Як правильно користуватися зчепленням?

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем diesel757, 9 лип 2014.

  1. OstapGolf2

    OstapGolf2 Active Member

    Авто:
    Golf2
    Так, ти правий "Не відомо коли то зчеплення в тебе мінялося - раз. Не відомо якої воно бьуло якості - два." Поки сам не поставиш нову нормальну запчастину до тих пір не можна бути ні в чому впевненим))
     
  2. OstapGolf2

    OstapGolf2 Active Member

    Авто:
    Golf2
    Ага)))) Мені майстер казав шо то питання часу, каже їзди поки їздиш і готуйся "в попадалово" в р-ні 1500 грн =)))):bomb:
     
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Я вважаю шо правильно тримати вижатою педаль якшо не треба чекати по 2-3хв зеленого.
    В їзді взагаі максимально їздити в передачі і ніколи просто в нейтралі з відпущеною педаллю. Передача завжди має бути втикнута і кермо двома руками тримати. Зчеплення кидаєш в любий момент для гальмування чи газування.
     
  4. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Щойно питався в фахівця з підготовки водіїв всіх категорій. І він дав мені вичерпну відповідь, а саме, що такого в літературі (по крайній мірі укр.видання) ніде не має...., від себе добавив, процитую "якщо ти під'їхав, до світлофора, перед тобою вкл.червоне, то з логічної точки зору безпеки і правильної експл.авто доцільно вимкнути передачу, бо йде знос вижимного (розхідник), питання часу його служби. А щодо "палити сцеплення", то такого при повному вижаті педалі (до кінця) - не має, воно горить лише тоді, коли не докінця вижата педаль, або недокінця відпущена"........ Якось так він розказав.
    А від себе додам, що чув таке, що в Г2 сцеплення до самісінького кінця не треба вижимати, бо слабкість - вижимний підшипник (але на цій фразі прошу не лошити). В тому ж Г2, можна тросиком відрегулювати, і знати, і відчути де "хапає" і де "відпускає" сцеплення.

    Вот так вот..... така велика країна, а такої літератури не має. Тобто робіть як хочете :yes:, що ми більшість і робимо.

    А питання мене заїло тільки тому, що якийсь інструктор сказав: "все гуд, провєрєнно....." але не пояснив, тобто його слова - це аксіома.
     
  5. OstapGolf2

    OstapGolf2 Active Member

    Авто:
    Golf2
    Як то кажуть "шо знали то й довідались", робимо виходячи з логічних міркувань безпеки і економії зношуваності розхідних матеріалів і власних грошей =)))

    Також стараюсь їздити на включеній передачі завжди, тільки маю привичку вижимати щеплення коли торможу і заходжу в поворот.... Так мабуть також не правильно робити?
     
  6. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    категорично неможна
     
  7. OstapGolf2

    OstapGolf2 Active Member

    Авто:
    Golf2
    стараюсь того не робити, позбуваюсь тої звички.... не знаю чому вона виробилась, напевно ще з часів проходження курсів водіїв, боявся шоб засильно не затормозити і не заглохнути...
     
  8. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    У мене звичка підїзджати до повороту на нейтралі, а далі (залежить від того, на скільки пригальмую) вмикати передачу і повертати - навіть не знаю чи то правильно, чи ні, але так я роблю...
     
  9. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Не можна. На мокрій дорозі загальмуєш - понесе. Треба гальмувати двигуном в передачі. Навпаки кинеш зчеплення з газком зірве ведучу вісь в занос і виїдеш прямо з повороту.

    Перед поворотом 2га і газ до дехи))))) Правда на кватрі я боком літаю по бруківці таким способом)))
     
  10. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Ось, що нарив в неті, так звані поради, процитую та даю ссилки на джерело, там навіть є рекомендації Тойоти для АКПП.

    1.
    Порада п'ята. Тримаєте завжди педаль зчеплення під ногою, адже це зручно!
    Звичка тримати ногу на педалі зчеплення - безсумнівно з розряду корисних, та й на світлофорі тримати зчеплення вижатим теж доречно, адже можна заощадити кілька корисних секунд. Вижимний підшипник зчеплення прийдеться заміни вже на шістнадцятій тисячі кілометрів? Ну й що, адже важливіша комфортна їзда.
    (http://nakolesah.ua/cars/kill-wheel/)

    2.
    Коротше кажучи, в такому випадку краще буде комплексно підійти до заміни деталей. Для того щоб продовжити термін служби зчеплення на своєму автомобілі, я дам вам кілька порад:
    Не слід поспішати з перемиканням передачі. Для початку потрібно вичавити педаль зчеплення до кінця.
    Не можна стояти на світлофорі з вичавленої педаллю, оскільки цим самим ви зменшуєте ресурс деталей зчеплення і відповідно їх термін служби.
    Як можна частіше слід контролювати цілісність троса зчеплення або рівень рідини в бачку системи гідроприводу зчеплення.
    (http://car.jacrein-club.ru/remontiruem/2837-nespravnosti-sistemi-zcheplennja-avtomobilja.html)

    3.
    Під час стоянки на світлофорі переводьте важіль селектора АКПП в положення «нейтраль». Так як трансмісія при цьому відключається, двигун працює без навантаження, відповідно, знижується споживання палива.
    (http://autoconcept.toyota.ua/kuzovn...h-poradi/156-yak-ne-rozoritisya-na-paliv.html)

    І від себе додам: хто як хоче, так і дроче (педаль сцеплення). По всякому правильно, бо неправильно немає, є лише поради.

    Ну і для тих, хто бажає правильно навчитись користуватись КПП :rofl::rofl::rofl::lol::lol::lol::shout::shout::shout::crazy:, ось що нам радить, інструктор з практичної їзди Окунєв Олександр Володимирович, на своєму сайті http://avtoinstruktor.com.ua/ua/avtoinstruktor_pro_mkpp/vikoristannja_korobki_peredach.html його кредо (цитата з сайту): "навчаємо навіть безнадійних" :shok::shok::shok::wacko1::wacko1::wacko1::lol::lol::lol:
     
  11. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Як кажуть поляки : "цось за цось !"
    Їздиш на передачі - швидше зношується диск зчеплення (фередо в народі).
    Постійно дрочиш педаль зчеплення - зношується ведучий диск (корзина в народі), ламаються пелюстки і т.д., і руйнується механізм вимкнення зчеплення.

    Я їжджу приблизно так як Шегі, тому диск зчеплення в мене живе довго.
    Тобто, краще їздити комбінуючи два стилі. Судячи з дорожної обстановки.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Оце толково. Бо всякі інструктори кажуть, що ніфіга не зношується....
     
  13. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    тільки інструкції до білшості авт кажуть що так дуже не рекомендовано робити
     
  14. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    проводимо тестування форумлян, прошу дати відповіді на запитання. Хто відповість неправильно, буде переведений в опель-клуб

    1. На форумі нема теми, на яку ви щось хочете написати. Ваші дії:
    а) напишу в будь-яку іншу тему
    б) створю нову тему

    2. Як правильно?
    а) сцеплення
    б) щеплення
    в) зчеплення

    Ваші відповіді прошу писати балончиком на асфальті на вул. Північній
     
  15. OstapGolf2

    OstapGolf2 Active Member

    Авто:
    Golf2
    Я так зрозумів друге питання стосується тільки мене :cool:
    Судячи по всьому правильно зчеплення =)))) Але я так поняв шо я люблю писати "щеплення" =)))
     
    Останнє редагування: 10 лип 2014
  16. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Якщо то стосується мене, то ладно, так уж і бути, слідуючий раз створю нову тему.
    Карочче, моя відповідь - б)
    не знаю, в школі не вчив, а вікіпедія (я їй більше довіряю) каже, що так:
    Зчеплення (механіка) - механізм автомобіля або трактора, що з'єднує двигун із трансмісією та дає змогу тимчасово роз'єднувати їх під час перемикання передач, гальмування і зупинки.
     
  17. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Дай балончик, поїду напишу.....
     
  18. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    якби в мене був балончик я б тобі сам написав на капоті Б і В :)
     
  19. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    34,35,36,37,38 перенесіть до флуду. Нєфіг, ср@ти в темі про ЗЧеплення. І цей 39 допис теж проситься до флуду.
     
  20. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    [OFF]
    ну і жартівник, не зробиш ти цього, бо :

    Стаття 194. Умисне знищення або пошкодження майна
    1. Умисне знищення або пошкодження чужого майна, що заподіяло
    шкоду у великих розмірах, -
    карається штрафом до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадськими роботами на строк від ста двадцяти до двохсот сорока годин, або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк.
    2. Те саме діяння, вчинене шляхом підпалу, вибуху чи іншим загальнонебезпечним способом, або заподіяло майнову шкоду в особливо великих розмірах, або спричинило загибель людей чи інші тяжкі наслідки, -
    карається позбавленням волі на строк від трьох до десяти років. [/OFF]
    п/с/ люблю говорити "сциплєніє", якось так а написати не наважуюсь.
    теж до флуду, а пишу тут, "дабы не потерять нить повествования"
     
    Останнє редагування: 10 лип 2014

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)