Як зняти іржу з дисків

Тема у розділі 'Тюнінг, косметика і звук', створена користувачем Serh, 5 вер 2012.

  1. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Років два назад купував собі подібну піскоструйку, компресор в мене з ресівером на 20 чи 25 літрів, так от що потрібно для якісної роботи піскоструйки: поперше тиск в системі має бути не нижче 7атм(якщо нижче то просто плює пісок) а продуктивність мого компресора невелика приходилося довго чекати доки накачає тиск, подруге пісок має бути сухим, якщо попадаються вологі "грудки" вони просто забивають приймач піску, потретє має бути загородка де то все робить бо відро піску вилітає хв за 2-3.
    Моя порада якщо немає потужного компресора то даний девайс просто витягне гроші з гаманця і час з годинника. На рахунок ціни 120 чи 70 чи 50грн великої різниці немає просто конструктивні особливості, в мене має вигляд як продувка з підключеними знизу шлангом з насадкой для забору піска з та шлангом подачі повітря (без ємностей для піска).
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    полностью присоединяюсь...
    пару лет тому назад с кумом, сделали подобный дивайс сами, но даже его гаражный компрессор с доставленными ресиверами более 100 л, нормально работать не давал, нужен ХОРОШИЙ компрессор, с ХОРОШИМ запасом воздуха...
    плюс, нужен хороший сухой песок, и опять же его нужно собирать и использовать снова, иначе песка не напасёшься...
    хорошо отпескоструенные и покрашенные колёсные диски, будут в нормальном состоянии не один год, так что профессиональная пескоструйка по деньгам отобьётся, а купленный аппарат домой, в личное пользование, будет просто валяться в гараже - на ветер выброшенные деньги...
    моё личное мнение...
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    сьогодні купив той девайс, взавтра або в понеділок буду пробувати, якщо вийде нормально за мною фотозвіт
     
  4. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    конструктивні особливості прямо пропорційні ціні в даному випадку, тому різниця є. Ті що дешевші мають тонший шланг відповідно менший забір піску, що втрачає ефективність піскоструя. Компресор великий, майже промислових масштабів, тільки треба на фірму їхати. Пісок сушив в відрі, обпалюючи паяльною лампою. Висушує дуже добре, потім просіював на ситі. Брав звичайний пісок, тільки незнаю яка різниця з річковим. І якщо з озера нагрепти він трирівняється до річкового?
     
  5. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    речной песок чистый, без примесей глины и т.д., поэтому он жёстче, думаю с озера тоже подойдёт, обычным песком не пробовали, мне кажется он не подходит, но в каждом регионе свой песок, поэтому нужно смотреть и пробовать...
    ведра песка, точно не хватит, разве что на пол диска, может чуть больше...
     
  6. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Крупність зерна і вміст примісів, та грань самого зерна
     
  7. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    Як і обіцяв якщо щось вийде то скину фото
    [​IMG]
    спочатку диск був приблизно таким
    потім став таким[​IMG]
    [​IMG]

    і сама піскоструйка
    [​IMG]

    трохи іржі не добило видно на третьому фото, закінчився пісок і мені вже набридло тим ділом займатися.
    Пісок накопав на березі озера як і казав. Висушив, що забрало дуже багато часу, і просіяв на сито, розміри вічок незнаю але якраз оптимальне. Цей пісок, як потім виявилося, був найбільш ефективний. Вдома був баласт, пробув нього, просіяний через те саме сито, ефект дуже сильно відрізняється, хоч і пісок однакової фракції. Чим дрібніший пісок тим краще вибиває, ще один нюанс.
    На подвір*ї ростелив поліетиленову плівку значних розмірів для того щоб потім ловити пісок. Підключав до свого компресора, ресивер десь на 30-40 літрів, точно не знаю, але повітря катастрофічно не вистачало. Один вихід був, просто натискати з певною періодичністю щоб компресор міг в такому режимі встигати качати повітря, але так він не вимикався тому боявся щоб він потім не загнувся. Пісок летить кругом (в очі, за шиворот) тому необхідні індивідуальні засоби захисту, причому, дуже серйозні. Зрозумівши що діла не буде, я склав того мопеда в машину і поїхав до друга. Промисловий компресор, що має запас повітря більше 1.5 метри кубічних і працює від силової лінії забезпечував стабільно 10 атм. Але продуктивність даного девайсу, що на фото, виявилася не дуже високою. Тому щоб домучити хоч один диск потребувалося приблизно година. Для цієї піскоструйки оптимальни діапазоном роботи є 6-8 атмосфер. Якщо менше, пісок просто плюється, якщо більше - розлітається дуже далеко, але ефефктивність не покращується.
    Незнаю що робити з іншими дисками. Постійно їздити і просити підключитися до того компресора не дуже гарно. Є варіант щоб приконструювати до свого копресора ще одого ресивера через перехідник, щоб збільшити запас повітря. Виникає питання як вплине таке переконструювання на роботу самого компресора. Розумію що буде довше накачувати повітря, чи не буде в той момент перегріватися бо спочатку був розрахований на певний проміжок часу безеперервної роботи. Бачив в штатному бачкові металеву заглушку, думаю вона там для того, щоб під*єднуватись. Зливати конденсат є ще одна, знизу.
     
  8. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    то, что и говорили выше, будет этот аппарат лежать в гараже...
    даже если и доставишь ресиверы, дела не будет, уж очень малая производительность у этого аппарата, сам видишь, что ржавчину песок не взял...
    мой совет, отдай в пескоструйку, получишь совершенно чистые диски, одного цвета без малейшего намёка на ржавчину, сразу грунтуй и потом крась...
    а это, очередная китайская, игрушка, а не пескоструйка...
     
  9. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Підтримую на 100%
     
  10. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
     
  11. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    А можна детальніше ? як це "цинкування під високим струменем"? Знаю два способи захисту металу це гальванічне покриття та фарбування (неважливо чи фарбою чи мастикой), о от про новий метод нічого не чув.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)