Згідний, що сайт не для вражень, але чи зайде на нього людина повторно то шо то за компанія, якщо міські телефони відповідають рідко,тоді створюється враження що компанія без офісу
Я не казав рідко, я казав інколи. Тобто з 9-ї по 6-ту. Мобільні відповідають частіше, крім того це своєрідна декларація поваги до клієнта. Щодо враження, що немає офісу, то: 1. на сайті адреса офісу. 2. на сайті є супутникове фото офісу. 3. на текстах сайту є згадки про офіс. 4. буде дуже добрке, якщо ті, в кого після перегляду сайту створюється враження, що компанія без офісу - краще най вдруге не заходять Нічого особистого, я маю на увазі аудиторії, які нас не цікавлять.
я звідки знаю шо там доробляти, я не роблю веб сторінок я говорю про перше враження. Пріукрасіть якось.
Не згоден! Міський телефон це якраз свідчення того що є офіс і там працюють, відповідно на міському телефоні хтось повинен "сидіти" і професійно відповідати на дзвінки і т.д. і т.п. А коли в солідної компанії в контактах мобільні телефони - це навпаки недовіра у потенційних клієнтів до можливостей компанії.
може голі баби? Ок, подумаємо, як підключити... Наразі в минулі 3 місяці потреби в тому взагалі не було.
Мужики, я пишу як звичайний споживач ваших послуг, бажаючи успіху як своїм друзям,але після побаченого я до Вас мабуть не звернуся б, памятайте сайт не повинен подобатися Вам, він повинен подобатися вашим клієнтам і "ципляти їх". Звичайно я радий буду , якщо я помиляюся. Уявіть,що всі хто вам писав Ваші клієнти, і як бачу в них надто суперечливі думки. Ви збираєтесь продавати PR послуги, а ви навіть не хочете ще продати себе. Зверніть увагу на потреби ваших клієнтів і їх запити, бо то не бідні люди, а мобільні телефони зараз є у всіх,це абсолютно не є якоюсь визначною ознакою Я наприклад працюю покищо там собі якимось комдиректором, і думаю звернуся у фірму з хоть якимось офісом і телефоном, ну і клієнтами звичайно,... історією Власне зверніть увагу на то що вам пишуть, особливо поважні люди, такі як Олег М.,полюбому він вже щось та розуміє,принаймі наскільки я з ним знайомий
і відповідно можна зробити переадресацію на мобільник. Повір, стац номер виглядає впевнініше. В мене є знайомі в Києві в котрих офісу взагалі нема і не було, а київські контакти (київський моб номер з кодом 044)
Сайт витримано в діловому стилі, лаконічно і головне що вся інфа для роботи/співпраці є. Але як на мене є один мінус - нема на чому зупитись оку, надто все стерильно.... я б дав на задній фон якийсь невеликий напівпрозорий елемент, щось типу вашої графічної емблеми, або щось що характеризує вашу сферу бізнесу і т.п. Вітаю з стартом!!
Орест правий, коли каже, що компанія відкрита для клієнта! Для чого клієнта дурити оцими мутками з номерами??? Я розумію, що всі настрашені роботою Еліта-Центру, але це інша специфіка роботи - це PR-послуги і мобільність тут, на мою думку, є більш необхідна... Крім того, специфіка діяльності не передбачає наявність "гарячої лінії" для "любітєлєй поговоріть"!
Якщо компанія представить на ринку 2-3 успішні проекти питання офісу, номерів телефонів, адрес прописки пропаде моментально - бажаючі попіаритись з-під землі знайдуть FreshPR
Сайт уже готовий, дороблятися може тільки контент. По вигляду і структурі все там ок, цілком завершена картинка, правда не для тих, хто любить всякі біжучі стрічки чи блимаючі рамочки. А от з контентом насправді напряжно. В "клієнтах" людина розраховує побачити портфоліо або список тих самих клієнтів. А тут лише якийсь невнятний самохвальний текст. Блог варто все-таки доповнювати хоча б раз на тиждень. Міський телефон в контактах обовязково.
Ну вже розкритицировали Щодо телефона - дякую за ідею, переконали, тим паче що це не складно, в нас в офісі постійно хтось є, підключимо. Але з досвіду скажу, що наявність офісу, телефона чи факса в цій галузі не є основною - основне це результативне рішення. Тобто ті, хто справді хочуть розвинути бізнес чи стати лідерами шукають для цього ідей та рішень, саме їх ми продукуємо. А вже їх виконання - це другорядне, ми намагаємось не зациклюватися в виконанні технічної роботи. Тобто ідея живе не залежно від жодних технічних чинників я впевнений, що майкрософт, гугл ітд розвивалися не залежно від наявності офісних телефонів Я веду до того, що на дворі ХХІ століття, і сфера комунікаційного бізнесу вже давно вийшла з поля географічної прив'язки, наявності якихось технічних засобів та широких, крикливих та вражаючих вивісок.
Ще не бачив такого відвертого способу реклами сайту. А щодо сайту, то простенько і відстійно, а фотки команди там стильненькі.
один із засновників клубу заснував компанію, у неї з"явився сайт, от він і питає у своїх одноклубників думки про нього. Яка ж це реклама сайту? Повір , в арсеналі цієї компанії є на порядок ефективніші способи реклами сайту, аніж розміщення лінків на форумах, які не мають жодного стосунку до профілю діяльності компанії. Відтак, рекламувати цей сайт тут - було би глупо тобто відстійно бо простенько? Якось логіка тут не прослідковується... Чого бракує, на твою думку?
Не дивно))) PR компанія як не як)) А мені подобається... Але єдине шо, так це мало шо є читати на сайті... Потрібно більше, шоб зайняло більше часу почитати, щоб краще запам"яталося. А то шо просто мені подобається... Не нагромаджено різною непотрібною фігньою...
Сайт повинен вирішувати задачі людей які туда заходять, а не просто їм подобатися. Тобто вбиває наприклад чувак в гуглі запит "як розкрутити бренд", попадає на сайт, і має відразу зрозуміти що йому пропонують, в чому саме ваша перевага над іншими, що йому треба для того зробити, з ким звязатися, можливо якісь тематичні статті, відгуки клієнтів, приклади робіт і т.п. Титульна сторінка дійсно виглядає бідно. Особливо напрягає вертикальна полоса прокрутки )) Туда можна помістити і мінімальні контакти, і схему проїзду, і перелік пропонованих послуг (http://www.freshpr.com.ua/content/blogcategory/3/21/), і відгуки клієнтів (можна навіть липові ) ) головне щоб створювало видимість що робота кипить )) Оптимізувати хоча б мінімально сторінки для пошуковців. Теги title нормально попрописувати, з використанням ключових слів. Така моя думка.