З такими з Германії приїхала. Зимові геть нові, а от літо треба купувати нові. Тому і хочу більші (Шины на Volkswagen Passat B7 - подбор резины на Фольксваген Пасат Б7| Автошины для Вас) тут дивився пишуть, що можна 215/60/16. Десь читав , що 195/55/16 теж стоковий розмір Для літа добре буде, для зими хочу вужчі але вищі.
При тій запакованості авто не бачу сенсу інші колеса ставити... Я вже планую переходити на 235/45/18 літо/зима... А 15-16 = в таку саму ціну виходить часто, як і 17-18"...
Все ж таки по наших дорогах непогано мати запас по висоті протектора. Да, на кермо трохи важче, але диски менше рихтувати.
а відколи це 15-16 в таку ж ціну як 17-18, якщо по факту різниця від 25% і доречі на шинах більшого діаметру,УСІ нерівності дороги ЗНАЧНО комфортніше сприймаються !!!
не в обіду топік стартеру, але читаючи ось цю всю штуку про підвищення кліренсу.... а де ж була Ваша голова, коли Вам запропонували модель зі спортпакетом (по розшифровці віна видно заводське заниження)... навіщо зараз робити з машини квазімодо?... така любов до пассата і нелюбов до українських доріг - то треба було взяти щось повище.. ну або пассат з підвищеним кліренсом.. або просто на стоку. так і дешевше було би.... чесно, ці експерименти з гумою і проставками - то гниле діло ... соррі, наболіло.... бо вже четверта сторінка, і ніхто не напише, що людина фігню робить... або вже зробила, купивши авто із заниженою підвіскою
Ніхто неспорить, але після бійки руками вже немахають,а людину цікавить питання вийти з проблемної ситуації
Чувак, та то вже четверта людина, це все різні люди. Видно таки Б7мі занизькі вийшли, не те що Б2гі. Вони прийшли за вирішенням проблеми, а не за порадами чому вони цього не повинні робити. І так, з такою кормою пневма дуже в тєму получається, так що я б на їх всіх місці задумався над регульованим задком.
сьогодні бачив Ланоса, ну дуже високого, а-ля кросовер чи олроад ) хтось постарався, тільки дуже великі зазори над колесами псують вигляд.
спеціально переглянув історію... дико ізвіняюсь.. просто двоє пассадоводи були зі спорт підвіскою, подумав, що і найсвіжіший також із заниженням. останній ж просто шукає виріешння просівшої підвіски
На 99.9% впевнений, що це все пригнані авто, тому така комплектація і можливостей вибирати її не було!!! В нас офіціали в основному продають ППД!
Я бачив ще один метод піднімання кузова... ми з Шегом в його темі про оллроад обговорювали гібрид пневмобублики з пружинами. Бачив таке б/у в одному екземплярі Знайомий на Фіаті теж хоче піднести кузов і шукає варіанти... от притягнув таку приблуду до мене щоб я оцінив... Як варіант може бути, а так як я скептик по натурі то мені воно трохи підозріло виглядає
Є універсальний метод збільшити кліренс і він діє 100% - признай що лаханувся з придбанням машини і купи си іншу машину з більшим кліренсом.
Не бублики а саме балони - вставки всередину пружини. Реально працює. Але я також якось скептично відношуся до цього. Ось приклад Пневмоподушки в задние пружины .Пневмобалоны.+2 проставки.
Ну чому одразу лоханувся. Мені подобається ця машина. Я її обрав усвідомлено. Досвід володіння автомобілями різних класів та кліренсів більше 30років. Проїхати на Прадо або МЛ-ці з Києва до Одеси по наших "колдоєбинах" - дітей в машині укачує, та і не тільки дітей. Тому і обрав середнє між комфортом та класом(ціною). А от дороги наші мені дуже не подобаються. І машини тут не винні.
та чого? якщо ж вони дійсно вартують 250грн/пара, то чого би не спробувати? навіть, як і виявиться трабл, то хоть не так жалкуватиметься за потраченими грішми.
Ті резинки прийдеться міняти дуже часто) Будуть протиратися об пружину гарантовано швидко. Та й клірес не піднімуть, скоріше тільки жорсткості машині додадуть. А нашо взагалі піднімати машину я не шарю, на ямах кліренс не спасе, на бруківці теж, хіба по тротуарах паркуватися... Щоб їхати в гори і кататися пересічною місцевістю треба просто обирати інше авто. ІМХО.