як максимально вижити з мотора 1.3 як найбільше коників

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Мирік, 22 лют 2012.

  1. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Переобладнання проводилося власними силами без помічників, знайшов робочого донора, зняв всю проводку, всі вимикачі, кінцевики, показчики. Зняв голову з усіма системами та датчиками, трубопроводи з баком та насосами, всю вихлопну систему. Попідписував куди яку фішку підключати і знявши все своє встановив чуже. На сам інжектор і весь гамуз до нього я витроатив 2500грн + якісь мєлочі. Мені дуже пощастило з власником донора, йому друг пригнав з німетчини авто і людині потрібно було вернути затрачені кошти, доречі тоді ще курс долара був 4,5грн. Буквально за місяць я майже відбив затрачені кошти за допомогою продажі знятого з мого авто залізяттчя(карб - 800, голова - 1000, подушка карба - 200, панель приладів, підрульові перемикачі, бензонасос. Все було у відмінному стані.).
    Розхід з карбом у мене був: місто за 10л, траса - близько 8л/100км. З інжектором місто близько 10л (хоча містом катаюсь мало), траса - 6,5л/100км.
    За рік чи трохи більше експлуатації авто на інжекторі я забув що таке поганий запуск, при прогріві завів - поставив на сигналку(замкнув) - і пішов грітися в будинок - авто прогрілося неревучи від надвисоких обертів автопідсоса. Тай в холодному стані якщо треба їхати то завів і поїхав майже так само як на прогрітій.
    Карб стабільно двічі а то й тричі на рік віддавав на регулювання (150грн + 20за запчастини), інжектору міняв фільтра мабуть і все, поломок не було, хоча один раз за своєю ініціативою чистив блок дросельної заслонки (просто так захотілося).
    Да булоб не чесно не сказати: на карбі було ще контактне запалення що і давало важкий пуск в суворих умовах:) (контакти міняв кожні три місяці бо пробивали конденсатори і вони просто горіли).
     
    Останнє редагування: 24 лют 2012
    • Подобається Подобається x 1
  2. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    скажу так 1.3 то трохи маразм всі казали шо він економніший , ну але при стандат\ртні настройці всього з капіталкою ремонту 15/100 це дуже задофіга таке вправді може бути якщо хочеш можем махнутися , але в мене м’ятина на лівому задньому крилі від дерева , то на 500-600 грн шоб зробити , будеш бавитися з розходом
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)