Ну так я розумію і про це і говорю. Коли машина піднята таким чином то збільшується навантаження на всі елементи підвіски. Ричаги стоять в іншому положенні і т.д. Це так само як в олроуді не рекомендують їздити в 3 і 4 положенні кузова без потреби реальної бо ричаги швидше зношуються від неправильних кутів і великого навантаження.
Да ну. Хіба коли підвіску на заводі дропають під "спорт" комплектацію то міняють ричаги щоб вони не "стояли в іншому положенні"? Він проставками поверне їх в положення "стандарт" (ІМХО). Можна пруф офіціальний? (там де написано про знос ричагів)
"Я думаю що якщо пружини не винні то стійка має чашку нижчу ніж стандартна" Тобто - заміна стійки амортизатора? (заднього?) (обох)
Знайшов задні пружини від В8 седан (від пакету погані дороги) чи можна їх поставити на В7 універсал? Вони вищі за мої десь на 1,5см але прут пружини тонший.
Я думаю так і має бути. Для прикладу гляньте на фото яке виклав Sasa, дорожній просвіт одинаковий , а візуально задні арки нижчі від передніх!
Якщо вони такі самі в діаметрі і посадочні місця одинакові, то теоретично можна. Кліренс може змінитись в меншу або в більшу сторону, а може залишитись і таким самим! А зад стане мякшим однозначно!
Не правильно думаєш! Задня підвіска в тебе виглядає ось так... І від заміни амортизаторів - кліренс не зміниться!!!
Знаю,що міняти треба і те і інше. Щоб не вирвати вгору, або стукало до низу. Буду шукати комплект. Поки що так покатаюсь. Стало жорсткіше це точно Ще турбує питання - так чому ж одна арка нижча? Думку про битий або поведений кузов відганяю як можу. Розумію що треба "забити" та не звертати уваги, на ходові якості не впливає. Алежжж...
За розмірами старі та нові ідентичні. Хотів взяти на 1см вищі, але продавець в магазині відмовив, мовляв по коду не підходить(цих менеджерів-консультантів треба на практику на сервіс раз на пів-року, щоб розуміли що до чого), бо я пояснював, що хочу підняти трошки. Думаю що той сантиметр на стійки б сильно не впливав. Поїздив майже тиждень - відчуття все ж таки що корма піднялась трошки. Може стала менше провалюватися на ямках. Менше пливти. Все ж таки думаю встановити комплект ППД на задню вісь. Може хтось підкаже каталожний номер задніх стійок і пружин для пакету поганих доріг.
Так і є, то замінник оригіналу 3С0511115AD. Але каталог лейджофорса на це авто дає пружини 4295111 - вони на 0,5 см. вищі.
Зустрічне питання - про колеса. Встановлені: зимові 195/55/16 літні 215/55/16 Як буде вести себе машина якщо замінити - зимові на 195/65/16, літні на 215/60/16 Як зміняться навантаження на двигун та підвіску, спідометр?
Звідки такі зимові? та й літні теж не дуже типові для цього авто. Сток в основному 205/55/16. Мінімальні нормальне для наших "доріг" - 205/60/16. 215/60/16 = це сток для Yeti, що теж можна поставити. Щодо навантаження - підвіска витримує до 18" стокових. Спідометр стане менше брехати, більше до правди ( але бажано перевірити з GPS) P.S. в мене на кадді зима/літо - 215/55/17 = 120т.км. = підвіска ще рідна.
Та якось з проставками не дуже хочеться гратися, поїжджу поки так. Зараз планую поїздку по Львівський та Івано-франківський областях (десь 2500км), подивлюся як вона просяде, а там буде видно. Знайомий поставив проставки та балони-вставки в пружини, що підкачуються на Пежо 307 - каже що йому дуже подобається. І вантажить по-повній і вища стала. Але я поки до такого не готовий, жаль гарну машину.