закинь на атобазар або авторіа там і можеш прицінити і свого коня і чекай дзвінка.ніяких затрат часу і фінансів.
Питання по темі - хочеться вже продавати машину, але є проблеми деякі - особливо по кузову. Пороги і дно проржавіли і є дирочки - як краще - вкласти гроші і мінімально заварити і примарафетити чи продавати як є але знизивши ціну на суму яку я би вклав в той самий марафет + затрати на час? Чи не боїться в нас народ ржавих машин за адекватні гроші? Адже вкладати серйозні гроші і робити на віка то ніфіга не вигідно - народ того не оцінить при купівлі ж мабуть?!
Дилема. От власне тут кожен сам повинен вирішити. Я б не купував машину після огляду на підйомнику, коли б замітив ржавчину до дир. Причина? А тому що якщо є тут ржавчина і то бууде коштувати пару десятків гривень, то не факт, що я пропустив щось при огляді і що мені ще вильється не в одну сотню чи тисячу...
мальовані машини теж ніхто не хоче. хто зна яка причина покраски (марифет чи дтп) на мою думку краще залишити як е і спусти ті гроші які б затратив на рихтовку а кліент хай вирішуе .він не бере машину з салону...
В будь-якому разі, якщо тільки ти не повний мудак і не шпаклюєш-фарбуєш по ржавчині для продажу, то дешевше і простіше продати машину так я є, скинувши ціну до адеквату...
авто вчора поїхало у Вінницю. розкажу свій досвід продаж. всі ціни, які є на сайті авто.ріа це майже все фігня(вони завищені в рази) у газеті Ваш магазин ціни ближчі до ринкових. в мене була десь схожа ситуація як у тебе потрібно було переварювати пороги і робити днище, так я порахував, що якщо ти сам то не будеш робтии а платити будеш людям, то краще дати знижку і віддати в добрі руки. при зустрічі з людьми розказуй все що сам знаєш що не альо. бо як знайдуть щось серйозне самі то відразу будуть збивати ціну або взагалі підуть.(не потрібно дурити людей) або не розказуй все, але гарантовано шукай іншого покупця. щодо ремонту, то якщо дно дуже гниле то розглянь варіант завести донора, можливо дошевше буде. ну і не віддавай за безцінь.
nzi, Але всі чомусь думають що ринкові ціни треба брати з декількох оголошень авто ріа Насправді там машини часто по півроку і більше висять)))
Я свою октавію продав за 10100 на сайті 10300 ставив але з новою зимовою гумою, а продав без, так що не завжди авторіа і бреше )
можна погодитися, але якщо авто старе і його мало хто продає, то досить важко. я коли шукав по своїх параметрах знайшов 8 варіантів, 3 з них були більше півроку решта новіші.по лайносах звісно що більше 50 шт одинакових оголешень. поставив середню ціну і всі як приходили дивитися навіть не піднімали за тою ціною на підйомник. поставив нижчу купа дзвінків, 70% "дурні покупці" без огляду збивають ціну. коли дивляться ще збивають ціну в них нпевно така методика поетапно торгуватися, якщо торгується. Галича відверто кажучи не комфортні покупці, хочуть за мізерні гроші цукерочку, люди з центру більш серйозні цінують свій час, хлопака приїхав за 400 км, сказав ціну свою, зійшлися посередині і поїхав щасливо додому. а з чоловіком з Тернополя 3 рази зустрічався і 3 рази він випрошував нижчу ціну.
в продавця і покупця просто діаметрально протилежні цілі. на рахунок торгу. в мене друг купляв форестера 2006 року в києві. стан машини класний. ціна стартувала з >17k$, а купилась за 15, притому торг тривав декілька хвилин. просто якщо продавець бачить гроші перед собою діло зроблено
просто повезло, або він завчасно так і розраховував .таке бувае рідко .я взяв б6 за 22 а через тиждень продав за 24.5 то як пофортить
Став позицію "без торгу" з врахуванням дефектів і ніхто не буде грати мозги. Покупець сам прийме рішення чи купувати чи ні і не буде бакланити, вибір то він робить сам!
Тепер через рік дам відповідь на своє запитання. Вирішив поварити проблемні ділянки дна плюс поміняти пороги - зробив нормально а не на продаж. Вложився в немалу суму. Але не жалію, як результат машина була продана за 6 днів - набагато швидше ніж я очікував. Ціну виставив нижче середньої на Авторіа, можна сказати адекватну. Купа дзвінків було з практично першим питанням "Чи машина не гнила" - тому раджу для економії свого часу приводити в машину в нормальний стан, а не робити знижку.