як купити авто на польській реєстрації.

Тема у розділі 'Юридичні питання', створена користувачем red_bull, 23 лип 2009.

  1. vitya

    vitya Новачок

    Авто:
    W
    привіт! казали щось нове придумали, для власників прикордонних карток з 1 лютого перетин 1 раз в 2 місяця ? це правда чи розвід чесних людей??? :pardon:
     
  2. шейк

    шейк Active Member

    Авто:
    гольф 3
    може це консульський облік?
     
  3. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
  4. tarasic

    tarasic Початківець

    Авто:
    Ракета

    Нічого нового не придумали,все залишилось по старому.От тільки авто на фірму не впускають,так як 99% усіх цих фірм липові і 90% цих фірм вже немає, а люди то катаються на авто зареєстрованих на ці фірми.А деякі люди навіть не знають,що їхні авто можуть бути в заставі в польських банках.Бо дехто з власників таких фірм додумався взяти кредити в банках під заставу рухомого майна фірми,тобто автомобілів.Кредит взяли,за місяць закрили фірму а банку,за невиплату кредиту,переходять авто фірми.А ці авто катаються по Україні і навіть незнають,що їх конфіскують при перетині кордону,бо ці авто українцям не належать,вони навіть не співвласники авто, а прості наймані працівники.Я не хочу лякати усіх,що в них така ситуація, це поодинокі випадки але реальні,бо дзвонила людина і просила про допомогу.Телефон фірми вимкнений і вона не може знайти кінці з кінцями,бо фіми оформлені на підставних людей,які навіть не усвідомлювали для чого це все.Але з другої сторони все законно,поляк нікого не обдурив (окрім українця),він під заставу банку дав свої авто,які належать його фірмі, і банк законно хоче забрати своє.
    От такі то пироги,малята.
    Єдиний на даний час легальний спосіб кататись на польських авто,реєстрація на співвласника,тобто виїзд кожні 5\10 днів.
     
  5. tarasic

    tarasic Початківець

    Авто:
    Ракета
    А тут взагалі повний брєд,починають щось говорити по темі авто на фірму а закінчують якоюсь брєдятіною.Зареєстрував авто на співвласника, а хоче переїхати по тимчасовому техпаспорті як авто зареєстроване на фірму.Повний непрофесіоналізм журналістів.Щей хлопа знайшли цікавого, вибирав рік авто і поїхав в задуппя за 300-400км купляти бмв 3,яких біля кордону як гною.Якби це була бмв 3 кабріолет в гарному стані за 500 доларів,ну тоді так,можна шукати рік часу,але це простий шрот яких тут (біля кордону) нереальна кількість.
    Сміх....
     
  6. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Все там в сюжеті правильно і професійно. Суть: наші погранці і митники друть що з тих що з тих... Та і весь процес реєстрації на фірму правильно описаний. І окремий сюжет що дійсно справжнім підприємцям важко із -за того перетнути кордон - теж правда (понабирали авто) ;)

    Кажеш машин як гною??? Мені 5 поляків шукають донора для мого пасата вже місяць!
    Безуспішно. Кажуть що є якісь з-під німеції, але ж то тягнути 1000+км!
     
  7. tarasic

    tarasic Початківець

    Авто:
    Ракета
    Ти подивись повну версію прогhами як той хлоп їхав.Називалась "авто по стамбульській конвенції", а їхав він в Україну як співвласник.Про співвласників ні слова, а вся його поїздка через кордон на реєстрації авто на співвласника.От якби він їхав і мав документи з фірми от тоді я б казав,що сюжет знімали професіонали, а так напустили муті і все.То що погранци його розвели,ну "без лоха і жизнь плоха",чого він їм показував техпаспорт і взагалі,яке відношення має погранец до документів на авто.Там де він реєстрував авто в Польщі,йому мали сказати,що ї як.
    На рахунок авто на фірму, в сюжеті тільки озвучили текст конвенції і сказали,що можна їздити, а не сказали,що ми живем в гондурасі де всім до сраки конвенції та договори.
    На рахунок донора,якщо ти шукаєш пасата Б4,ну ти тоже видав,їх вже 4 роки масово наші купляють,то ж де їм в Польщі взятись.Пасати є але якщо ти хочеш на донора,ну то тільки з Бундеса,бо знайти дійсно гарного і дешевого не реально.Машин є як гною під кордоном,але ці авто не призначені на запчастини як донори,на них можна тільки їздити поки не вмруть, а потім на шрот або дальше по кругу.Машини на донорів дуже тяжко знайти(це моя субєктивна думка),бо в кожного свої критерії оцінки авто.
     
    Останнє редагування: 20 лют 2013
    • Подобається Подобається x 1
  8. Wkodek

    Wkodek Новачок

    Авто:
    golf III
    Доброї ночі. Хотів б звернутись до Вас з таким запитанням – Чи можу я зареєструвати на себе польське авто, якщо я тимчасово прописаний в Польщі(студент), маю візу(студентську), маю карту Поляка, проживаю на терені Польщі вже більше 6 місяців? І чи дуже проблематична така операція? Може вже хтось стикався з таким випадком, буду дуже вдячний за відповідь!

    Також хотів б запитатись за консульський облік, міг б я на нього стати і таким чином на авто (як співвласник) перетинати границю до 60 днів?
    Якщо щось питаю не так одразу вибачаюсь, просто багато читав про таке.

    Дякую за увагу.
     
  9. StalloneUA

    StalloneUA Початківець

    Авто:
    Volkswagen Golf 2
    Прописка, карта поляка і те, що вчитесь і живете там більше 6 місяців - дуже добре, але, на жаль, не дає абсолютно ніяких переваг в реєстрації і експлуатації такого авто в Україні. Можете стати "співвласником" автомобіля (проблем нема, так пів Західної України їздить), будете мати можливість перетинати кордон кожні 5 днів (одна область) і 10 днів (дві області). Чи Ви повний власник авто, чи співвласник - різниці (для митників) немає.

    Консульський облік буває двох видів. ТИМЧАСОВИЙ дає право їздити 60 днів В РІК, а далі - 5/10 днів. ПОСТІЙНИЙ консульський облік - справді дає можливість раз в два місяці заїзд/виїзд робити. Але зробити його не так просто, і фактично Ви стаєте нерезидентом - внутрішній паспорт у Вас забирають.
     
  10. tarasic

    tarasic Початківець

    Авто:
    Ракета
    Дам тобі пораду,машину в Польщі реєструй через людей які цим займаються професійно,бо:
    -ти пишеш,що навчається в Польщі,тобто в якомусь великому місті, а чим більше місто тим дорожча страхівка на авто.
    -якщо ти навчаєшся,значить тобі ще не виповнилось 26 років, а до 26 років страхівка на авто на третину дорожча,ніж би була після 26.
    -реєструвати потрібно на старших людей,які мають знижку на авто,бо різниця може бути дуже велика.
    Приклад,хлопець навчався в Варшаві і мав авто зареєстроване на знайомого пацана поляка,за страхівку там платив майже 1200 злотих.Приїхав до мене,зареєстрували тут (під кордоном),страхівка йому вийшла 550 злотих.Різницю відчуваєш?
    -зареєструєш на знайомого поляка,потім можуть бути проблеми з оплатою штрафів (з відеокамер),бо за них потрібно буде платити тобі,а якщо ти не оплатиш то змушений буде платити поляк.А реєструючи в людей які цим займаються,ти за штрафи з камер платити не будеш,бо авто реєструють на людей,в яких нічого нема і коморнік немає,що конфіскувати,щоб покрити суму штрафу.
    Якщо потрібна допомога дзвони.
     
    Останнє редагування: 3 кві 2013
  11. StalloneUA

    StalloneUA Початківець

    Авто:
    Volkswagen Golf 2
    Вибчате за антирекламу, але я не розумію такої "професії", як реєстрація автомобіля.
    Пфф. По страховку треба з поляком, на якого авто стоїть, йти робити. Тоді переважно виходить коло 500-700 злотих.
    А ще стаж враховується, а ще кількість ДТП за останній час, і так далі. Але знову ж таки - йдете з поляком страховку робити, получається десь коло 700 хлотих. Бували випадки, і на 20-річних страховки робили за 650 злотих. Перевірено.
    Якщо що, машину можна застрахувати по дорозі додому, вже під кордоном в такому випадку. Я так вважаю :)
    Яка поширена байка :) Нічого не має, але на ньому 50 авто висить. Зовсім нічого не має. Потім на нього ще кредит беруть, і всі афто під конфіскацію за невиплачений кредит. Як вам такий варіант?
    Ну з цього треба було починати. А тепер фінальне, головне питання: "цена вопроса"? :)
     
  12. tarasic

    tarasic Початківець

    Авто:
    Ракета
    Перше і саме головне,поляк кредит під ці авто взяти не зможе,бо він співвласник.Він навіть не зможе написати просте доручення на право керування авто,без згоди співвласника.Навіть якщо поляк буде мати всі папери на авто і продасть його комусь без згоди співвласника,то таке авто повертається назад співвласнику-українцю.Перевірено.
    А ціна вопроса,одинакова вже три роки.Навіть реєструєм авто без присутності українця в Польщі.
     
  13. StalloneUA

    StalloneUA Початківець

    Авто:
    Volkswagen Golf 2
    А навпаки? Українець продати авто теж без згоди поляка не може.

    На рахунок кредиту під заставу авто - можливо, хоча інформація не перевірена. Але щось мені здається, що авто всеодно можуть забрати за борги, продати з аукціону, і половину віддати українцеві.Хіба не так?
    Українцю на нейтралці авто передаєте, чи як?

    І ще, якщо можна, ціну питання в приват, будь ласка. Просто цікаво, скільки я вже зекономив :)

    А от що реально цікавить. Якщо ви роками вже тим займаєтесь, то я думаю, маєете ще таку опцію, яка називається "техогляд без машини". Будь ласка, деталі в приват. Дякую.
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. tarasic

    tarasic Початківець

    Авто:
    Ракета
    На нетралці ще не передавав,але можна і так.Просто українець приїжджає по авто коли вже готовий постійний техпаспорт і їде спокійно додому і нічого нікому на митниці не винен.
    Відповів в приват.
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. tarasic

    tarasic Початківець

    Авто:
    Ракета
    Такої професії немає,є просто допомога людям які хочуть купити авто в Польщі а не знають як воно має правильно виглядати.Бо повір підводних камней море,на яких можна попастись.
     
  16. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    ну прям ЗОВСІМ не вірю, оскільки авто зареєстроване на власника іноземця, то поняття СПІВВЛАСНИКА автомобіля за кордоном як і в Україні на законодавчому рівні НЕМАЄ.Але без техпаспорта, котрий залишається в Українця,ніяких кредитів і інших дій ніхто незробить,хіба ,що по копії
     
  17. пятеколесо

    пятеколесо Новачок

    Авто:
    opel
    АЛО,ГАРАЖ!люди добрі!я-українець власник польського авто вже другий рік,чув таку комедію,що якщо ти власник більше року,то можна дешево розмитнитнити авто,але без права виїзду за кордон!може хто чув,або знає,як це зробити?і ще одне-хто знає,як у Томашові -Любельському вписати дружину- українку,як співвласника.НІЯК НЕ ВИХОДИТЬ,в Хрубешові зовсім інші закони,і в Хелмі не так!
     
  18. StalloneUA

    StalloneUA Початківець

    Авто:
    Volkswagen Golf 2
    1. Неправда то все. Машину може не розмитнитювати тільки той, хто переїждає на постійне проживання в Україну і був власником того авто не менше року.
    2. Ну поїдьте до Перемишля, або Ярослава. Там точно зробите все. В чім проблема?
     
  19. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Сорки, але то неправда! Авто не можна не розмитнювати і отримати на нього українські номерні знаки! Інша справа, що авто у визначених випадках можна розмитнити з нульовою ставкою. Тобто, є пільги по митних зборах, але всі попутні платежі касуються як має бути.
     
  20. Taras Savchuk

    Taras Savchuk Новачок

    Авто:
    MB E200
    Всім доброго дня! Маю автомобіль на своїй польській фірмі. Платити на рік на тимчасове ввезення не став бо планував виїхати туди й назад. Тобто дали транзит 10-днів. завтра минає останній день. Автомобіль накрився (полетіло зчеплення) з робити так швидко не реально.
    Тому питання.
    1) якщо їхати через інший пункт пропуску ще через тиждень-два і сказати що перетнув 5 днів назад, чи виявлять вони що машина насправді вїхала раніше?
    2) чи можна тоді домовитися з ними ?
    3) якщо все таки достану довідку сьогодні з сервісу. чи може пути це приватний підприємець? яка процедура подачі документів ? і чи можна поджати в понеділок тобто після терміну 10 днів?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)