як купити авто на польській реєстрації.

Тема у розділі 'Юридичні питання', створена користувачем red_bull, 23 лип 2009.

  1. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Повністю згоден із описаним вище твердженням, але зроблю відступ від основної тематики і прокоментую своїм скріном наступне:
    Screenshot_2017-10-18-19-41-00.png

    П/С/ можливо хтось дійсно знає факт, коли пасажир в таксі застрахований? Підтвердіть такий факт.
    Цікавить у Львові, будь-яка фірма, будь-яка реєстрація автівки.... бажано підкріпити фото страхівки де зазначений такий факт.

    П/с²/ Уклон пропонує пасажирське страхування, якось по програмі при реєстрації чи замовленню таксі. Не знаю як саме, але водіям прийшло таке (скрін вище). Ну, і ше Убер вроді би так само страхує.
     
    Останнє редагування: 24 жов 2017
  2. AlexW

    AlexW Початківець

    Авто:
    VW PASSAT B7 Variant Highline, Diesel 2.0 CFFB, NFU, Model 2012
    Клубна карта:
    000092
    Перш за все має бути ліцензія на перевезення пасажирів, а далі і страховка відповідна, ну і чек від таксиста...
    Все це досить розмито, тому просто пропоную перечитати статтю: На власний страх і ризик: чому пасажирам таксі складно домогтися компенсації у випадку аварій
     
  3. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    ............... і.т.д., і.т.п. - ЗГОДЕН!, але ж хто може навести приклад і підкріпити підтвердження, що дійсно у Львові є повноцінне (з точки законодавства діючого) таксі?
    Тобто, що авто і його водій відповідає всім цим законодавчим вимогам.
    Якщо ж хтось знає і не може виставити підтвердження, то прошу познайомити мене з такою людиною. Спілкувався і спілкуюсь з багатьма "таксистами" і ніхто не міг мене потішити тими доками.

    Реально, мені самому, нууууу дууууже цікаво, хочу для себе знати чи є альтернатива тим бляхарам, як часто клеймують таких - неадекватам бляховодам чи гірше - прокуреним і технічно убогим корейокитайськимавтовазозазам?

    Інколи буває, шо і раз в півроку можу замовляти для себе таксі, коли з якоїсь вечірки чи сабантую тре вернутись додому. Але за всі ці рази траплялись одні нелегали підробітники.

    П/С/ однієї ліцензії не достатньо, адже її можу зробити за 200у.о., а то й дешевше. Хто не вірить, можу побитись об заклад на 300у.о.
     
  4. AlexW

    AlexW Початківець

    Авто:
    VW PASSAT B7 Variant Highline, Diesel 2.0 CFFB, NFU, Model 2012
    Клубна карта:
    000092
    Знайшов на одному з ресурсів(ресурс вказав у кінці) дуже забавний коментар, саме його відразу й скопіпащу сюди (вибачте за кацапську, лінь самому перекладати):

    ->
    Так получилось, что я живу в той самой Европе, где можно за 500 евро купить десятилетнюю малолитражку, которая ездила всю жизнь на бензине, чистом как слеза ребенка, и ямы на дорогах видела только в телевизоре.

    Так вот нихера у нас машины не дешевле. Даже подержанные. Потому что да, подержанную машину можно купить относительно дешево. На этом бляхеры и останавливаются. А остальной мир продолжает: вам необходимо купить страховку (~25 евро в месяц за базовый ОСАГО, у меня немного раширенный — 35 в месяц = 420 в год), транспортный налог (500 евро в год за малолитражку, пара тысяч за абстрактный BMW). Итого абстрактную штуку евро каждый год (за машинку поменьше чуть меньше, за побольше — сильно больше) вы отдаете государству за право владеть машиной.

    Можно еще добавить «по мелочи»:
    — Акцизы в бензине тоже побольше украинских — в разных странах бензин за последний год стоил 1.2-1.6 евро за литр 95го.
    — Обязательный техосмотр где-то 30 евро в год.
    — Если что-то случилось (а старые машины ломаются чаще новых, да?), то тут всё интересно. В Украине люди привыкли, что железки дорогие, а труд мастера — почти бесплатный. У нас наоборот — так как уровень жизни высокий, то вот все эти большие зарплаты рабочим платите вы. То есть внезапно отвезти машину в гараж поремонтировать будет вам стоить ~65 евро в час — нервным лучше не смотреть как мастер неспеша выбирает ключ на 20 из чемоданчика для ключей на 20.

    Это формирует стоимость владения машиной, которую по-хорошему надо приплюсовать к стоимости покупки.

    Так вот, вот этой стоимости владения в Украине исторически нет. Ну то есть формально есть немного страховки и акцизы в бензине (которые только кажутся большими из-за бедности населения), но на самом деле вам государство как бы говорит: «хер с тобой; хочешь машину — дай мне денег один раз, а потом твори что хочешь; я не трогаю тебя с твоей железякой, а ты не докапывайся ко мне с дорогами, качеством бензина, правовой защитой, вот этой всей фигней». То есть вроде как по-пацански договорились, а ты тут такой решил пацана кинуть — и денег за железку не дать, и на минимальные поборы типа страховки и ТО забить, а всю государственную инфраструктуру типа дорог и полиции (когда не ты виноват) продолжать использовать.

    Ну не по-пацански же, ёпта.
    ->

    Автор: Andrii Shchurkov
    Ресурс: https://dou.ua/forums/topic/22047/
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. AlexW

    AlexW Початківець

    Авто:
    VW PASSAT B7 Variant Highline, Diesel 2.0 CFFB, NFU, Model 2012
    Клубна карта:
    000092
    Так от до чого це я в попередньому дописі і до всієї теми?!
    Є у мене чисто суб'єктивне враження, що зниження вартості розмитнення автомобіля таки буде, повільно, але буде. Але перейметься нам і інша практика - збільшення щорічних зборів... Тому, натякнув у своєму коментарі Андрій Щурков, в результаті треба буде з калькулятором в руках вирішувати яка машинка нам по кишені в перспективі.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
    • Подобається Подобається x 1
  6. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Поліція не має бази, хто вїхав. Це має тільки митниця. Відповідно і перевірити це може тільки митник. Так само як і строки перебування авто в Україні.
    Винуватця намалюєш, при чому доволі просто. А саме страхівка. Більшість таких авто має саме нашу українску страхівку. Той ж брат (має дві машини б3 і б5, перший на польських, другий на естонськихі хресний (польські) мають нашу страхівку, в нашої фірми, на їхнє імя.
    Знайомий поліцейський, також розказував, що власника фактичного, знайти просто. Єдине - це вимагає більше часу.
    Звичайна ситуація з будь яким старим авто в Україні. При чому зі старим авто, той ж жигуль, власника найти ще складніше. Бо по техпаспорту машина гуляла і гуляла.
    Он, був ніссан праволрульний в товариша, на кримських номерах, стара реєстрація ще. Від власника по техпаспорту відділяє добрих років 20 і стільк ж власників. Попробуй найди фактичного
     
  7. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    не справа в машині, справа в заробітку цілому. Більша зарплатня - більші податки.
    Гарно все розписано, за страхівку і тд і тп, тільки от ми не Європа і зарплатня в нас теж не "Європа"
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  8. Дзадза4

    Дзадза4 Banned

    Авто:
    caddy volkswagen
    Не знаю почему, но машины на иностранных номерах меня вообще не привлекают. Тем более что сейчас можно пригнать машину с США, растаможить ее у нас и при всем этом она обойдется в разы дешевле, чем покупать такую же у нас.
    А приганяется машина просто. Есть компании которые этим занимаются. они и перевозят морем машину и потом через них же можно сделать растаможку, по условиям все очень удобно и выгодно!
     
    Останнє редагування модератором: 17 січ 2018
  9. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Привезти отакво
    бляхар.jpg
     
    • Подобається Подобається x 3
  10. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    зроби мені дизельне авто в гарному стані з сша за 3к
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)