цікаво не тільки мені, адже поломка може статися коли завгодно, до тогож на яких сервісах видають такі довідки?

    І ще, я так розумію з усіх вищезазначених дописів, що перетинати кордон раз в 10 днів можна не тільки з Польшею, а й і з Білорусією, що дуже актуально зараз для мене?
     
  12. tarasic

    tarasic Початківець

    Авто:
    Ракета
    От читаю я деякі повідомлення і дивуюсь,як людина із скептичними настроями та впевненістю,що все буде ху...во і скоро заборонять перетин кордону кожні 10 днів, може радуватись життям. (звичайно не приймайте це як образу).Просто я вже чую цей брєд майже 3 роки:заборонять,не дозволять,конфіскують і т.д.
    Логічно подумати:чи можуть заборонити транзит через митну територію України на протязі 10 днів - НІ. В найгіршому варіанті скоротять до 5-7 днів,або потрібно буде в'їжджати однією митницею а виїжджати другою (але і тут можна знайти завжди вихід,бо ми живем в Україні, де все купляється і продається),бо як будуть іноземці їхати,наприклад з Польщі в Росію і т.д.,якщо заборонять транзит.А я нагадаю, що ми на польських номерах по територію України пересуваємось на правах транзиту.
    Друге питання,ремонт авто,ДТП, продав на шрот і т.д. - це індивідуальні випадки,в когось справді поламалось авто, а хтось продав на запчастини в Україні і вирішуються вони теж по різному.Якщо авто поламалось,а ви коли його відремонтуєте будите дальше перетинати кордон,то потрібно буде взяти довіlку із СТО з печаткою,та з нею їхати на внутрішню митницю (точно не знаю чи це та,що у Львові чи ця,що біля Мостиськ,бо декілька років тому всі питання вирішував на митниці біля Мостиськ). З любими папірцями,чи то із СТО чи то від ДАІ, потрібно їхати на внутрішню митницю,а не на пункт пропуску,там вас ніхто слухати не буде.Але дивлячись із другої сторони,я повторюсь,ми живем в Україні,де все купляють та продають.
    Так само по донарах, все вирішується індивідуально і в кожному випадку по різному, але вивозити номера в сумці в Польщу,щоб зняти авто з реєстрацію,щоб не нараховувались податки - маячня.Нікому там ваші номера не потрібні, і нічого не потрібно вивозити,просто пишеться угода купівлі-продажі на любе прізвище,поляк в їхньому уженді заповнює листок де вписує:що продав, куму,коли і свій підпис і докладає копію угоди купівлі і все авто знято з обліку і рахується на українцю,прізвище якого вказане в угоді, а чи той українець зареєструє авто чи ні,чи "можливо" його прізвище вигадане :) ,це власника поляка не цікавить,бо йому вже нічого не нараховується,у вигляді податків,за це авто.
    На рахунок перетину кожні 10 днів, можна перетинати усі кордони,які межують з Україною, не обов'язково тільки з Польщею.
    Щодо харчів у Польщі - у них харчі у 1000 раз кращі ніж у нас,бо в них є контроль за цим а у нас...... І дешевший він в рази.Звичайно коли їхати і купляти м'ясо на стихійних ринках,які розташовані зразу-же біля кордону,де м'ясо коштує 5-10злотих за кілограм і вироблине воно не в Польщі, а приїхало з Бразилії чи ще звідкись - звичайно,що воно буде до ду..и. А коли ви зайдите в магазин і купити там продукти,то вам нічого поганого не станеться,бо поділу магазинів на "для поляків" та "для українців" немає.І ще дуже мене смішить фраза "українське м'ясо без комбікормів" краще від польського,бо в польському є комбікорми - шановні де ви бачили українське м'ясо без добавок,його вже немає 10 років.Покажіть мені українця, який легальним методом не захоче збільшити свої прибутки в рази - таких немає,бо українець не дурак.Звичайно,що є м'ясо без добавок,але не на базарах та не в супермаркетах, а в приватників,які годують свиню для себе і їдять її самі.Ще вагомий аргумент,якщо годуючи свиней комбікормом,перед тим за два-три тижні як їх зарізати потрібно перестати годувати їх цим комбікормом,щоб з організму вивелись токсини,але тоді свиня втрачає на вазі 20-40 кг - хтось в нас це контролює,бо в Польщі так, і покажіть мені українця який свідомо захоче втратити 20-40 кг м'яса просто так. Ні я не розвожу свиней,просто розказував знайомий який постачав цей комбікорм з Польщі на Україну для українських ферм.
    Прикладів можна навести тисячі, але це не стосується теми.
    Також звучало питання,що потрібно завжди мати візу, а мешканці Яворова,Мостиськ і т.д. мають картку малого прикордонного руху і віз їм не потрібно,щоб виїжджати - і мешканцям Львова також не потрбно віз,щоб виїжджати,бо все заключається в тому,що потрібно покинути митну територію України,тобто виїхати на авто на нейтральну полосу ,там розвертаємся і їдемо назад на неньку Україну,не потрібно їхати у Польщу,вистачає перетнути український кордон і все, а на українському кордоні віз не вимагають,потрібно мати тільки закордонний паспорт.
    То ж по реєстрації в загальному нічого не міняється, тільки там де я реєструю авто, вже не виписують страхівки на авто на пів року, а тільки на рік,що трошки збільшує вартість реєстрації,але в загальному виходить на ціж самі гроші,бо ви вже не платите за страхівку ще раз через пів року.
    От і в загальному така моя думка,яка базується на тому,що за два роки нічого не помінялось з польськими авто.
    Допоможу придбати та зареєструвати авто у Польщі - 096 7144666 Тарас
     
    Останнє редагування: 5 бер 2012
  13. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    коли купуєш авто і реєструєш на поляка, українця в даному випадку вписують в тех паспор чи поляк пише доручення?

    скільки часу займає процедура реєстрації, проходження тех огляду в польші?
    буду вдячний за відповідь:yes:
     
  14. soboleff

    soboleff Новачок

    Авто:
    opel
    Доброго дня. Я хочу придбати авто з польщi але не маю можливостi їздити до кордону раз на 10 днів ( 400 км ), мене цікавить варіант з оформленням на фірму, кажуть щоб не ставити авто на тимчасовий облік треба перетинати кордон раз на 3 місяці. Скажіть будь ласка це реально чи ні ? І яка є альтернатива 10-ти дням ? Дякую.
     
  15. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    якщо все гуд то один день.Правда я дууууууууууже сильно вивчав це питання і ситуації ДТП в Україні за участю таких авто і рекомендую робити поліс ОЦВ (цивілки ) в нас і брати в Полька доручення чого вони не практикують.

    Чому страхівка якщо її купують в польщі?
    ----тому , що даний поліс страхування є на Поляка-власника авто на котрого воно зареєстроване ,але не Українця який ним керує.
    Нащо доручення від поляка?
    тому ,що ви маєте право керувати авто,а не представляти інтереси власника авто-Поляка в наших структурах,що дає вам доручення ,котре ви перекладаєте і завіряєте і ви повноправний представник інтересів в вашу користь
     
  16. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    хз чи в нас випишуть автоцивілку на таку машину яка перетинає кордон раз на 10 днів:bad:

    і на який проміжок часу
     
  17. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    якщо цікавить то навіть напишу скільки це вартуватиме,передбані окремі тарифи для таких авт і водіїв, для прикладу для авто обємом до 1,6 включно 486,00 гнр в рік(або менше якщо ТО в польщі швидше, але і вартість тоді менша)незалежно від місця прописки водія на якого вона робиться.

    P.S. я працюю в страхуванні ,і в продажі будматеріалів, + юрист за освітою,тому вивчав і знаю надцять нюансів.
     
  18. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    цікаво ще те скільки коштує кожна з процедур (оформлення, страховка в польші, поляку за співпрацю в руки) ну інші процедури які треба пройти поки машина буде на місці і на ній можна буде їздити?

    щоб узагальнити усю інформацію
     
  19. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    тут чутки які чув не поширюватиму,бо собі не робив,але казали хлопці відносно норма, недорого це тобі скажуть пригонщики, щоправда майже ніхто з них недає тобі доручення від Поляка, більшість скажуть я такого і нечув, ніхто того неробить, во всі і так іздять, нічого нетреба всьо буде добре непарся, давай гроші головне.
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    От з того і все починається..... деньгу давай і все буде....З)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))0
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)