Як вам сайт www.freshpr.com.ua?

Тема у розділі 'Простофорум', створена користувачем scirocco, 10 лис 2008.

  1. Drapula

    Drapula Місцевий

    Авто:
    VW Cross Polo 1.4 2008
    Згідний, що сайт не для вражень, але чи зайде на нього людина повторно

    то шо то за компанія, якщо міські телефони відповідають рідко,тоді створюється враження що компанія без офісу
     
  2. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Я не казав рідко, я казав інколи. Тобто з 9-ї по 6-ту. Мобільні відповідають частіше, крім того це своєрідна декларація поваги до клієнта. Щодо враження, що немає офісу, то:

    1. на сайті адреса офісу.
    2. на сайті є супутникове фото офісу.
    3. на текстах сайту є згадки про офіс.
    4. буде дуже добрке, якщо ті, в кого після перегляду сайту створюється враження, що компанія без офісу - краще най вдруге не заходять :) Нічого особистого, я маю на увазі аудиторії, які нас не цікавлять.
     
    Останнє редагування: 11 лис 2008
  3. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    головну сторінку як на мене треба доробити бо якось дуже бідно вона виглядає
     
  4. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    То що треба доробляти ?:)
     
  5. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    я звідки знаю шо там доробляти, я не роблю веб сторінок
    я говорю про перше враження.
    Пріукрасіть якось.
     
  6. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Не згоден!
    Міський телефон це якраз свідчення того що є офіс і там працюють, відповідно на міському телефоні хтось повинен "сидіти" і професійно відповідати на дзвінки і т.д. і т.п.
    А коли в солідної компанії в контактах мобільні телефони - це навпаки недовіра у потенційних клієнтів до можливостей компанії.
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    може голі баби?
    Ок, подумаємо, як підключити... Наразі в минулі 3 місяці потреби в тому взагалі не було.
     
    Останнє редагування: 11 лис 2008
  8. Drapula

    Drapula Місцевий

    Авто:
    VW Cross Polo 1.4 2008
    Мужики, я пишу як звичайний споживач ваших послуг, бажаючи успіху як своїм друзям,але після побаченого я до Вас мабуть не звернуся б, памятайте сайт не повинен подобатися Вам, він повинен подобатися вашим клієнтам і "ципляти їх". Звичайно я радий буду , якщо я помиляюся. Уявіть,що всі хто вам писав Ваші клієнти, і як бачу в них надто суперечливі думки. Ви збираєтесь продавати PR послуги, а ви навіть не хочете ще продати себе. Зверніть увагу на потреби ваших клієнтів і їх запити, бо то не бідні люди, а мобільні телефони зараз є у всіх,це абсолютно не є якоюсь визначною ознакою
    Я наприклад працюю покищо там собі якимось комдиректором, і думаю звернуся у фірму з хоть якимось офісом і телефоном, ну і клієнтами звичайно,... історією

    Власне зверніть увагу на то що вам пишуть, особливо поважні люди, такі як
    Олег М.,полюбому він вже щось та розуміє,принаймі наскільки я з ним знайомий
     
  9. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    на ваш смак.
     
  10. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    і відповідно можна зробити переадресацію на мобільник.
    Повір, стац номер виглядає впевнініше. В мене є знайомі в Києві в котрих офісу взагалі нема і не було, а київські контакти (київський моб номер з кодом 044)
     
  11. Franko

    Franko Active Member

    Авто:
    Vw Scirocco GTX'83 1.8 JN
    Сайт витримано в діловому стилі, лаконічно і головне що вся інфа для роботи/співпраці є. Але як на мене є один мінус - нема на чому зупитись оку, надто все стерильно.... я б дав на задній фон якийсь невеликий напівпрозорий елемент, щось типу вашої графічної емблеми, або щось що характеризує вашу сферу бізнесу і т.п.

    Вітаю з стартом!!
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Rostyk

    Rostyk Місцевий

    Авто:
    Passat B5 1,9 TDI
    Клубна карта:
    000030
    Орест правий, коли каже, що компанія відкрита для клієнта! Для чого клієнта дурити оцими мутками з номерами??? Я розумію, що всі настрашені роботою Еліта-Центру, але це інша специфіка роботи - це PR-послуги і мобільність тут, на мою думку, є більш необхідна... Крім того, специфіка діяльності не передбачає наявність "гарячої лінії" для "любітєлєй поговоріть"!
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. Rostyk

    Rostyk Місцевий

    Авто:
    Passat B5 1,9 TDI
    Клубна карта:
    000030
    Якщо компанія представить на ринку 2-3 успішні проекти питання офісу, номерів телефонів, адрес прописки пропаде моментально - бажаючі попіаритись з-під землі знайдуть FreshPR
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Сайт уже готовий, дороблятися може тільки контент.

    По вигляду і структурі все там ок, цілком завершена картинка, правда не для тих, хто любить всякі біжучі стрічки чи блимаючі рамочки.

    А от з контентом насправді напряжно. В "клієнтах" людина розраховує побачити портфоліо або список тих самих клієнтів. А тут лише якийсь невнятний самохвальний текст.

    Блог варто все-таки доповнювати хоча б раз на тиждень.

    Міський телефон в контактах обовязково.
     
    • Подобається Подобається x 2
  15. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Ну вже розкритицировали :) Щодо телефона - дякую за ідею, переконали, тим паче що це не складно, в нас в офісі постійно хтось є, підключимо. Але з досвіду скажу, що наявність офісу, телефона чи факса в цій галузі не є основною - основне це результативне рішення. Тобто ті, хто справді хочуть розвинути бізнес чи стати лідерами шукають для цього ідей та рішень, саме їх ми продукуємо. А вже їх виконання - це другорядне, ми намагаємось не зациклюватися в виконанні технічної роботи. Тобто ідея живе не залежно від жодних технічних чинників я впевнений, що майкрософт, гугл ітд розвивалися не залежно від наявності офісних телефонів :) Я веду до того, що на дворі ХХІ століття, і сфера комунікаційного бізнесу вже давно вийшла з поля географічної прив'язки, наявності якихось технічних засобів та широких, крикливих та вражаючих вивісок.
     
  16. Borman

    Borman Місцевий

    Авто:
    VDub Golf Mk3 AirRide
    Клубна карта:
    000100
    Ще не бачив такого відвертого способу реклами сайту. А щодо сайту, то простенько і відстійно, а фотки команди там стильненькі.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. Vexler

    Vexler Аксакал

    Авто:
    Smart ForTwo, VW Golf2 1.8RP `91 white був
    Scirocco
    Мені такий підхід подобається!!!


    І сайт також! Удачі проекту ;)
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    один із засновників клубу заснував компанію, у неї з"явився сайт, от він і питає у своїх одноклубників думки про нього. Яка ж це реклама сайту? Повір , в арсеналі цієї компанії є на порядок ефективніші способи реклами сайту, аніж розміщення лінків на форумах, які не мають жодного стосунку до профілю діяльності компанії. Відтак, рекламувати цей сайт тут - було би глупо :)

    тобто відстійно бо простенько? Якось логіка тут не прослідковується... Чого бракує, на твою думку?
     
  19. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Не дивно))) PR компанія як не як))

    А мені подобається... Але єдине шо, так це мало шо є читати на сайті... Потрібно більше, шоб зайняло більше часу почитати, щоб краще запам"яталося. А то шо просто мені подобається... Не нагромаджено різною непотрібною фігньою...
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    Сайт повинен вирішувати задачі людей які туда заходять, а не просто їм подобатися. Тобто вбиває наприклад чувак в гуглі запит "як розкрутити бренд", попадає на сайт, і має відразу зрозуміти що йому пропонують, в чому саме ваша перевага над іншими, що йому треба для того зробити, з ким звязатися, можливо якісь тематичні статті, відгуки клієнтів, приклади робіт і т.п.


    Титульна сторінка дійсно виглядає бідно. Особливо напрягає вертикальна полоса прокрутки )) Туда можна помістити і мінімальні контакти, і схему проїзду, і перелік пропонованих послуг (http://www.freshpr.com.ua/content/blogcategory/3/21/), і відгуки клієнтів (можна навіть липові :)) ) головне щоб створювало видимість що робота кипить ))
    Оптимізувати хоча б мінімально сторінки для пошуковців. Теги title нормально попрописувати, з використанням ключових слів.
    Така моя думка.
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)