Як правильно користуватися зчепленням?

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем diesel757, 9 лип 2014.

  1. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Капєц-блін! Фсьо могла припустити, але що ми з Shaggy - близнюки - вовік би-м ся не додумала!
    Одним словом, в Польщі на курсах вчать, що не можна вимикати передачі. Їзда має бути динамічною. Тобто, на жовтому ти вже готовий, на зеленому стартуєш, а не щойно вмикаєш передачу.
    Мій Гольф вчить, що якщо я кочуся на нейтралці, то витрата пального йде вгору. Якщо на передачі з витисненим зчепленням - витрата 0 л!
    Давним-давно мій інструктор вчив мене, що влітку гальмування муфтою (зчеплення+гальмо) - запорука швидкого і успішного гальмування; взимку гальмування муфтою збільшує смертність в рази.
    Мій друг, якому влупили в задницю на світлофорі, вчив, що на світлах все треба мати ввімкнену передачу (і ні в якому разі не затягувати ручник!!!) і витиснене зчеплення, бо, якщо бачиш, що тебе доганяють, відпускаєш педало і, принаймні, не маєш переламаної шиї.
    Ну і останнє. Треба пам"ятати, що втиснене (але не вчавлене, благаю!) педало зчеплення означає, що зчеплення ВИМКНЕНЕ. Відпущене педало зчеплення означає, що воно (зчеплення) ВВІМКНЕНЕ. То як може ламатися щось, що вимкнене? Не смішіть мої я... яскраво червоні губи! Зчеплення палиться тоді, коли хтось їздить на півзчепленні. Проконтролюйте себе і побачите, про кого я тутка пишу.

    Ніби фсьо! Вибачте за многа букаф.
     
  2. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Всьо правильно написала. Теж маю звичку стояти на світлофорі з двома ногами впертими в зчеплення і гальма. Колись пробував ту звичку викорінити, ну бо думаю чого давити педаль якшо стоїш. В результаті коли загоралось зелене я газував на нейтральній, не втикнувши передачу :) Тому збився
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    По суті, - так? ні? як бути правильно?
     
  4. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Нє, disel757, з Тобою нині явно щось не так! Ти - як та баба в гінеколога: Доктор, ви або туди, або сюди, бо туди-сюди мене нервує.
    Та нема в житті чорного і білого. Світ кольоровий. Якби було чорне і біле, то не було б нинькалі войни!
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    в мене місячні..... :crazy:, спричинені зміною атмосферного тиску, тому, у зв'язку з цим, прошу понЯть І простІтЬ. :shout:
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    на АКПП на нейтралку ставити не рекомендовано , взагалі нейтралка це для технічних потреб на АКПП , при включенні нейтралі на АКПП крутиться багато елементів що призводить до швидкого зношення певних елементів АКПП які згодом виповзають в заміну АКПП якщо запустити , механізм АКПП оснований на гідротрансформаторі

    при включенні селектора в позицію драйв в основному крутиться гідротрасформатор який є одним із довговічніших елементів АКПП , при їзді на АКПП по місті заміна масла рекомендована раз в 40000 - 45000 т.к. причому заміна проводиться в 3 етапи доливки
     
  7. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Це все дуже субєктивно. Принцип гідротрансформатора не дуже і різниться від диску механічного зчеплення - там головне тиск і обєм рідини в гідротрансформаторі грає роль, тому в АКПП в будь-якому положенні важеля йде знос рухомих частин :) І це лише вірно для гідротрансформаторних коробок, а на сьогодні більшість без такого ;)

    В механічному те саме, яке положення не вибирай, крім нейтралі де взагалі зчеплення не має, буде йти знос диску. На нейтралі лише зношується механізм, який вижимає (корзина, підшипник, і т.д.). Та й взагалі будь-яка апірація з коробкою як результат дасть зношення зчеплення як механізму - краще не їздити зовсім, тоді буде ціле і не ушкоджене, та й взагалі машина буде як нова:lol:
     
  8. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    це дійсно субєктивно але гідро трасформатор інша конструкція ніж диск зчеплення як не крути принцип можливо одинаковий

    і чому ті хто доглядає за машиною їздить без проблема а інші поки не зламається завжди або в куветі або на обочині роблять піт стоп !
     
  9. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    якраз більшість автоматів з гідротрансформаторами. варіатори і роботи ставлять з бідності на дешеві авто. Виключення DSG, але в неї купа своїх проблем з надійністю
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Пару днів сидів без інтернету - здуру попсував собі операційку... і тілько тепер почитав ту купу сторінок по щепленню=зчепленню=сцепленню.
    по перше -хто їздить на АКПП той не вміє їздити і най тут не пише )))))))) Пригадую як всім нам відомий БАСС приїхав з гамерики сів в машину завів двигун відпустив гальмо і питає чому машина не їде)))))))...забув передачу включити)))))
    По друге - зчеплення зношується в момент включення - тобто коли відпускається педаль. Двигун крутится на ХХ, а КПП не крутится.Знос відбувається коли те що крутиться чіпляється до того що не крутится. З того виходить що на світлофорі зчеплення зношується однаково і при нейтралці -бо потім тре вкл. передачу і при вижатому зчепленні -бо його тре відпускати.Тільки при вижатому зчепленні мучиться нога і кому то потрібно. взагалі до світлофора на старих машинах ліпше доїжджати на нейтралці, на нових (де компютер керує вприском) краше на передачі - економніше. На довгому світлофорі краще на нейтралці, на короткому на передачі
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Почитав то все і не можу зрозуміти аргументи чого на світлофорі тре стояти на передачі.
    Зчеплення(Фередо і корзина) зношується в момент коли швидкості обертання двигуна і вала КПП не співпадають (рушання і переключення передач). Тобто в обох варіантах знос цих вузлів буде однаковим.
    Крім того є ще вузли, які і відповідають за вимикання зчеплення: педаль, трос або гідросистема, лапка і вижимний підшипник. Так от вони зношуються протягом усього часу коли нога тримає натисненою педаль.
    Як на мене то не розумно тримати вижатою педаль зчеплення на світлофорі, бо йде більший знос деталей відповідаючих за вижим зчеплення, не говорячи про втому ноги.

    З приводу удару ззаді на світлофорі, то для цього в машинах і почали ставити підголівники.
    Крім того удар можна отримати з різних сторін. Усього не передбачиш.

    КУМ, а можна детальніше про розхід бензини з вижатим зчепленням і без.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    А потім коли зелене то починається втикання передачі довге. А вона ше й не лізе з першорго разу... І затримується дофіга людей позаду бо хтось тіки включає передачу.
    От німці ганяють. Тіки зелене - вони всі повалили відразу. Без всяких затримок. При тому шо не перший, поітм другий і третій і поки четвертий рушив то вже червоне, а всі разом починають їхати і таким чином на коротких світлофорах проїжджає повно машин, а в нас на Стрийській-Науковій 5-6 машин на ашан з сихова повертає...
    І потім розганяються вони нормально динамічно до своїх 50-80км/год і їдуть. А не ледь там гладять педаль газу бо, курва, жере багато...

    Чо ви колупаєтесь? Їздіть хто як хоче. Машина то полюбе затрата. Зчепелення - це розхідний елемент який має горіти, зношуватися і мінятися. А не "дорого"...
    Їздити завжди треба старатися в передачі, коробка крутить двигун - споживання пального 0л. Втикаєш нейтраль і двигун має працювати на ХХ, для цього йому потрібне пальне. Тому і йде витрата.

    На світлофорі стійте собі як хочете)) Тіки я вас прошу не тупіть з увімкненням передач і рушанням))) Амінь)
     
    • Подобається Подобається x 2
  13. OstapGolf2

    OstapGolf2 Active Member

    Авто:
    Golf2
    а яка приблизна тривалість зношуваності вижимного, корзини і диска зчеплення за умови правильної експлуатації? чи не можна сказати в середньому, тому що у всіх різні ситуації? =)
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так питання ставити не можна. або не коректно. В машинах де вприск регулюється компютером є режим віключення подачі палива на форсунки при "тормозінню двигуном". Тобто коли ідете на обертах більше 1500-1700 (на різних системах по різному встановлений нижній поріг обертів) і скидаєте газ, але передачу не виключаєте то компютер перекривае подачу палива на форсунки. Як тільки оберти стають меньше 1400- 1500 -компютер знову подає паливо на форсунки щоб машина не заглохла і не було удару поршневої по колінвалу і КПП, коли різко дати газу. Звідси входить що якщо виключити зчеплення то оберти падають до ХХ (тобто меньше 1400) і компютер паливо не відключає.
     
  15. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Я сам стараюся не затримуватися на світлофорі, але і передачу майже ніколи не тримаю, хіба що стояти недовго.
    А момент включення зеленого світла можна визначити по пішохідних світлофорах чи світлофорах, які направленні в інші напрямки.

    Питався знайомих поляків про то, кажуть шо їх в автошколах вчать тримати увімкнену передачу тільки для того щоб швидко рушити на зелене.
    Але як на мене, то це самогубство.
    По-перше нога просто-напросто від постійного напруження може просто зісковзнути з педалі зчеплення (або задумаєшся і відпустиш) і відповідно або лупиш попередній автомобіль, або ж вилітаєш на перехрестя.
    А по-друге, то у нас все-таки ще багато гонщиків, які люблять вилітати на оранжеве світло(пізнє-пізнє жовте, яке вже давно погасло і явно світить червоне) на відміну від німеччини і польщі, де є невеликий зазор (4-5 сек) між жовтим в одному напрямку і зеленим в іншому. І відповідно якшо різко на зелене вилітати, то просто підставишся під такого льотчика. Шансів вижити після такого мало.

    Тому як на мене, то глупість тримати увімкнену передачу на світлофорі.
     
    Останнє редагування: 11 лип 2014
  16. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    цілком підтримую тебе, бо сам так роблю, тобто не тримаю (без потреби!!!!) натиснену педаль зчеплення і чомусь, дякуючи якимось космічним силам за їх вплив, вспіваю вижати зчеплення, увімкнути, та рушати під час загорання жовтого та при перемиканні з жовтого на зелений сигнал світлофора.

    А ще, мені особисто, незручно тримати зчеплення на світлофорах по 45-50 секунд., у зв'язку із (нехай буде - здоров'ям).

    Для ознайомлення.
    6.2. Круглі сигнали світлофора мають такі значення:
    ЗЕЛЕНИЙ СИГНАЛ дозволяє рух;
    Зелений миготливий сигнал дозволяє рух і інформує, що час його дії закінчується і незабаром буде включений заборонний сигнал (для інформування водіїв про час в секундах, що залишається до кінця горіння зеленого сигналу, можуть застосовуватися цифрові табло);
    ЖОВТИЙ СИГНАЛ забороняє рух, крім випадків, передбачених пунктом 6.14 Правил, і попереджає про наступну зміну сигналів;
    жовтих миготливих сигнали дозволяють рух і інформує про наявність нерегульованого перехрестя або пішохідного переходу, попереджає про небезпеки;
    ЧЕРВОНИЙ СИГНАЛ, у тому числі миготливий, забороняє рух.
     
  17. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    а як ж в бідних власників АКП нога не злазить з педалі гальма на світлофорах? та й при раптовому киданні зчеплення, авто швидше заглохне, або дуже повільно поїде. для того щоб нормально рушити, треба ще й газу додати.

    Тому це не є аргументом.

    а на рахунок світлофорів де треба по 50 сек стояти - то для того є голова і відчуття міри. на одних на передачі можна стояти, а на деяких є й зміст вимкнути передачу
     
  18. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Там певно педаль м"яка, як і у всіх нових машин. В мене на Г2 педаль дуже туга, не знаю чи то зв"язано з тросом чи самим зчепленням. В одній передачі казали, що на старих порше так само ))
     
  19. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Я так бачу треба на медогляді присідання ввести))) Чи достатньо сили в ногах тримати педаль зчеплення))))
    Ну аякшо задумаєшся і відпустиш, то тобі, чоловіче, на трамваї їздити...
     
  20. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Від того що раптово відпустиш щеплення, машина лише дригне копитами і заглохне, і аж ніяк не зможе вилетіти на перехрестя. Але якщо відстань до машини попереду менше метра то може дати хорошого копняка - і це все.
    В іншому випадку у вас несправне зчеплення і вам негайно до майстра!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)