Толєдо ніколи б не хотів, мають двоє знайомих, вічно якісь проблеми, та й в них є хвороба тріскають задні лонжерони.
та ладно за 7к не можна взяти пассата б4 валом їх і дешевших, якщо сусід взяв собі в суботу б5 за 8800 то 7 б4 точно буде. але між б3 і б4 я б брав б3 мені більше подобається а так між ними різниця не велика. гольфа брати якщо любиш простору машину тобі не підійде та запальничка.фабія непоганий варіант,венто. оціни чи тобі підійде по стилю їзди дизель якщо так то тільки дизель ціна економія, простіша система менше проблем.
Ой не знаю, не знаю... В дизельній машині з пробігом далеко за 200т. км не може не бути проблем. І на рахунок економії в цьому варіанті я б посперечався! В недалекому минулому сам був власником двох дизельних авто ( одне з них було практично з "нуля") і можу сказати, що після 200 - 250 т. км дизель не настільки вже й економніший від бензини... а ще людина візьме авто з чужих рук (не виключено, що ті руки будуть "кривими" а натура "рагуля-економіста")!
Б4 проти Б3 з точки зору зручності експлуатації то як батько проти сина. В Б4 виправлено купа хворіб які є в паста Б3 (славнозвісна губа, рамка навколо мафона яка завжди тріскає при розборці торпедо і так далі) Тобто якшо вибір між Б3 і Б4 то б4 ОДНОЗНАЧНО!
ну як сказати, однозначно. В4 то цікавіший, але кого піджимає бюджет, то різниця може бути зо 2 к.уй.
ну хз я наприклад різниці там на 2-3 к. баксів аж далеко не бачу. я наприклад як надумаю свого пасіка міняти то хіба на Б5 бо реально для мене б3-б4 майже ідентичні моделі тобто б4 не є наступним поколінням після б3 він навіть на пів покоління не кращий. така моя думка.навіщо переплачувати.