Диски OZ, класичний BBS'ний малюнок, чувак продає на тюнінгу за 1400 грн! АЛЕ то 14" То на той випадок, Таня, якщо ти обереш комфорт (то в тій темі де я тобі попередній раз давав зсилку)
диски жир!!! але треба 15".. Таня ти як будеш сама крута гольфістка в місті навіть крутіша ніж багато гольфістів
Борман, НЕ ТЕРЗАЙ ДУШУ !!! Повні дані 6j R14 ET44 Dia 55 фірма O.Z. Мені виліт не підходить (ну вже занадто великий... ), і Dia 55 - замалий... хіба розточувати тре.... АЛЕ ДИСКИ ДУЖЕ НАВІТЬ КЛАСНІ.
Дуже красиві,але позабирай грузики з зовнішнього обода(на титанах їх ставлять всередину).І ще одне питання не в тему-не хочеш пофарбувати обвіс структурною фарбою?
а ще покрасити бровку в колір кузова, зняти ті протівотуманти, зняти ту блискучу підставку під дверну ручку, і вставку на дверній ручці поміняти на чорну.. так я собі думаю.. виклади фото з старими 15" вони вроді прікольніші були..
Что такое структурная краска? Это чтобы шума больше собирать и завихрений? Нет, не хочу. Чем глаже поверхность, тем меньше шума в машине!
В Лікві-моллі є спеціальна хімія для старої, колись чорної пластмаси. При обробці 2-3 рази вся сіра пластмаса стає з вигляду новою. І ніякої фарби, фарба на пластмасі то зло. Аж сюди чути, як твій обвіс просить цього! P.S. Сорі за офтоп, потім потру.
В мене такi є на продаж: Iншi фото дискiв тут: http://photofile.ru/users/sciroccogti/3300975/?mode=small Тема з продажу: http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=4136
Якщо вiдкрити приведену у попередньому дописi ссилку з продажу дискiв, то можете побачити цiну у 120 у.о. Також у наведенiй темi є параметри тих дискiв. Р15 ЕТ36 7". PS Написання всього дописа великими лiтерами дорiвнюється крику. Чому репетуєм?
не рекомендував би брати 15. в мене на В3 універсалі стоять 15 італія ( сьогодні фарбував) і коли машину добре шатне резина тре в обод крила. я вже так 2 скати порізав (1200грн) і підкрилки поміняв. хіба що кліренс зробити вищим, але може носити по трасі. І ще: на Львів не рекомендував би титани, бо вони не грають. металевий диск грає. і менш чутливий до ударів. Литі диски - для Європи. Якби німець знав, що його машини в нас по нашим дорогам будуть їздити - він би застрелився, або придумав би УАЗ патріот
литі диски для людей які вміють думати.. виліт поставив неправильний от і всі проблеми пішли... соррі шо так різко просто стільки розмов про тідиски шо вже мені здається нераально незнати вильоту який потрібно ставити на ваше авто..
В мене є чотири диски з 2 ціна - символічна. і ще накладки нікельовані, які ставили на бехах. класно дивиться. між іншим - задні ширші ніж передні.
там з вильотом все впорядку. просто на такі диски має бути низькопрофільна гума. а на наші дороги ще коліс від воза не хватає. я вже підняв передка (поставив пружини) і все гуд.
Майже 3 роки їзжу на 15" (205/50-Р15 та 195/50-Р15). Спочатку (після 13") здавалось просто супер - тіпа тримає краще дорогу, вигляд і бла-бла-бла, а те що все гремить списував на вбиту ходову... Наприкінці минулого року довів ходову до ума (ніякий не спорт, не тюнінг, звичайні базарні запчастини, але намагався купувати німецьких виробників. хоча як на мене всі вони робляться в одному підвалі): поміняв всі сайленти, шарові, опорні, втулки стаб., ... рульову рейку, тяги, пальці. Результат звичайно відчувається, але.... 15-ки на низькому профілі не для наших доріг коли їдеш - аля біля лялькового - як ножем по серцю. Взимку їздив на 13" - лежацих поліцаєв взагалі не відчуваєш, на 15" - як кувалдою по кузову. Тепер грішу на резину, занадто лиса Думаю збільшити профіль (195/55, 185/60), але виникають відразу 3 питання: навантаження на гальма, навантаження на ступеці і підшипники ну і звісно навантаження на двигун. П.С. Прошу не вважати це критикою, а дрібним досвідом, яким теж захотілось поділитись :dance: