Яке масло моторне заливати у автомобіль?

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Miha, 30 бер 2009.

  1. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Розкажу з своєї башні... Допуск мастила це купа всяких розрахунків, які визначають його вязкість при нагрівання і терті для кожного конкретного двигуна і є вони для всіх авто, просто для кожного різні. Відповідно, якщо домуск замалий, то і мастило при терті (читай роботі двигуна) буде просто на просто розбризкуватись з поверхонь тертя, а вони, в свою чергу через сухість ускорено зношуватись.
    Особисто бачив вал 1,9 ТДІ на 210 000. пази повиїдало на 2 міліметра і попротирало ДИРКИ в гідрокомпенсаторах.
    Порада для власників дизельних авто з допуском 505.01 : Арал 431 тронік або ще краще Шелл екстра плюс дизель 5в30 ВА.
    Це мастило спеціально розроблене для двигунів ВАГ (Синя каністра, 5 літрів, на етикетці так і пише - ВВ, ауді, сеат,шкода) і відповідає всім вимогам заводу виробника. Ціна приблизно Аралу. Особисто я беру таке мастило в офіційного предаствника (маю канал) і якщо комусь тре мастило, то можу дістати любе з Елф і Шелл. Заодно і в каталозі подивляться яке точно куди мастило тре лити.
     
    Останнє редагування: 11 вер 2009
  2. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Я знаю точно дві марки - Арал 431 тронік (там рекомендація по заміні 8-10 тисяч) і Шелл екстра плюс дизель 5в30ВА (10 - 12 тисяч заміна). По цінах то саме... Надаю перевагу Шелл бо на 1000% впевнений в якості, а Арал брав в магазині.
    А лити те, що лив попередній власник не раджу, бо як свідчить практика наші люде привикли до одного виду мастила, яке лили колись в ВАЗ і москаля ( без образ, просто інших машин не було, та й мастила теж) вот і лиють в мотор те, що по дешевше.... Економять... а про допуски мастил на іномарках добрих процентів 60 водіїв взагалі не знають.
     
  3. GDM

    GDM Active Member

    Авто:
    VW Transporter T4 2.5 TDI '01 ACV 75 КВт ( 102 к.с.) DXZ Long vehicle
    не думаю що той же шел дорожчий за Castrol Magnatec. До того ж у кастрола допуск VW 505 00
     
  4. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    5 літрова каністра за 400 грн... в мотор в мене йде 3,6 літра...
    три заміни, четверта халявна виходить... Кастролом не цікавився (цінами), мо і дешевше...
     
  5. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Це я вкурсі, я мав на увазі що такого допуску як 502,01 немає, а от 50501 є і розроблене воно спеціально для дизельних двигунів в яких використовується насос форсунка!!


    Трошки офф. SIKO у Вас який двигун?
     
    Останнє редагування: 11 вер 2009
  6. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Як то немає???
    Наприклад Шелл Ультра екстра 5В30 з реклами, де Фабію розпиляли, а вона чиста там, де треба.... Памятаєте?
     
  7. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    А так, немає!


    VW 500.00 Энергосберегающие, всесезонные автомасла SAE 5W-30, 5W-40, 20W-30 или 10W-40, предназначенные для использования в бензиновых двигателях. Базовые характеристики соответствуют требованиям АСЕА А3-96.

    VW 501.01, универсальные автомасла для применения в бензиновых и дизельных двигателях с непосредственным впрыском. Базовые характеристики соответствуют требованиям класса АСЕА А2.

    Примечания: должна быть сделана проверка на совместимость с эластомерными прокладками, использование в турбодизельных двигателях - только в сочетании с - VW 505.00;

    VW 502.00, моторное масло для бензиновых двигателей с непосредственным впрыском, а также повышенной эффективной мощностью. Базовые характеристики соответствуют требованиям класса АСЕА А3;

    VW 503.00, новый стандарт для бензиновых двигателей с увеличенным интервалом обслуживания (WIV: 30 000 км, 2 года, Longlife). Превышает требования 502 00 (HTHS 2,9 мПа/с). Масло предназначено исключительно для двигателей, которые выпускались с мая 1999 г.

    Примечание: запрещено применять для автомобилей прежних годов выпусков из-за пониженной высокотемпературной вязкости, которая может привести к повреждению мотора.

    VW 503.01, автомасла для нагруженных бензиновых двигателей при увеличенном интервале обслуживания (Longlife), например, Ауди S3, TT (HTHS> 3,5 мПа/с).

    VW 504.00, автомасла для бензиновых и дизельных двигателей с увеличенным интервалом обслуживания Longlife, включая дизельные двигатели с фильтрами тонкой очистки без дополнительных присадок в топливе.

    VW 505.00, автомасла для дизельных моторов легковых авто с турбонаддувом и без. Базовые характеристики соответствуют требованиям класса АСЕА В3.

    Примечание: должна быть проведена проверка на совместимость с эластомерными прокладками;

    VW 505.01, автомасла с вязкостью SAE 5W-40 для дизельных двигателей с насос - форсункой (Pumpe - Demse);

    VW 506.00, автомасла для легковых дизельных автомобилей с турбонаддувом с увеличенным сервисным интервалом Longlife; Базовые характеристики соответствуют требованиям класса АСЕА В4.

    Примечания: предназначены только для моторов, выпускаемых с мая 1999 г.; запрещено применять для автомобилей прежних годов выпусков из-за низкой высокотемпературной вязкости, что может привести к повреждению двигателя.

    VW 506.01 моторное масло для дизельных двигателей с насос -форсункой с увеличенным сервисным интервалом Longlife. Базовые характеристики соответствуют требованиям ACEA B4.

    VW 507.00 Автомасла для бензиновых и дизельных двигателей с увеличенным сервисным интервалом Longlife, включая дизельные двигатели с фильтрами тонкой очистки без дополнительных присадок в топливе. Альтернативно – 505.00 или 505.01
     
  8. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    1.9TDI 130hp тип AWX насос-форсунка
    Стосовно 50201 і 50200 міг помилитись. Напамять не вчив, але здається таке бачив ще в Арал...
     
  9. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Для GDM на його ВВ транспортер з двигуном ACV масло по допуску 50500 підходить ідеально!
     
  10. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Я сі з того тішу...
    Просто на власні очі бачив наслідки неправильного підбору мастила і хочу застерегти усіх, кому це дійсно цікаво...
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    Не вигадуйте ровери і не довіряйте каталогам виробників масел, навіть офіційним. Сам на офіційному сайті підбирав масло для свого Корка, так виробник цього масла одним з варіантів запропонував масло з допуском 502.00 та 505.00, хоча в мануалі чорним по білому написано допуски 500.00 або 501.01!!!! Тому мій вибір Meguin 10W40 з допуском 501.01.
    Самий кращий каталог і порадник для підбору масла - це є книжка по експлуатації вашого авто, котра ішла з заводу. Там все чітко написано, який допуск, вязкість та температурний режим експлуатації повинно мати масло саме для ВАШОГО АВТОМОБІЛЯ!!!!
     
  12. GDM

    GDM Active Member

    Авто:
    VW Transporter T4 2.5 TDI '01 ACV 75 КВт ( 102 к.с.) DXZ Long vehicle
    дякую! буду і надалі його лити. ;)
     
  13. Kareika

    Kareika Новачок

    Авто:
    Volkswagen Passat B4
    Використовую Castrol Magnetic пів синтетика проблем немає
     
  14. alekstv

    alekstv Новачок

    Авто:
    Volkswagen Caddy
    Volkswagen Caddy 1.9TDI

    Підкажіть будьласка яке краще лити масло в це авто з марки Castrol.
     
  15. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Ти б написав який там двигун, TDI?SDI?
    А може бензиновий?
    А дизель простий чи насос форсунка, Якщо знаєш букви мотора то ще краще...
    Пробіг?
    Допуски, бажана густина?
    Або хоча б рік випуску машини.....
     
  16. alekstv

    alekstv Новачок

    Авто:
    Volkswagen Caddy
    В заголовку ж написано Volkswagen Caddy 1.9TDI 2005р.в.
    Купив Castrol EDGE TurboDiesel 5W40 VW505.01 Таке піде?
     
  17. ЙурКь

    ЙурКь Місцевий

    Авто:
    продано
    як на мене то кастрол дааавно не то масло про яке ми всі думаєм, на ринку України 50% кастрола то є Турція, а ще інших 50 то невідомо якого міста розлив, у нас в Рівному розливають у бочки Кастрол... і ціна на нього як на "Жигулівське"
     
  18. ЙурКь

    ЙурКь Місцевий

    Авто:
    продано
  19. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    В принципі ти правий, масло тре брати то, в якому впевнений на всі 100%


    alekstv
    Volkswagen Caddy

    Реєстрація: 27.10.2009
    Місто: Житомир
    Дописів: 2
    Репутація: 10

    Пише шо Кадді, про ТДІ ні слова...
    + Не все так просто.
    ТДІ бувають просто ТДІ - з ТНВД, там хватить і 500.00. GDM вже піднімав таку проблему.
    В мене ТДІ - насос форсунка і відповідно тре допуск 505.01.
    ТДІ бувають різними...
    Стосовно марки так то справа кожного, головне то якість (мається наувазі покупка в перевіреномі місці) і допуск для двигуна.
     
  20. alekstv

    alekstv Новачок

    Авто:
    Volkswagen Caddy
    Siko вибач що не так написав. Для мене ця машина нова. Я так розумію якщо 77kW. то це з насос форсунками. До мотора я ще радикально не приглядався. На каністрі з маслом є допуск ACEA A3/B3. A3/B4. C3. VW 502 00/505 00/ 505.01 Пропка запечатана щось типу фульгованої акцизної стрічки. Дата та якийсь номер вибиті точечною гравюрою. Похоже не туфта. Тай в цього чоловіка вже давно беру масло та запчастино до свого буса, іще не підводив.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)